Igualtat llança una campanya per a acostar a la ciutadania la programació d’esdeveniments LGTBQ+ organitzats

Ejemplo de shortcode con estilo
La Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge ha iniciat una campanya amb codi QR per difondre la programació d'events LGTBIQ+ per a la setmana de l'Orgull a la Comunitat Valenciana. Sota la marca 'Orgull de Comunitat', l'objectiu és promoure una societat inclusiva.

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

La Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge ha engegat una campanya per a acostar a la ciutadania la programació d’esdeveniments LGTBIQ+ organitzats en diferents municipis de la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia de l’Orgull.

Així, a través d’un codi QR, que es podrà llegir en mitjans de comunicació, autobusos i web de la Conselleria, es podrà conèixer l’hora i lloc dels actes organitzats per entitats locals i entitats del sector per a la setmana vinent, que culminaran el dia 28 de juny amb manifestacions en diferents municipis del territori valencià. A més, es podran consultar altres esdeveniments que està previst celebrar la resta de l’any, segons ha informeu la Generalitat en un comunicat.

El director general de Diversitat, Stephane Soriano, ha explicat que, baix la marca ‘Orgull de Comunitat’, «s’ha impulsat un model de coordinació per a la celebració d’actes relacionats amb la població LGTBIQ+ en les tres províncies».

L’objectiu, ha assenyalat Soriano, «és visibilitzar i celebrar la diversitat i promoure una societat inclusiva i respectuosa, treballar conjuntament i situar en el mapa a la Comunitat Valenciana com a referent LGTBIQ+».

Així mateix, ha reiterat «el compromís» del Consell «en la defensa i el respecte de totes les persones, a combatre prejudicis basats en l’orientació sexual i a treballar per a crear un ambient inclusiu i segur on totes les persones se senten acceptades i respectades».

‘Orgull de Comunitat’ és la marca de la Generalitat impulsada per a unificar totes les campanyes que es duran a terme durant aquesta legislatura en matèria de diversitat, amb l’objectiu de fomentar la inclusió i el reconeixement de les persones LGTBIQ+.

Sobre este tema, ha recordat que la setmana passada la Generalitat va ser guardonada amb el Premi Diversa Institucional 2024 per la marca ‘Orgull de Comunitat’, uns guardons que organitza l’Associació Diversa Global per a distingir a persones, empreses i institucions per la seua implicació amb la diversitat.

COL·LABORACIONS DE LA GENERALITAT

La Generalitat ha col·laborat amb els ajuntaments de València, Alacant i Castelló de la Plana i les diputacions provincials en l’organització dels actes previstos amb motiu del Dia de l’Orgull i altres esdeveniments LGTBIQ+.

Esta vesprada, a partir de les 20.30 hores, està prevista a la plaça de l’Ajuntament de València la lectura d’un pregó a càrrec de la cantant Rosa López. Posteriorment, hi haurà actuacions musicals, DJ i focs artificials.

Últimes notícies

Sánchez viurà de primera mà els danys de la DANA a Oliva este dimarts

Pedro Sánchez visitarà dimarts el Puesto de Mando Avanzado dOliva, on es reunirà amb responsables demergències i alcaldes afectats per la DANA. La visita acabarà amb una declaració institucional als mitjans.

Gerard Moreno confia que el Vila-real pot guanyar a Anfield

Gerard Moreno assegura abans del partit de Champions contra el Liverpool que el Vila-real està preparat per guanyar a Anfield i encadenar la segona victòria europea seguida, després d’imposar-se al Nàpols.

Sis municipis de la ‘zona zero’ de la dana Adam suspenen les classes dimarts

Sis municipis del litoral sud de València i del nord d’Alacant, situats en la ‘zona zero’ de la dana Adam, han decidit suspendre les classes este dimarts 20 d’octubre per precaució. Afecta centres educatius de Miramar, Oliva, Bellreguard, Piles, El Verger i Els Poblets.

S’alcen els confinaments per la DANA i la UME es retira de la Comunitat

La Generalitat ha alçat el confinament als huit municipis de la Comunitat Valenciana on encara estava actiu per la DANA i ha anunciat la desmobilització de la UME davant la millora de l'oratge i del temporal marítim.

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.