12.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Hombres G, Vanesa Martín, Malú, Leiva i Rigoberta Bandini, a Castelló

Homes G, Vanesa Martín, Malú, Leiva i Rigoberta Bandini són els cinc primers caps de cartell confirmats per al festival ‘Som Festival’ de Castelló que se celebrarà del 4 al 24 d’agost.

Un esdeveniment musical, els primers noms del qual s’han volgut desvetllar este dijous a la Fira Internacional de Turisme, FITUR 2022. Una trobada turística de promoció d’espais i propostes en què Castelló ha tingut hui especial protagonisme.

De fet, a més de fer públics els primers noms que tornaran a convertir este estiu el Port en cita musical obligada, la presentació de ‘Escala a Castelló‘, la visita del President de la Generalitat a l’estand firal, o la companyia de les Reines de les Festes de Castelló, també han estat altres dels actes que la capital de la Plana ha protagonitzat.

 

La capital de la Plana, protagonista

 

Però a més de la proposta de festivals que Castelló, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha visitat la gaiata que està exposada a la Fira Internacional de Turisme (Fitur), al costat de l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, els regidors de Turisme i Festes, Pilar Escuder i Omar Braina, respectivament, la reina de les festes, Carmen Molina, i la reina infantil, Gal·la Calvo, entre d’altres.

Amb la instal·lació de la gaiata de la ciutat infantil (obra de la gaiata 15, Sequiol, guanyadora el 2019) es promocionen a Madrid les pròximes festes de la Magdalena, que se celebraran del 19 al 27 de març, condicionades i adaptades a les mesures de protecció i de prevenció davant de la covid-19, després de dos anys sense poder fer-les per la pandèmia. A la fira també s’està donant a conéixer el cartell que il·lustra la pròxima edició de les festes; ‘Nou somnis’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.