Hombres G, Vanesa Martín, Malú, Leiva i Rigoberta Bandini, a Castelló

Homes G, Vanesa Martín, Malú, Leiva i Rigoberta Bandini són els cinc primers caps de cartell confirmats per al festival ‘Som Festival’ de Castelló que se celebrarà del 4 al 24 d’agost.

Un esdeveniment musical, els primers noms del qual s’han volgut desvetllar este dijous a la Fira Internacional de Turisme, FITUR 2022. Una trobada turística de promoció d’espais i propostes en què Castelló ha tingut hui especial protagonisme.

De fet, a més de fer públics els primers noms que tornaran a convertir este estiu el Port en cita musical obligada, la presentació de ‘Escala a Castelló‘, la visita del President de la Generalitat a l’estand firal, o la companyia de les Reines de les Festes de Castelló, també han estat altres dels actes que la capital de la Plana ha protagonitzat.

 

La capital de la Plana, protagonista

 

Però a més de la proposta de festivals que Castelló, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha visitat la gaiata que està exposada a la Fira Internacional de Turisme (Fitur), al costat de l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, els regidors de Turisme i Festes, Pilar Escuder i Omar Braina, respectivament, la reina de les festes, Carmen Molina, i la reina infantil, Gal·la Calvo, entre d’altres.

Amb la instal·lació de la gaiata de la ciutat infantil (obra de la gaiata 15, Sequiol, guanyadora el 2019) es promocionen a Madrid les pròximes festes de la Magdalena, que se celebraran del 19 al 27 de març, condicionades i adaptades a les mesures de protecció i de prevenció davant de la covid-19, després de dos anys sense poder fer-les per la pandèmia. A la fira també s’està donant a conéixer el cartell que il·lustra la pròxima edició de les festes; ‘Nou somnis’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.