Iñaki Urdangarin, sense lloc a on viure si li concedixen el segon grau penitenciari

Ejemplo de shortcode con estilo
Iñaki Urdangarin podria conseguir una versió mixta entre el segon i tercer grau que li permetria eixir de la presó durant el dia | EUROPA PRESS   Iñaki Urdangarin està prop de conseguir un sistema mixt entre el segon i el tercer grau que li permeta eixir de la presó durant el dia. D’eixa manera ho ha desvelat […]
Iñaki Urdangarin

Iñaki Urdangarin podria conseguir una versió mixta entre el segon i tercer grau que li permetria eixir de la presó durant el dia | EUROPA PRESS

 

Iñaki Urdangarin està prop de conseguir un sistema mixt entre el segon i el tercer grau que li permeta eixir de la presó durant el dia. D’eixa manera ho ha desvelat Pilar Eyre en el seu blog de ‘Lecturas’, a on també anuncia la data d’este  fet: el 18 de desembre, un dimecres, l’exduc de Palma podria fer-se amb el seu primer permís penitenciari.

 

Però la pregunta és evident, a on anirà el cunyat del rei quan isca de la presó? Segons Eyre, no serà la Zarzuela, ja que «la Casa Reial el considera un element altament tòxic». Tampoc aniria a Barcelona, «ja que els responsables carceraris no permetran que un Borbó consort s’allotge en les seues presons», assegura la periodista.

 

No acceptarien que Urdangarin tornara a la Zarzuela, ja que el consideren «tòxic» | Cedida

 

Urdangarin es podria plantejar anar a una presó basca

L’opció més plausible, per tant, seria anar a una presó basca, prop de la família Urdangarin: «La presó d’Àlaba, Zaballa (l’antiga Nanclares de la Oca). És la més moderna d’Espanya i les cel·les són molt amples. Passaria la jornada en casa de sa mare, inclús la infanta podria llogar un pis, ja que gran part de la seua faena es fa online», segons Pilar Eyre. Cal tindre en compte que la presó de Zaballa és coneguda perquè hi ha ingressats uns quants presos d’ETA, cosa que pot generar grans polèmiques.

 

Eyre parla també de què passarà quan finalitzen els 6 anys de condemna: a Urdangarin se li posarà una polsera telemàtica per a tindre-lo controlat. «En juliol del 2021, quan Iñaki obtinga el tercer grau, podrà dur una vida normal, només haurà de dormir en la presó els caps de setmana i portarà una polsera telemàtica per a controlar-lo».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Queens of the Stone Age actuarà per primera vegada a València

Queens of the Stone Age debutarà a València el 21 de juny de 2027, amb un concert al Roig Arena dins de la gira del nou àlbum.

Pluja feble i baixada de temperatures per a començar novembre

La primera setmana completa de novembre comença amb cel nuvolós i possibles ruixats febles al litoral. Les màximes baixaran, sobretot a Castellón.

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.