14.6 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

THE HOLE X CLUB · TEATRE · CABARET

L’espectacle THE HOLE, que va nàixer en 2011 fruit de la col·laboració entre LETSGO, Yllana i Paco León compleix deu anys i la companyia ho celebra amb un nou xou, THE HOLE X, que arriba a València per a representar-se des del 27 d’abril fins al 15 de maig en una carpa situada en l’antiga Estació del Grau.

En THE HOLE X, que rescata l’essència de l’original amb els números més impressionants i els personatges més icònics de les tres edicions, es donen cita les millors i més sorprenents actuacions d’artistes nacionals i internacionals, suggeridors stripteases, números circenses del millor nivell realitzats per artistes convidats de reeixida trajectòria i fins i tot, una gran història d’amor amanida amb un toc més sensual que mai.

Aquest nou xou compta amb la direcció de Gabriel Chamé, amb Alex O’Dogerthy com a responsable dels nous textos, mestre de cerimònies i director d’escena dels mestres, amb Guillermo Weickert en la coreografia, Marc Álvarez en la direcció musical i José Luis Sixto Rodriguez com a ajudant de direcció.

Al costat d’Álex O’Dogherty actuaran com a mestres de cerimònies Canco Rodríguez, Eva Isanta i Víctor Palmero, que s’alternen en el paper: Canco Rodríguez representarà les funcions del 27 d’abril al 2 de maig, Alex O’Dogherty els dies 4, 5, 11 i 12 de maig; Víctor Palmero les funcions del 6, 7 i 8 de maig; i Eva Isanta els dies 13, 14 i 15 de maig.

L’elenc de l’espectacle el completen: Vinila Von Bismark, que interpreta a la Generala, Oscar Kapoya com el Pony Boig i Coral Quiñones i Carolina Rodríguez com les Supernenas; Julio Bellido és Almon; Oleg Tatarinov és el comandant i realitza el número Pole Aeri. Edgar López, Arnau Lobo, Omar Antxundia i Raúl Ortiz són els majordoms; Donet Collazo és Super Gold, Maru Limeres i Tamar Vela són les X Girls i Dies Brothers són els Icarios.

THE HOLE va començar la seua marxa sota l’eslògan “Hay que estar en el agujero para salir del agujero” amb Paco León com primer mestre de cerimònies i va arribar a revolucionar la cartellera nacional i internacional. Des de llavors s’ha estrenat una seqüela, The Hole 2, i una preqüela, The Hole Zero, i ha captivat a dos milions i mig d’espectadors en el seu gira nacional i internacional –va viatjar fora de les nostres fronteres per a conquistar cinc països (Alemanya, França, Itàlia, Mèxic i l’Argentina)–. THE HOLE s’ha convertit en un gènere en si mateix: una mescla de circ, burlesque, teatre, cabaret, música i humor en un to divertit, canalla, provocador i molt sensual.

The Hole durant la pandèmia

L’espectacle THE HOLE va formar part també de les llars d’Espanya durant la pandèmia amb el projecte #saldremosdelagujero; a través del compte d’Instagram @theholeshow emetent en directe, actuacions dels artistes que van participar en l’espectacle. I després del confinament, es va estrenar el 10 de juliol de 2020 en un escenari a l’aire lliure instal·lat a Madrid (escenari Porta de l’Àngel), convertint-se en un dels primers espectacles a representar-se després de la pandèmia.

La productora LETSGO és responsable d’obres de gran èxit internacional com Ghost, Kinky Boots, La Família Addams, Dirty Dancing o esdeveniments com Abre Madrid i Naturalesa Encesa en el Real Jardí Botànic de Madrid —un sorprenent esdeveniment immersiu d’arts lumíniques i sensorials que ha aconseguit un rècord d’assistents— i del club Mitjanes Puri. La productora va rebre el setembre de 2020 el guardó ‘Innovació i sostenibilitat’ que atorga l’Ajuntament de Madrid amb motiu del Dia Mundial del Turisme.

Últimes notícies

Desmantellen una plantació de marihuana en una nau industrial de Massanassa (València)

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació de marihuana en una nau de Massanassa (València) i ha detingut a tres hòmens d'entre 20 i 62 anys. Es van intervindre 1.550 plantes i un sistema complet de cultiu interior amb enganxament il·legal a la xarxa elèctrica.

Detinguda a Elx per vendre temporades completes pirates de telenovel·les en Milanuncios

Una dona de 52 anys ha sigut detinguda a Elx per vendre còpies pirates de telenovel·les a través de Milanuncios. S'han intervingut 1.300 Dvds, set discos durs i un ordinador.

Casa 47 tira a caminar: així operarà la nova empresa pública de vivenda i sòl

Casa 47 ha arrancat després de la transformació de Sepes i preveu invertir 13.000 milions en deu anys. Hi haurà un pilot de 171 vivendes i un portal de sol·licituds l'any vinent.

Naturgy posa en marxa a Sagunt un centre de control remot per als seus 17 cicles combinats

Naturgy ha posat en marxa a Sagunt un centre de control remot que opera en temps real els seus 17 cicles combinats després d'invertir uns 8 milions. La instal·lació centralitza maniobres crítiques, reforça la seguretat del subministrament i gestiona una potència de 7,4 GW.

Precipitacions febles i persistents en el sud de València i nord d’Alacant

Cels molt nuvolosos i precipitacions febles a moderades, més contínues en el sud de València i nord d'Alacant. Mínimes en ascens i vent de nord-est en la costa

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.