La Guàrdia Civil intervé 80 quilos d’haixix a Sagunt

 

Dins dels dispositius establerts de forma permanent, amb l’objecte d’evitar el tràfic de drogues a la província de València, en la matinada del passat dia 2 d’octubre, la Guàrdia Civil va intervenir 80 kg d’haixix, a l’interior d’un vehicle després de procedir a la inspecció.

  

Els presumptes autors van ser identificats mentre circulaven sobre la 1:30 hores de la matinada pel municipi de Sagunt, a la comarca de Camp de Morvedre.

 

A més s’ha intervingut dos vehicles, dos telèfons i diners en metàl·lic

  

Els agents de la Guàrdia Civil van procedir a la detenció de tres homes d’edats compreses entre els 33 i 50 anys, de nacionalitats espanyola i marroquina implicats en el delicte de tràfic de drogues, els agents a més de la confiscació de 80 quilos d’haixix, també van intervenir dos vehicles, dos telèfons, i 525 euros en metàl·lic. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 5 de Sagunt.

Desmantellades dos plantacions de marihuana a la Safor

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat dos plantacions de cultiu accelerat de marihuana en les localitats d’Almoines i Xeraco, ambdós municipis de la comarca de la Safor, i detingut als responsables de les mateixes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. En els dos registres s’han intervingut més de 46 quilos de marihuana, 380 euros, 20 focus, tres aires condicionats, dos filtres de carboni i un extractor.      

 

Els policies a més de les plantes de marihuana, quasi 15 quilos en un domicili i més de 31 quilos en l’altre, també van intervenir 20 focus, tres aires condicionats, dos filtres de carboni, un extractor i 380 euros.               

    

Finalment van ser detinguts dos homes de 47 i 51 anys d’origen espanyol com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, després de prendre’ls declaració han estat posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.                     

Últimes notícies

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.