La Guàrdia Civil busca més proves contra el presumpte assassí de Marta Calvo

 

Els especialistes de la Guàrdia Civil que dirigixen la investigació pel crim de Marta Calvo i altres presumptes víctimes de Jorge Ignacio P. han demanat posposar la declaració d’este en el jutjat per a tractar de recopilar noves proves que aportar a la causa.

 

Segons han informat a EFE fonts del cas, la declaració de Jorge Ignacio P. estava prevista per a este divendres en el Jutjat d’Instrucció número 20 de València, que recentment ha assumit les quatre causes obertes contra el sospitós. Esta declaració, prevista en el marc de l’article 25 de la Llei del Jurat ha sigut finalment suspesa, sense que tinga ara com ara nou assenyalament.

 

La Guàrdia Civil ha fonamentat la seua petició al jutge instructor en la busca de més indicis, com la possible presència d’ADN en un Volkswagen que el sospitós podria haver usat per a traslladar el cos de Marta Calvo i del que va intentar desfer-se després de la mort de la jove.

 

Estan analitzant més proves

Els especialistes en delictes informàtics de la Benemèrita també analitzaran en profunditat un dispositiu electrònic que va ser trobat en la residència que el sospitós tenia en l’Olleria, la Vall d’Albaida (València), per si hi haguera en el mateix algun arxiu que prèviament va ser esborrat i que poguera incriminar-li.

 

El Jutjat d’Instrucció número 20 ha concentrat els quatre casos en els que Jorge Ignacio P. és sospitós. Es tracta de l’assassinat d’una dona el 25 de març de 2019 en una casa de València; la mort d’una altra dona, també en València, el 15 de juny de 2019; la desaparició i mort de Marta Calvo, en la localitat de Manuel, en la Ribera (València), en novembre de 2019; i una denúncia presentada per una dona que es va negar al fet que li introduïra cocaïna en els genitals, la mateixa pràctica que van patir altres víctimes del detingut.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.