Hombres G, Vanesa Martín, Malú, Leiva i Rigoberta Bandini, a Castelló

Homes G, Vanesa Martín, Malú, Leiva i Rigoberta Bandini són els cinc primers caps de cartell confirmats per al festival ‘Som Festival’ de Castelló que se celebrarà del 4 al 24 d’agost.

Un esdeveniment musical, els primers noms del qual s’han volgut desvetllar este dijous a la Fira Internacional de Turisme, FITUR 2022. Una trobada turística de promoció d’espais i propostes en què Castelló ha tingut hui especial protagonisme.

De fet, a més de fer públics els primers noms que tornaran a convertir este estiu el Port en cita musical obligada, la presentació de ‘Escala a Castelló‘, la visita del President de la Generalitat a l’estand firal, o la companyia de les Reines de les Festes de Castelló, també han estat altres dels actes que la capital de la Plana ha protagonitzat.

 

La capital de la Plana, protagonista

 

Però a més de la proposta de festivals que Castelló, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha visitat la gaiata que està exposada a la Fira Internacional de Turisme (Fitur), al costat de l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, els regidors de Turisme i Festes, Pilar Escuder i Omar Braina, respectivament, la reina de les festes, Carmen Molina, i la reina infantil, Gal·la Calvo, entre d’altres.

Amb la instal·lació de la gaiata de la ciutat infantil (obra de la gaiata 15, Sequiol, guanyadora el 2019) es promocionen a Madrid les pròximes festes de la Magdalena, que se celebraran del 19 al 27 de març, condicionades i adaptades a les mesures de protecció i de prevenció davant de la covid-19, després de dos anys sense poder fer-les per la pandèmia. A la fira també s’està donant a conéixer el cartell que il·lustra la pròxima edició de les festes; ‘Nou somnis’.

Últimes notícies

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.