Hombres G, Vanesa Martín, Malú, Leiva i Rigoberta Bandini, a Castelló

Homes G, Vanesa Martín, Malú, Leiva i Rigoberta Bandini són els cinc primers caps de cartell confirmats per al festival ‘Som Festival’ de Castelló que se celebrarà del 4 al 24 d’agost.

Un esdeveniment musical, els primers noms del qual s’han volgut desvetllar este dijous a la Fira Internacional de Turisme, FITUR 2022. Una trobada turística de promoció d’espais i propostes en què Castelló ha tingut hui especial protagonisme.

De fet, a més de fer públics els primers noms que tornaran a convertir este estiu el Port en cita musical obligada, la presentació de ‘Escala a Castelló‘, la visita del President de la Generalitat a l’estand firal, o la companyia de les Reines de les Festes de Castelló, també han estat altres dels actes que la capital de la Plana ha protagonitzat.

 

La capital de la Plana, protagonista

 

Però a més de la proposta de festivals que Castelló, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha visitat la gaiata que està exposada a la Fira Internacional de Turisme (Fitur), al costat de l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, els regidors de Turisme i Festes, Pilar Escuder i Omar Braina, respectivament, la reina de les festes, Carmen Molina, i la reina infantil, Gal·la Calvo, entre d’altres.

Amb la instal·lació de la gaiata de la ciutat infantil (obra de la gaiata 15, Sequiol, guanyadora el 2019) es promocionen a Madrid les pròximes festes de la Magdalena, que se celebraran del 19 al 27 de març, condicionades i adaptades a les mesures de protecció i de prevenció davant de la covid-19, després de dos anys sense poder fer-les per la pandèmia. A la fira també s’està donant a conéixer el cartell que il·lustra la pròxima edició de les festes; ‘Nou somnis’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.