Anuncios

La Guàrdia Civil intervé 80 quilos d’haixix a Sagunt

 

Dins dels dispositius establerts de forma permanent, amb l’objecte d’evitar el tràfic de drogues a la província de València, en la matinada del passat dia 2 d’octubre, la Guàrdia Civil va intervenir 80 kg d’haixix, a l’interior d’un vehicle després de procedir a la inspecció.

  

Els presumptes autors van ser identificats mentre circulaven sobre la 1:30 hores de la matinada pel municipi de Sagunt, a la comarca de Camp de Morvedre.

Anuncios

 

A més s’ha intervingut dos vehicles, dos telèfons i diners en metàl·lic

  

Els agents de la Guàrdia Civil van procedir a la detenció de tres homes d’edats compreses entre els 33 i 50 anys, de nacionalitats espanyola i marroquina implicats en el delicte de tràfic de drogues, els agents a més de la confiscació de 80 quilos d’haixix, també van intervenir dos vehicles, dos telèfons, i 525 euros en metàl·lic. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 5 de Sagunt.

Desmantellades dos plantacions de marihuana a la Safor

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat dos plantacions de cultiu accelerat de marihuana en les localitats d’Almoines i Xeraco, ambdós municipis de la comarca de la Safor, i detingut als responsables de les mateixes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. En els dos registres s’han intervingut més de 46 quilos de marihuana, 380 euros, 20 focus, tres aires condicionats, dos filtres de carboni i un extractor.      

 

Els policies a més de les plantes de marihuana, quasi 15 quilos en un domicili i més de 31 quilos en l’altre, també van intervenir 20 focus, tres aires condicionats, dos filtres de carboni, un extractor i 380 euros.               

    

Finalment van ser detinguts dos homes de 47 i 51 anys d’origen espanyol com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, després de prendre’ls declaració han estat posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.                     

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.
Anuncios