Impacte en el Sector Turístic: Marina d’Or tanca sobtadament les seues portes

El reconegut complex vacacional Marina d’Or, emplaçat en el cor d’Orpesa, ha deixat bocabadats a turistes i vilatans per igual. En un inesperat gir d’esdeveniments, en ple apogeu de la temporada alta i amb l’estiu encara sense concloure, l’empresa ha anunciat la cancel·lació de totes les reserves i el tancament dels seus hotels. Esta decisió va ser notificada als clients afectats mitjançant trucades telefòniques i correus electrònics.

La ‘Ciutat de Vacances’, emblemàtic projecte visionat per Jesús Ger, ha decidit anticipar el seu tancament enguany. És crucial esmentar que Marina d’Or recentment va canviar de mans, sent adquirida pel Grup Forts, propietari del Pou, del fons d’inversió estatunidenca Faralló Capital Management.

Aquells interessats a fer reserves per al que queda de l’any es trobaran que, en visitar la seua pàgina web, ja no hi ha disponibilitat. Això deixa a nombrosos turistes en la incertesa d’haver de buscar alternatives per a les seues vacances programades a Orpesa. No obstant això, la direcció de Marina d’Or ha garantit que procedirà a la devolució completa dels diners als qui ja comptaven amb reserves confirmades.

Un poc d’història sobre Marina d’Or

Este complex turístic, localitzat a Orpesa, és més que només hotels. Posseïx estades que van des de 5 a 3 estreles, a més d’apartaments turístics de lloguer, huit parcs temàtics, un centre mèdic i un balneari exclusiu d’aigua marina. L’extens terreny que ocupa, prop d’1.4 milions de metres quadrats, destina més de mig milió a espais verds i jardins, sumant-li diverses instal·lacions esportives i recreatives alineades amb la seua naturalesa turística.

Concebuda per l’empresari Jesús Ger Garcia, la construcció del complex va començar en els anys 90, encara que la seua idea original es remunta a 1983. Al llarg dels anys, Marina d’Or ha destacat per la seua intensa campanya publicitària, patrocinant des de concursos de bellesa, com Miss Espanya, fins a esdeveniments esportius de renom.

La crisi financera de 2008 va impactar greument a Marina d’Or, i hi ha especulacions que el complex mai va aconseguir recuperar-se completament d’este colp. Ara, amb el tancament abrupte, sorgixen més preguntes sobre el seu futur.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.