10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

THE HOLE X CLUB · TEATRE · CABARET

L’espectacle THE HOLE, que va nàixer en 2011 fruit de la col·laboració entre LETSGO, Yllana i Paco León compleix deu anys i la companyia ho celebra amb un nou xou, THE HOLE X, que arriba a València per a representar-se des del 27 d’abril fins al 15 de maig en una carpa situada en l’antiga Estació del Grau.

En THE HOLE X, que rescata l’essència de l’original amb els números més impressionants i els personatges més icònics de les tres edicions, es donen cita les millors i més sorprenents actuacions d’artistes nacionals i internacionals, suggeridors stripteases, números circenses del millor nivell realitzats per artistes convidats de reeixida trajectòria i fins i tot, una gran història d’amor amanida amb un toc més sensual que mai.

Aquest nou xou compta amb la direcció de Gabriel Chamé, amb Alex O’Dogerthy com a responsable dels nous textos, mestre de cerimònies i director d’escena dels mestres, amb Guillermo Weickert en la coreografia, Marc Álvarez en la direcció musical i José Luis Sixto Rodriguez com a ajudant de direcció.

Al costat d’Álex O’Dogherty actuaran com a mestres de cerimònies Canco Rodríguez, Eva Isanta i Víctor Palmero, que s’alternen en el paper: Canco Rodríguez representarà les funcions del 27 d’abril al 2 de maig, Alex O’Dogherty els dies 4, 5, 11 i 12 de maig; Víctor Palmero les funcions del 6, 7 i 8 de maig; i Eva Isanta els dies 13, 14 i 15 de maig.

L’elenc de l’espectacle el completen: Vinila Von Bismark, que interpreta a la Generala, Oscar Kapoya com el Pony Boig i Coral Quiñones i Carolina Rodríguez com les Supernenas; Julio Bellido és Almon; Oleg Tatarinov és el comandant i realitza el número Pole Aeri. Edgar López, Arnau Lobo, Omar Antxundia i Raúl Ortiz són els majordoms; Donet Collazo és Super Gold, Maru Limeres i Tamar Vela són les X Girls i Dies Brothers són els Icarios.

THE HOLE va començar la seua marxa sota l’eslògan “Hay que estar en el agujero para salir del agujero” amb Paco León com primer mestre de cerimònies i va arribar a revolucionar la cartellera nacional i internacional. Des de llavors s’ha estrenat una seqüela, The Hole 2, i una preqüela, The Hole Zero, i ha captivat a dos milions i mig d’espectadors en el seu gira nacional i internacional –va viatjar fora de les nostres fronteres per a conquistar cinc països (Alemanya, França, Itàlia, Mèxic i l’Argentina)–. THE HOLE s’ha convertit en un gènere en si mateix: una mescla de circ, burlesque, teatre, cabaret, música i humor en un to divertit, canalla, provocador i molt sensual.

The Hole durant la pandèmia

L’espectacle THE HOLE va formar part també de les llars d’Espanya durant la pandèmia amb el projecte #saldremosdelagujero; a través del compte d’Instagram @theholeshow emetent en directe, actuacions dels artistes que van participar en l’espectacle. I després del confinament, es va estrenar el 10 de juliol de 2020 en un escenari a l’aire lliure instal·lat a Madrid (escenari Porta de l’Àngel), convertint-se en un dels primers espectacles a representar-se després de la pandèmia.

La productora LETSGO és responsable d’obres de gran èxit internacional com Ghost, Kinky Boots, La Família Addams, Dirty Dancing o esdeveniments com Abre Madrid i Naturalesa Encesa en el Real Jardí Botànic de Madrid —un sorprenent esdeveniment immersiu d’arts lumíniques i sensorials que ha aconseguit un rècord d’assistents— i del club Mitjanes Puri. La productora va rebre el setembre de 2020 el guardó ‘Innovació i sostenibilitat’ que atorga l’Ajuntament de Madrid amb motiu del Dia Mundial del Turisme.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda a València una dona de 68 anys per retindre a dos persones a la seua casa

La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 68 anys per presumptament segrestar un home al qual acabava de conéixer i a una altra dona en la seua vivenda. Les dos víctimes van ser alliberades després d'una entrada forçada amb suport de bombers.

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.

El director general d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia rellevar la Secretaria Autonòmica. L'àrea encadena nomenaments i avança en una renovació interna en plena causa penal per la gestió de la DANA.

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.