Un home detingut i 700 peces de roba falses intervingudes a Borriana

 

Un home ha sigut detingut per la Policia Local de Borriana al incautar-li ahir 700 peces de roba presumptament falsificades que anaven a ser distribuïdes en la fira de l’Ecce Homo que es va celebrar en la localitat de la Plana Baixa durant tot el dia. L’incident va ocórrer en la matinada de dijous a divendres al voltant de la mitjanit en l’avinguda de Jaume Chicarro de la localitat. Segons ha informat la policia, un vehicle va alçar sospitós pel seu estrany comportament, la qual cosa va portar als agents a demanar-li que s’aturara. Una vegada li van revisar la documentació i el vehicle, va resultar que el cotxe era conduït per un home, d’origen senegalés, que no es trobava en possessió del permís de conduir vàlid, i a més anava carregat de bosses. Aquestes resultaren ser peces de roba i calçat classificat de primeres marques, a part, també tenia material per la instal·lació d’un punt de venda ambulant.

El manter al ser preguntat pels agents, no va donar raó de la procedència de la mercaderia i, ja que aquesta presentava indicis de ser il·lícita, els agents locals van procedir a la detenció de l’home per un presumpte delicte contra la propietat industrial. El detingut i la mercaderia falsificada, van ser traslladats al lloc principal de la Guàrdia Civil als efectes de prosseguir amb la investigació i la posterior posta a disposició judicial. L’arrest es va produir poues hores abans de l’inici de la tradicional fira de l’Ecce Homo, que tots els anys concentra a veïns de la localitat de Borriana i d’altres localitats veïnes, i on tot indica que era l’ocasió en la qual s’anaven a vendre estes peces de roba il·lícites. De nou ix a la palestra un tema que ha estat candent tot l’estiu; el conflicte entre manters i comerciants i consumidors. Estos fets es posen de manifest per als consumidors, comerciants i fabricants per constituir un frau per als primers, una font de competència deslleial per als segons i un greu perjudici per als tercers, que són els propietaris de les marques i veuen com aquestes es venen molt per davall del seu preu legal en establiments comercials.

 

 

 

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera els desnonaments per habitants malgrat la caiguda dels llançaments per lloguer

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing estatal de llançaments per cada 100.000 habitants amb una taxa de 13,7 fins a març de 2026, amb més augment a la província de València i un repunt de les execucions hipotecàries.

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.

Avis per calor intensa en tres comarques de Castelló este dilluns

Sanitat ha activat el nivell de risc taronja per calor en una vintena de municipis del nord de Castelló, mentres Aemet preveu màximes pròximes als 40 graus en punts de l’interior valencià.

Morin dos banyistes ofegats a una platja de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella

Dos hòmens han mort ofegats este diumenge a la platja Mil Palmeras de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella. Els equips sanitaris del Samu no han pogut reanimar-los malgrat aplicar maniobres avançades.

Trump i Pedro Sánchez encapçalen els ninots satírics de les Fogueres d’Alacant

Donald Trump, Pedro Sánchez i l’alcalde Luis Barcala s’han convertit en els grans protagonistes dels ninots satírics de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant, que combinen crítica política, humor i grans monuments com la foguera especial guanyadora Génesi.

Antiviolència planteja tancar dos mesos el camp del Racing i un el del Deportivo i l’Eldense

La Comissió Antiviolència ha proposat clausurar dos mesos el camp del Racing Club i un mes els estadis del Deportivo de la Coruña i de l’Eldense pels greus incidents en els partits d’ascens.

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.