THE HOLE X CLUB · TEATRE · CABARET

L’espectacle THE HOLE, que va nàixer en 2011 fruit de la col·laboració entre LETSGO, Yllana i Paco León compleix deu anys i la companyia ho celebra amb un nou xou, THE HOLE X, que arriba a València per a representar-se des del 27 d’abril fins al 15 de maig en una carpa situada en l’antiga Estació del Grau.

En THE HOLE X, que rescata l’essència de l’original amb els números més impressionants i els personatges més icònics de les tres edicions, es donen cita les millors i més sorprenents actuacions d’artistes nacionals i internacionals, suggeridors stripteases, números circenses del millor nivell realitzats per artistes convidats de reeixida trajectòria i fins i tot, una gran història d’amor amanida amb un toc més sensual que mai.

Aquest nou xou compta amb la direcció de Gabriel Chamé, amb Alex O’Dogerthy com a responsable dels nous textos, mestre de cerimònies i director d’escena dels mestres, amb Guillermo Weickert en la coreografia, Marc Álvarez en la direcció musical i José Luis Sixto Rodriguez com a ajudant de direcció.

Al costat d’Álex O’Dogherty actuaran com a mestres de cerimònies Canco Rodríguez, Eva Isanta i Víctor Palmero, que s’alternen en el paper: Canco Rodríguez representarà les funcions del 27 d’abril al 2 de maig, Alex O’Dogherty els dies 4, 5, 11 i 12 de maig; Víctor Palmero les funcions del 6, 7 i 8 de maig; i Eva Isanta els dies 13, 14 i 15 de maig.

L’elenc de l’espectacle el completen: Vinila Von Bismark, que interpreta a la Generala, Oscar Kapoya com el Pony Boig i Coral Quiñones i Carolina Rodríguez com les Supernenas; Julio Bellido és Almon; Oleg Tatarinov és el comandant i realitza el número Pole Aeri. Edgar López, Arnau Lobo, Omar Antxundia i Raúl Ortiz són els majordoms; Donet Collazo és Super Gold, Maru Limeres i Tamar Vela són les X Girls i Dies Brothers són els Icarios.

THE HOLE va començar la seua marxa sota l’eslògan “Hay que estar en el agujero para salir del agujero” amb Paco León com primer mestre de cerimònies i va arribar a revolucionar la cartellera nacional i internacional. Des de llavors s’ha estrenat una seqüela, The Hole 2, i una preqüela, The Hole Zero, i ha captivat a dos milions i mig d’espectadors en el seu gira nacional i internacional –va viatjar fora de les nostres fronteres per a conquistar cinc països (Alemanya, França, Itàlia, Mèxic i l’Argentina)–. THE HOLE s’ha convertit en un gènere en si mateix: una mescla de circ, burlesque, teatre, cabaret, música i humor en un to divertit, canalla, provocador i molt sensual.

The Hole durant la pandèmia

L’espectacle THE HOLE va formar part també de les llars d’Espanya durant la pandèmia amb el projecte #saldremosdelagujero; a través del compte d’Instagram @theholeshow emetent en directe, actuacions dels artistes que van participar en l’espectacle. I després del confinament, es va estrenar el 10 de juliol de 2020 en un escenari a l’aire lliure instal·lat a Madrid (escenari Porta de l’Àngel), convertint-se en un dels primers espectacles a representar-se després de la pandèmia.

La productora LETSGO és responsable d’obres de gran èxit internacional com Ghost, Kinky Boots, La Família Addams, Dirty Dancing o esdeveniments com Abre Madrid i Naturalesa Encesa en el Real Jardí Botànic de Madrid —un sorprenent esdeveniment immersiu d’arts lumíniques i sensorials que ha aconseguit un rècord d’assistents— i del club Mitjanes Puri. La productora va rebre el setembre de 2020 el guardó ‘Innovació i sostenibilitat’ que atorga l’Ajuntament de Madrid amb motiu del Dia Mundial del Turisme.

Últimes notícies

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.