Hombres G, Vanesa Martín, Malú, Leiva i Rigoberta Bandini, a Castelló

Homes G, Vanesa Martín, Malú, Leiva i Rigoberta Bandini són els cinc primers caps de cartell confirmats per al festival ‘Som Festival’ de Castelló que se celebrarà del 4 al 24 d’agost.

Un esdeveniment musical, els primers noms del qual s’han volgut desvetllar este dijous a la Fira Internacional de Turisme, FITUR 2022. Una trobada turística de promoció d’espais i propostes en què Castelló ha tingut hui especial protagonisme.

De fet, a més de fer públics els primers noms que tornaran a convertir este estiu el Port en cita musical obligada, la presentació de ‘Escala a Castelló‘, la visita del President de la Generalitat a l’estand firal, o la companyia de les Reines de les Festes de Castelló, també han estat altres dels actes que la capital de la Plana ha protagonitzat.

 

La capital de la Plana, protagonista

 

Però a més de la proposta de festivals que Castelló, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha visitat la gaiata que està exposada a la Fira Internacional de Turisme (Fitur), al costat de l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, els regidors de Turisme i Festes, Pilar Escuder i Omar Braina, respectivament, la reina de les festes, Carmen Molina, i la reina infantil, Gal·la Calvo, entre d’altres.

Amb la instal·lació de la gaiata de la ciutat infantil (obra de la gaiata 15, Sequiol, guanyadora el 2019) es promocionen a Madrid les pròximes festes de la Magdalena, que se celebraran del 19 al 27 de març, condicionades i adaptades a les mesures de protecció i de prevenció davant de la covid-19, després de dos anys sense poder fer-les per la pandèmia. A la fira també s’està donant a conéixer el cartell que il·lustra la pròxima edició de les festes; ‘Nou somnis’.

Últimes notícies

Compromís alerta d’un col·lapse “alarmant” en l’empadronament especial a València

Compromís per València denuncia un col·lapse administratiu en l’empadronament especial que deixa milers de persones sense accés a sanitat, educació o ajudes socials. El grup acusa el govern municipal de convertir el padró en “un mur” per a persones sense llar, migrants i veïns en vivenda precària.

PSPV i Compromís exigixen a la Generalitat arxivar definitivament el macroabocador de Zarra

PSPV-PSOE i Compromís han demanat a la Generalitat que retire i arxive de manera definitiva el macroabocador projectat a Zarra, davant el rebuig generalitzat al Valle de Ayora-Cofrentes.

Un projecte científic estudia com es desplacen els taurons i les rajades entre Múrcia i Alacant

El projecte Tirraqui entra en la seua segona fase per analitzar la connexió entre zones de cria i d’adults de taurons, rajades i quimeres a les aigües d’Alacant i Múrcia, i avaluar l’impacte de la pesca en la seua conservació fins a 2027.

L’eclipsi solar impulsa un 32 % els vols cap a València

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost ha disparat les reserves aèries als principals punts de la seua trajectòria. València registra un augment del 32 % respecte a 2025, segons dades d’Amadeus Travel Intelligence.

Drones, reforç de salvament i tancament de la CV-500 per l’eclipsi a València

València mobilitzarà 200 efectius, reforçarà el salvament a les platges i tancarà la CV-500 durant l’eclipsi solar per evitar aglomeracions i riscos.

Així seran les Hogueras Oficiales d’Alacant de 2027: requisits i terminis per a presentar propostes

L’Ajuntament d’Alacant obrirà del 10 al 24 d’agost el termini per a presentar propostes de les Hogueras Oficiales adulta i infantil de 2027, amb condicions tècniques i pressupostàries molt definides.

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.
FILMOTECA D'ESTIU