Ahir dimecres, 29 de novembre, un veí de Castelló de 55 anys va ser detingut per la Guàrdia Civil per presumpte delicte de robatori d’alumini i maquinària industrial en Almassora, comarca de la Plana Alta. Segons informa el periòdic ‘Mediterráneo’ l’operació es va donar a terme per l’equip Roca de la Guàrdia Civil, dedicat a lluitar en contra dels robatoris en els camps i explotacions ramaderes. Va procedir a la recerca d’estos robatoris de la zona quan una persona va comunicar que li havien furtat alumini i ferralla a la població castellonenca. Els agents varen localitzar i detindre al veí de Castelló, segons el mateix mitjà. L’acusat després va ser dirigit als jutjats de Castelló per a què li lliuraren diligències.
Últimes notícies
Esports
Tosha Schareina, quart en l’etapa i més lluny del podi del Dakar en motos
Tosha Schareina va acabar quart en l'octava etapa del Dakar, a 9.47 de Luciano Benavides, i és quart de la general a 20.13 del nou líder. Benavides va guanyar per segona jornada seguida i va prendre el comandament per 10 segons sobre Daniel Sanders.
Successos
Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i assegura haver-lo aportat tot
Després d'un acarament amb José Manuel Cuenca, Salomé Pradas s'ha acostat a les víctimes de la DANA i ha defés que ho ha aportat tot. Les famílies han exigit veritat i responsabilitats.
Successos
Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana
Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.
Política
El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana
La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.
Esports
L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens
El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.
Esports
El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs
Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.
Política
Compromís sosté que l’acarament per la dana ha de ser a tres i incloure a Mazón
Compromís ha reclamat que l'acarament judicial per la gestió de la dana no es limite a Pradas i Cuenca i incloga també a Mazón. Baldoví ha criticat l'esborrament del mòbil oficial de Conca i l'aforament del expresident.
Esports
Tosha Schareina acaba quart en l’etapa i s’allunya del podi en motos
Tosha Schareina va acabar quart de l'etapa, a 9.47 del guanyador Luciano Benavides, i veu com es complica el podi en motos: és quart de la general a 20.13. Benavides es va emportar la seua tercera etapa i va prendre el lideratge amb 10 segons sobre Daniel Sanders.




