Inaki Urdangarín estudia un màster de Psicologia des de la presó

Iñaki Urdangarín en una imatge d'arxiu

Iñaki Urdangarín en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Fa pocs dies, es va saber que Iñaki Urdangarín no podrà xafar el pati de la presó a on habitualment feia deport, corria o passejava. Es tracta d’un pati privat del que disfrutava l’exdeportista i home de la infanta, però amb les altes temperatures de l’estiu, que arriben en aquell entorn als 50 graus, s’ha clausurat la seua estada allí.

 

Arran d’això, i segons ha informat la revista ‘Corazón’, Iñaki ha decidit començar uns estudis per a ocupar totes les hores de les que disposa dins de la presó; es tracta, ni més ni menys, que d’un màster en Psicologia que farà a distància a través de la UNED.

 

Vista aèrea de la presó de Brieva, on Urdangarín compleix condemna

Vista aèria de la presó de Brieva, a on Urdangarín complix condemna | GOOGLE MAPS

 

No sabem si eixos estudis li serviran com a teràpia per a afrontar la privació de llibertat que està patint des que fa un any ingressara en la presó d’Àvila. De moment, Iñaki espera poder disfrutar del seu primer permís penitenciari, que serà en desembre, ja que serà en eixe moment quan es complirà un quart de temps de la condemna de 5 anys i 10 mesos que està complint per malversació.

 

Serà en desembre, per tant, quan es podrà reunir amb la seua família i, sobretot, amb la seua dona, la Infanta Cristina, de qui es rumoreja que està patint una forta depressió. De fet, l’últim mes de juny, en una de les seues visites al seu home en la presó, Cristina hauria patit un atac d’ansietat.

 

La infanta Crisitina no travessa el seu millor moment

La infanta Crisitina no travessa el seu millor moment | València Diari

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.