Impacte en el Sector Turístic: Marina d’Or tanca sobtadament les seues portes

El reconegut complex vacacional Marina d’Or, emplaçat en el cor d’Orpesa, ha deixat bocabadats a turistes i vilatans per igual. En un inesperat gir d’esdeveniments, en ple apogeu de la temporada alta i amb l’estiu encara sense concloure, l’empresa ha anunciat la cancel·lació de totes les reserves i el tancament dels seus hotels. Esta decisió va ser notificada als clients afectats mitjançant trucades telefòniques i correus electrònics.

La ‘Ciutat de Vacances’, emblemàtic projecte visionat per Jesús Ger, ha decidit anticipar el seu tancament enguany. És crucial esmentar que Marina d’Or recentment va canviar de mans, sent adquirida pel Grup Forts, propietari del Pou, del fons d’inversió estatunidenca Faralló Capital Management.

Aquells interessats a fer reserves per al que queda de l’any es trobaran que, en visitar la seua pàgina web, ja no hi ha disponibilitat. Això deixa a nombrosos turistes en la incertesa d’haver de buscar alternatives per a les seues vacances programades a Orpesa. No obstant això, la direcció de Marina d’Or ha garantit que procedirà a la devolució completa dels diners als qui ja comptaven amb reserves confirmades.

Un poc d’història sobre Marina d’Or

Este complex turístic, localitzat a Orpesa, és més que només hotels. Posseïx estades que van des de 5 a 3 estreles, a més d’apartaments turístics de lloguer, huit parcs temàtics, un centre mèdic i un balneari exclusiu d’aigua marina. L’extens terreny que ocupa, prop d’1.4 milions de metres quadrats, destina més de mig milió a espais verds i jardins, sumant-li diverses instal·lacions esportives i recreatives alineades amb la seua naturalesa turística.

Concebuda per l’empresari Jesús Ger Garcia, la construcció del complex va començar en els anys 90, encara que la seua idea original es remunta a 1983. Al llarg dels anys, Marina d’Or ha destacat per la seua intensa campanya publicitària, patrocinant des de concursos de bellesa, com Miss Espanya, fins a esdeveniments esportius de renom.

La crisi financera de 2008 va impactar greument a Marina d’Or, i hi ha especulacions que el complex mai va aconseguir recuperar-se completament d’este colp. Ara, amb el tancament abrupte, sorgixen més preguntes sobre el seu futur.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.