Igualtat llança una campanya per a acostar a la ciutadania la programació d’esdeveniments LGTBQ+ organitzats

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

La Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge ha engegat una campanya per a acostar a la ciutadania la programació d’esdeveniments LGTBIQ+ organitzats en diferents municipis de la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia de l’Orgull.

Així, a través d’un codi QR, que es podrà llegir en mitjans de comunicació, autobusos i web de la Conselleria, es podrà conèixer l’hora i lloc dels actes organitzats per entitats locals i entitats del sector per a la setmana vinent, que culminaran el dia 28 de juny amb manifestacions en diferents municipis del territori valencià. A més, es podran consultar altres esdeveniments que està previst celebrar la resta de l’any, segons ha informeu la Generalitat en un comunicat.

El director general de Diversitat, Stephane Soriano, ha explicat que, baix la marca ‘Orgull de Comunitat’, “s’ha impulsat un model de coordinació per a la celebració d’actes relacionats amb la població LGTBIQ+ en les tres províncies”.

L’objectiu, ha assenyalat Soriano, “és visibilitzar i celebrar la diversitat i promoure una societat inclusiva i respectuosa, treballar conjuntament i situar en el mapa a la Comunitat Valenciana com a referent LGTBIQ+”.

Així mateix, ha reiterat “el compromís” del Consell “en la defensa i el respecte de totes les persones, a combatre prejudicis basats en l’orientació sexual i a treballar per a crear un ambient inclusiu i segur on totes les persones se senten acceptades i respectades”.

‘Orgull de Comunitat’ és la marca de la Generalitat impulsada per a unificar totes les campanyes que es duran a terme durant aquesta legislatura en matèria de diversitat, amb l’objectiu de fomentar la inclusió i el reconeixement de les persones LGTBIQ+.

Sobre este tema, ha recordat que la setmana passada la Generalitat va ser guardonada amb el Premi Diversa Institucional 2024 per la marca ‘Orgull de Comunitat’, uns guardons que organitza l’Associació Diversa Global per a distingir a persones, empreses i institucions per la seua implicació amb la diversitat.

COL·LABORACIONS DE LA GENERALITAT

La Generalitat ha col·laborat amb els ajuntaments de València, Alacant i Castelló de la Plana i les diputacions provincials en l’organització dels actes previstos amb motiu del Dia de l’Orgull i altres esdeveniments LGTBIQ+.

Esta vesprada, a partir de les 20.30 hores, està prevista a la plaça de l’Ajuntament de València la lectura d’un pregó a càrrec de la cantant Rosa López. Posteriorment, hi haurà actuacions musicals, DJ i focs artificials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.