Impacte en el Sector Turístic: Marina d’Or tanca sobtadament les seues portes

El reconegut complex vacacional Marina d’Or, emplaçat en el cor d’Orpesa, ha deixat bocabadats a turistes i vilatans per igual. En un inesperat gir d’esdeveniments, en ple apogeu de la temporada alta i amb l’estiu encara sense concloure, l’empresa ha anunciat la cancel·lació de totes les reserves i el tancament dels seus hotels. Esta decisió va ser notificada als clients afectats mitjançant trucades telefòniques i correus electrònics.

La ‘Ciutat de Vacances’, emblemàtic projecte visionat per Jesús Ger, ha decidit anticipar el seu tancament enguany. És crucial esmentar que Marina d’Or recentment va canviar de mans, sent adquirida pel Grup Forts, propietari del Pou, del fons d’inversió estatunidenca Faralló Capital Management.

Aquells interessats a fer reserves per al que queda de l’any es trobaran que, en visitar la seua pàgina web, ja no hi ha disponibilitat. Això deixa a nombrosos turistes en la incertesa d’haver de buscar alternatives per a les seues vacances programades a Orpesa. No obstant això, la direcció de Marina d’Or ha garantit que procedirà a la devolució completa dels diners als qui ja comptaven amb reserves confirmades.

Un poc d’història sobre Marina d’Or

Este complex turístic, localitzat a Orpesa, és més que només hotels. Posseïx estades que van des de 5 a 3 estreles, a més d’apartaments turístics de lloguer, huit parcs temàtics, un centre mèdic i un balneari exclusiu d’aigua marina. L’extens terreny que ocupa, prop d’1.4 milions de metres quadrats, destina més de mig milió a espais verds i jardins, sumant-li diverses instal·lacions esportives i recreatives alineades amb la seua naturalesa turística.

Concebuda per l’empresari Jesús Ger Garcia, la construcció del complex va començar en els anys 90, encara que la seua idea original es remunta a 1983. Al llarg dels anys, Marina d’Or ha destacat per la seua intensa campanya publicitària, patrocinant des de concursos de bellesa, com Miss Espanya, fins a esdeveniments esportius de renom.

La crisi financera de 2008 va impactar greument a Marina d’Or, i hi ha especulacions que el complex mai va aconseguir recuperar-se completament d’este colp. Ara, amb el tancament abrupte, sorgixen més preguntes sobre el seu futur.

Últimes notícies

L’Audiència ratifica la condició d’investigat de l’exregidor Jorge Bellver en el cas Azud

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València manté la situació d’investigat de l’exregidor del PP Jorge Bellver en el cas Azud, que analitza el presumpte pagament de comissions a càrrecs públics entre 1999 i 2013. El tribunal desestima el recurs d’apel·lació de la defensa i confirma les últimes resolucions del Jutjat d’Instrucció número 13 de València.

Jesús Lancis pren el relleu al Rectorat de la UJI després de formalitzar la transició amb Eva Alcón

Jesús Lancis ha assumit el Rectorat de la Universitat Jaume I després de formalitzar el traspàs institucional amb la rectora eixint, Eva Alcón, culminant així el procés obert amb les eleccions del 14 de maig i la publicació del seu nomenament en el DOGV.

Compromís demana en Les Corts reprovar Pérez Llorca i Ortí pel conflicte docent

Compromís ha registrat en Les Corts una proposta per a reprovar el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i la consellera d'Educació, Carmen Ortí, per la seua gestió de la vaga indefinida del professorat i per la seua manca de diàleg amb la comunitat educativa. La iniciativa reclama també la dimissió d'Ortí i que Pérez Llorca convoque eleccions.

Baldoví anirà a l’acte de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua proposta de confluència

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, confirma que assistirà el 19 de juny a València a l’acte conjunt de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua visió sobre possibles confluències electorals.

El Villarreal estrena una primera equipació groga amb més presència del blau

El Villarreal ha presentat la nova primera equipació per a la pròxima temporada, que manté el groc habitual però incorpora més detalls en blau i un nou disseny inspirat en el moviment de l’aigua.

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.