La Guàrdia Civil intervé 80 quilos d’haixix a Sagunt

 

Dins dels dispositius establerts de forma permanent, amb l’objecte d’evitar el tràfic de drogues a la província de València, en la matinada del passat dia 2 d’octubre, la Guàrdia Civil va intervenir 80 kg d’haixix, a l’interior d’un vehicle després de procedir a la inspecció.

  

Els presumptes autors van ser identificats mentre circulaven sobre la 1:30 hores de la matinada pel municipi de Sagunt, a la comarca de Camp de Morvedre.

 

A més s’ha intervingut dos vehicles, dos telèfons i diners en metàl·lic

  

Els agents de la Guàrdia Civil van procedir a la detenció de tres homes d’edats compreses entre els 33 i 50 anys, de nacionalitats espanyola i marroquina implicats en el delicte de tràfic de drogues, els agents a més de la confiscació de 80 quilos d’haixix, també van intervenir dos vehicles, dos telèfons, i 525 euros en metàl·lic. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 5 de Sagunt.

Desmantellades dos plantacions de marihuana a la Safor

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat dos plantacions de cultiu accelerat de marihuana en les localitats d’Almoines i Xeraco, ambdós municipis de la comarca de la Safor, i detingut als responsables de les mateixes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. En els dos registres s’han intervingut més de 46 quilos de marihuana, 380 euros, 20 focus, tres aires condicionats, dos filtres de carboni i un extractor.      

 

Els policies a més de les plantes de marihuana, quasi 15 quilos en un domicili i més de 31 quilos en l’altre, també van intervenir 20 focus, tres aires condicionats, dos filtres de carboni, un extractor i 380 euros.               

    

Finalment van ser detinguts dos homes de 47 i 51 anys d’origen espanyol com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, després de prendre’ls declaració han estat posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.                     

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.