Igualtat llança una campanya per a acostar a la ciutadania la programació d’esdeveniments LGTBQ+ organitzats

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

La Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge ha engegat una campanya per a acostar a la ciutadania la programació d’esdeveniments LGTBIQ+ organitzats en diferents municipis de la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia de l’Orgull.

Així, a través d’un codi QR, que es podrà llegir en mitjans de comunicació, autobusos i web de la Conselleria, es podrà conèixer l’hora i lloc dels actes organitzats per entitats locals i entitats del sector per a la setmana vinent, que culminaran el dia 28 de juny amb manifestacions en diferents municipis del territori valencià. A més, es podran consultar altres esdeveniments que està previst celebrar la resta de l’any, segons ha informeu la Generalitat en un comunicat.

El director general de Diversitat, Stephane Soriano, ha explicat que, baix la marca ‘Orgull de Comunitat’, “s’ha impulsat un model de coordinació per a la celebració d’actes relacionats amb la població LGTBIQ+ en les tres províncies”.

L’objectiu, ha assenyalat Soriano, “és visibilitzar i celebrar la diversitat i promoure una societat inclusiva i respectuosa, treballar conjuntament i situar en el mapa a la Comunitat Valenciana com a referent LGTBIQ+”.

Així mateix, ha reiterat “el compromís” del Consell “en la defensa i el respecte de totes les persones, a combatre prejudicis basats en l’orientació sexual i a treballar per a crear un ambient inclusiu i segur on totes les persones se senten acceptades i respectades”.

‘Orgull de Comunitat’ és la marca de la Generalitat impulsada per a unificar totes les campanyes que es duran a terme durant aquesta legislatura en matèria de diversitat, amb l’objectiu de fomentar la inclusió i el reconeixement de les persones LGTBIQ+.

Sobre este tema, ha recordat que la setmana passada la Generalitat va ser guardonada amb el Premi Diversa Institucional 2024 per la marca ‘Orgull de Comunitat’, uns guardons que organitza l’Associació Diversa Global per a distingir a persones, empreses i institucions per la seua implicació amb la diversitat.

COL·LABORACIONS DE LA GENERALITAT

La Generalitat ha col·laborat amb els ajuntaments de València, Alacant i Castelló de la Plana i les diputacions provincials en l’organització dels actes previstos amb motiu del Dia de l’Orgull i altres esdeveniments LGTBIQ+.

Esta vesprada, a partir de les 20.30 hores, està prevista a la plaça de l’Ajuntament de València la lectura d’un pregó a càrrec de la cantant Rosa López. Posteriorment, hi haurà actuacions musicals, DJ i focs artificials.

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.