11.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

THE HOLE X CLUB · TEATRE · CABARET

L’espectacle THE HOLE, que va nàixer en 2011 fruit de la col·laboració entre LETSGO, Yllana i Paco León compleix deu anys i la companyia ho celebra amb un nou xou, THE HOLE X, que arriba a València per a representar-se des del 27 d’abril fins al 15 de maig en una carpa situada en l’antiga Estació del Grau.

En THE HOLE X, que rescata l’essència de l’original amb els números més impressionants i els personatges més icònics de les tres edicions, es donen cita les millors i més sorprenents actuacions d’artistes nacionals i internacionals, suggeridors stripteases, números circenses del millor nivell realitzats per artistes convidats de reeixida trajectòria i fins i tot, una gran història d’amor amanida amb un toc més sensual que mai.

Aquest nou xou compta amb la direcció de Gabriel Chamé, amb Alex O’Dogerthy com a responsable dels nous textos, mestre de cerimònies i director d’escena dels mestres, amb Guillermo Weickert en la coreografia, Marc Álvarez en la direcció musical i José Luis Sixto Rodriguez com a ajudant de direcció.

Al costat d’Álex O’Dogherty actuaran com a mestres de cerimònies Canco Rodríguez, Eva Isanta i Víctor Palmero, que s’alternen en el paper: Canco Rodríguez representarà les funcions del 27 d’abril al 2 de maig, Alex O’Dogherty els dies 4, 5, 11 i 12 de maig; Víctor Palmero les funcions del 6, 7 i 8 de maig; i Eva Isanta els dies 13, 14 i 15 de maig.

L’elenc de l’espectacle el completen: Vinila Von Bismark, que interpreta a la Generala, Oscar Kapoya com el Pony Boig i Coral Quiñones i Carolina Rodríguez com les Supernenas; Julio Bellido és Almon; Oleg Tatarinov és el comandant i realitza el número Pole Aeri. Edgar López, Arnau Lobo, Omar Antxundia i Raúl Ortiz són els majordoms; Donet Collazo és Super Gold, Maru Limeres i Tamar Vela són les X Girls i Dies Brothers són els Icarios.

THE HOLE va començar la seua marxa sota l’eslògan “Hay que estar en el agujero para salir del agujero” amb Paco León com primer mestre de cerimònies i va arribar a revolucionar la cartellera nacional i internacional. Des de llavors s’ha estrenat una seqüela, The Hole 2, i una preqüela, The Hole Zero, i ha captivat a dos milions i mig d’espectadors en el seu gira nacional i internacional –va viatjar fora de les nostres fronteres per a conquistar cinc països (Alemanya, França, Itàlia, Mèxic i l’Argentina)–. THE HOLE s’ha convertit en un gènere en si mateix: una mescla de circ, burlesque, teatre, cabaret, música i humor en un to divertit, canalla, provocador i molt sensual.

The Hole durant la pandèmia

L’espectacle THE HOLE va formar part també de les llars d’Espanya durant la pandèmia amb el projecte #saldremosdelagujero; a través del compte d’Instagram @theholeshow emetent en directe, actuacions dels artistes que van participar en l’espectacle. I després del confinament, es va estrenar el 10 de juliol de 2020 en un escenari a l’aire lliure instal·lat a Madrid (escenari Porta de l’Àngel), convertint-se en un dels primers espectacles a representar-se després de la pandèmia.

La productora LETSGO és responsable d’obres de gran èxit internacional com Ghost, Kinky Boots, La Família Addams, Dirty Dancing o esdeveniments com Abre Madrid i Naturalesa Encesa en el Real Jardí Botànic de Madrid —un sorprenent esdeveniment immersiu d’arts lumíniques i sensorials que ha aconseguit un rècord d’assistents— i del club Mitjanes Puri. La productora va rebre el setembre de 2020 el guardó ‘Innovació i sostenibilitat’ que atorga l’Ajuntament de Madrid amb motiu del Dia Mundial del Turisme.

Últimes notícies

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.