La Guàrdia Civil busca més proves contra el presumpte assassí de Marta Calvo

 

Els especialistes de la Guàrdia Civil que dirigixen la investigació pel crim de Marta Calvo i altres presumptes víctimes de Jorge Ignacio P. han demanat posposar la declaració d’este en el jutjat per a tractar de recopilar noves proves que aportar a la causa.

 

Segons han informat a EFE fonts del cas, la declaració de Jorge Ignacio P. estava prevista per a este divendres en el Jutjat d’Instrucció número 20 de València, que recentment ha assumit les quatre causes obertes contra el sospitós. Esta declaració, prevista en el marc de l’article 25 de la Llei del Jurat ha sigut finalment suspesa, sense que tinga ara com ara nou assenyalament.

 

La Guàrdia Civil ha fonamentat la seua petició al jutge instructor en la busca de més indicis, com la possible presència d’ADN en un Volkswagen que el sospitós podria haver usat per a traslladar el cos de Marta Calvo i del que va intentar desfer-se després de la mort de la jove.

 

Estan analitzant més proves

Els especialistes en delictes informàtics de la Benemèrita també analitzaran en profunditat un dispositiu electrònic que va ser trobat en la residència que el sospitós tenia en l’Olleria, la Vall d’Albaida (València), per si hi haguera en el mateix algun arxiu que prèviament va ser esborrat i que poguera incriminar-li.

 

El Jutjat d’Instrucció número 20 ha concentrat els quatre casos en els que Jorge Ignacio P. és sospitós. Es tracta de l’assassinat d’una dona el 25 de març de 2019 en una casa de València; la mort d’una altra dona, també en València, el 15 de juny de 2019; la desaparició i mort de Marta Calvo, en la localitat de Manuel, en la Ribera (València), en novembre de 2019; i una denúncia presentada per una dona que es va negar al fet que li introduïra cocaïna en els genitals, la mateixa pràctica que van patir altres víctimes del detingut.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.