Un greu error dels metges acaba amb la vida d’una jove de 27 anys, mare de quatre fills

 

Lizzy Evans, mare de quatre fills, va morir el passat 31 de març amb només 27 anys després que els metges confongueren el càncer que patia amb una menopausa precoç, segons ells provocada per un tractament previ contra el càncer, segons ha informat el diari ‘The Mirror’. La seua mort ha provocat indignació i consternació en la societat, i els seus familiars i amics no aconsegueixen entendre com es va poder cometre un error tan gran.

 

Evans havia patit rèviament un càncer d’úter

 

Evans, nascuda a la ciutat gal·lesa de Bagillt, havia patit prèviament un càncer d’úter del qual s’havia recuperat, però mentre estava embarassada del seu quart bebé va patir dolors que els metges van diagnosticar com a menopausa precoç, possiblement provocada pel tractament rebut. Durant l’embaràs, però, les molèsties van anar a més i els metges van descobrir que el càncer s’havia reproduït. Així, van avançar vuit setmanes el part del seu quart bebé per iniciar el tractament contra la malaltia.

El diagnòstic erroni, però, va impedir tractar-la a temps, ja que quan van iniciar el tractament ja era massa tard i la malaltia havia fet metàstasi als pulmons, a l’espina dorsal i al cervell. Fins al darrer moment, però, Lizzy Evans va mantenir l’esperança de realitzar un tractament clínic a Manchester, però la falta de recursos econòmics no ho va permetre.

Deixa quatre fills i el seu marit

La jove gal·lesa va morir el passat 31 de març a casa seva, envoltada dels seus éssers estimats, deixant orfes quatre fills de 9,8, 2 i 1 any. Però abans de morir, Lizzy Evans va casar amb el seu xicot, Joshua. Així mateix, va demanar a la seua família que creés una fundació per fer difusió de la malaltia i recollir fons per investigar este tipus de càncer.

La seua mare explicava al citat mitjà que «era una lluitadora tan gran que va tenir esperança fins a l’últim moment», alhora que assegura que «era una persona molt agradable, sempre amb un somriure per als altres, divertida, entregada als seus fills i a la seua família». «La trobarem molt a faltar. La vida és molt injusta, només tenia 27 anys i tota una vida per davant», lamentava la mare de Lizzy.

Després de morir, entre les seues pertinences, la seua mare va trobar les darreres paraules de la seua filla en una nota: «Mare, tu ets l’única que ho entendrà, sempre disposada a tendir-me la mà. El teu amor és el meu salvavides en totes les tempestes. Tu m’has protegit des que vaig néixer. Ets el meu model a seguir, el meu suport i la meua reina. Sé que sempre tinc el teu recolzament per a plorar. Te vull molt mamà, per tot el que fas, gràcies per ser tu».

Últimes notícies

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.