La Guàrdia Civil intervé 80 quilos d’haixix a Sagunt

 

Dins dels dispositius establerts de forma permanent, amb l’objecte d’evitar el tràfic de drogues a la província de València, en la matinada del passat dia 2 d’octubre, la Guàrdia Civil va intervenir 80 kg d’haixix, a l’interior d’un vehicle després de procedir a la inspecció.

  

Els presumptes autors van ser identificats mentre circulaven sobre la 1:30 hores de la matinada pel municipi de Sagunt, a la comarca de Camp de Morvedre.

 

A més s’ha intervingut dos vehicles, dos telèfons i diners en metàl·lic

  

Els agents de la Guàrdia Civil van procedir a la detenció de tres homes d’edats compreses entre els 33 i 50 anys, de nacionalitats espanyola i marroquina implicats en el delicte de tràfic de drogues, els agents a més de la confiscació de 80 quilos d’haixix, també van intervenir dos vehicles, dos telèfons, i 525 euros en metàl·lic. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 5 de Sagunt.

Desmantellades dos plantacions de marihuana a la Safor

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat dos plantacions de cultiu accelerat de marihuana en les localitats d’Almoines i Xeraco, ambdós municipis de la comarca de la Safor, i detingut als responsables de les mateixes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. En els dos registres s’han intervingut més de 46 quilos de marihuana, 380 euros, 20 focus, tres aires condicionats, dos filtres de carboni i un extractor.      

 

Els policies a més de les plantes de marihuana, quasi 15 quilos en un domicili i més de 31 quilos en l’altre, també van intervenir 20 focus, tres aires condicionats, dos filtres de carboni, un extractor i 380 euros.               

    

Finalment van ser detinguts dos homes de 47 i 51 anys d’origen espanyol com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, després de prendre’ls declaració han estat posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.                     

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.