Impacte en el Sector Turístic: Marina d’Or tanca sobtadament les seues portes

El reconegut complex vacacional Marina d’Or, emplaçat en el cor d’Orpesa, ha deixat bocabadats a turistes i vilatans per igual. En un inesperat gir d’esdeveniments, en ple apogeu de la temporada alta i amb l’estiu encara sense concloure, l’empresa ha anunciat la cancel·lació de totes les reserves i el tancament dels seus hotels. Esta decisió va ser notificada als clients afectats mitjançant trucades telefòniques i correus electrònics.

La ‘Ciutat de Vacances’, emblemàtic projecte visionat per Jesús Ger, ha decidit anticipar el seu tancament enguany. És crucial esmentar que Marina d’Or recentment va canviar de mans, sent adquirida pel Grup Forts, propietari del Pou, del fons d’inversió estatunidenca Faralló Capital Management.

Aquells interessats a fer reserves per al que queda de l’any es trobaran que, en visitar la seua pàgina web, ja no hi ha disponibilitat. Això deixa a nombrosos turistes en la incertesa d’haver de buscar alternatives per a les seues vacances programades a Orpesa. No obstant això, la direcció de Marina d’Or ha garantit que procedirà a la devolució completa dels diners als qui ja comptaven amb reserves confirmades.

Un poc d’història sobre Marina d’Or

Este complex turístic, localitzat a Orpesa, és més que només hotels. Posseïx estades que van des de 5 a 3 estreles, a més d’apartaments turístics de lloguer, huit parcs temàtics, un centre mèdic i un balneari exclusiu d’aigua marina. L’extens terreny que ocupa, prop d’1.4 milions de metres quadrats, destina més de mig milió a espais verds i jardins, sumant-li diverses instal·lacions esportives i recreatives alineades amb la seua naturalesa turística.

Concebuda per l’empresari Jesús Ger Garcia, la construcció del complex va començar en els anys 90, encara que la seua idea original es remunta a 1983. Al llarg dels anys, Marina d’Or ha destacat per la seua intensa campanya publicitària, patrocinant des de concursos de bellesa, com Miss Espanya, fins a esdeveniments esportius de renom.

La crisi financera de 2008 va impactar greument a Marina d’Or, i hi ha especulacions que el complex mai va aconseguir recuperar-se completament d’este colp. Ara, amb el tancament abrupte, sorgixen més preguntes sobre el seu futur.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket renova a Nate Reuvers fins a 2028

El pivot ha ampliat el seu vincle per dos temporades més després de consolidar-se com a peça clau en l'equip. Els seus números en Eurolliga i acb sustenten l'aposta.

Futur esperançador per a la rosseta amb rècord de cries i recuperació d’aiguamolls

L'espècie més amenaçada d'Europa encadena rècords de parelles reproductores i cries gràcies a la restauració d'aiguamolls mediterranis. A Espanya passa de 33 femelles en 2019 a 172 a la fi de 2025, encara que seguix en risc.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez, i revalida el títol de 2025. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

Dos detinguts a Madrid per intentar segrestar un empresari en una furgoneta rumb a Petrer

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després d'intentar segrestar un empresari per a llevar-li les claus de les seues criptomonedes. La furgoneta tenia com a destí Petrer i va ser interceptada en la zona d'Atocha.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb una sàtira sobre ambició i diners

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb Redimonis. La comissió repetix el triomf reeixit en 2025 i consolida el seu lideratge amb el major pressupost de la categoria.

La potència i el ritme de la mascletà deslliguen una catarsi i llàgrimes en la plaça de l’Ajuntament

La setzena mascletà de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha combinat potència i ritme fins a emocionar a una plaça abarrotada. El tret, de 7,5 minuts i 230 quilos, ha culminat en un terratrémol que ha fet plorar a molts assistents.

408 bombers i 153 vehicles reforcen la Cremà a la província de València

El Consorci Provincial de Bombers ha activat un operatiu per a la nit de la Cremà amb 408 efectius i 153 vehicles en els municipis fallers. El pla s'ha dissenyat després d'inspeccionar 525 monuments i fixa presència en uns 300 punts segons el seu nivell de risc.

El govern de Barcala defén la gestió dels bons comercie: ‘Es va fer tot com s’havia de fer’

La portaveu Cristina Cutanda ha reivindicat la gestió municipal dels bons comercie i ha subratllat que la informació és pública. El consistori marca distància amb Facpyme mentres el PSPV-PSOE demana els expedients d'estes campanyes i dels bons gastronòmics.