Impacte en el Sector Turístic: Marina d’Or tanca sobtadament les seues portes

El reconegut complex vacacional Marina d’Or, emplaçat en el cor d’Orpesa, ha deixat bocabadats a turistes i vilatans per igual. En un inesperat gir d’esdeveniments, en ple apogeu de la temporada alta i amb l’estiu encara sense concloure, l’empresa ha anunciat la cancel·lació de totes les reserves i el tancament dels seus hotels. Esta decisió va ser notificada als clients afectats mitjançant trucades telefòniques i correus electrònics.

La ‘Ciutat de Vacances’, emblemàtic projecte visionat per Jesús Ger, ha decidit anticipar el seu tancament enguany. És crucial esmentar que Marina d’Or recentment va canviar de mans, sent adquirida pel Grup Forts, propietari del Pou, del fons d’inversió estatunidenca Faralló Capital Management.

Aquells interessats a fer reserves per al que queda de l’any es trobaran que, en visitar la seua pàgina web, ja no hi ha disponibilitat. Això deixa a nombrosos turistes en la incertesa d’haver de buscar alternatives per a les seues vacances programades a Orpesa. No obstant això, la direcció de Marina d’Or ha garantit que procedirà a la devolució completa dels diners als qui ja comptaven amb reserves confirmades.

Un poc d’història sobre Marina d’Or

Este complex turístic, localitzat a Orpesa, és més que només hotels. Posseïx estades que van des de 5 a 3 estreles, a més d’apartaments turístics de lloguer, huit parcs temàtics, un centre mèdic i un balneari exclusiu d’aigua marina. L’extens terreny que ocupa, prop d’1.4 milions de metres quadrats, destina més de mig milió a espais verds i jardins, sumant-li diverses instal·lacions esportives i recreatives alineades amb la seua naturalesa turística.

Concebuda per l’empresari Jesús Ger Garcia, la construcció del complex va començar en els anys 90, encara que la seua idea original es remunta a 1983. Al llarg dels anys, Marina d’Or ha destacat per la seua intensa campanya publicitària, patrocinant des de concursos de bellesa, com Miss Espanya, fins a esdeveniments esportius de renom.

La crisi financera de 2008 va impactar greument a Marina d’Or, i hi ha especulacions que el complex mai va aconseguir recuperar-se completament d’este colp. Ara, amb el tancament abrupte, sorgixen més preguntes sobre el seu futur.

Últimes notícies

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.