14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Inaki Urdangarín estudia un màster de Psicologia des de la presó

Iñaki Urdangarín en una imatge d'arxiu

Iñaki Urdangarín en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Fa pocs dies, es va saber que Iñaki Urdangarín no podrà xafar el pati de la presó a on habitualment feia deport, corria o passejava. Es tracta d’un pati privat del que disfrutava l’exdeportista i home de la infanta, però amb les altes temperatures de l’estiu, que arriben en aquell entorn als 50 graus, s’ha clausurat la seua estada allí.

 

Arran d’això, i segons ha informat la revista ‘Corazón’, Iñaki ha decidit començar uns estudis per a ocupar totes les hores de les que disposa dins de la presó; es tracta, ni més ni menys, que d’un màster en Psicologia que farà a distància a través de la UNED.

 

Vista aèrea de la presó de Brieva, on Urdangarín compleix condemna

Vista aèria de la presó de Brieva, a on Urdangarín complix condemna | GOOGLE MAPS

 

No sabem si eixos estudis li serviran com a teràpia per a afrontar la privació de llibertat que està patint des que fa un any ingressara en la presó d’Àvila. De moment, Iñaki espera poder disfrutar del seu primer permís penitenciari, que serà en desembre, ja que serà en eixe moment quan es complirà un quart de temps de la condemna de 5 anys i 10 mesos que està complint per malversació.

 

Serà en desembre, per tant, quan es podrà reunir amb la seua família i, sobretot, amb la seua dona, la Infanta Cristina, de qui es rumoreja que està patint una forta depressió. De fet, l’últim mes de juny, en una de les seues visites al seu home en la presó, Cristina hauria patit un atac d’ansietat.

 

La infanta Crisitina no travessa el seu millor moment

La infanta Crisitina no travessa el seu millor moment | València Diari

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València-Reial Madrid, el diumenge 8 de febrer a les 21.00; Vila-real-Espanyol, el dilluns a la mateixa hora

LaLiga va fixar el València-Reial Madrid per al diumenge 8 de febrer a les 21.00 a Mestalla. El Vila-real-Espanyol es jugarà el dilluns a les 21.00.

La borrasca Harry deixa hui pluges intenses, neu a 1.000-1.400 m i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims espertenecs de la borrasca Harry mantenen hui les pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana, amb nevades a l'interior i ratxes molt fortes. Demà la cota de neu pujarà i l'ambient tendirà a estabilitzar-se.

Les exportacions valencianes pugen un 1,6% fins a novembre de 2025 i sumen 34.305 milions

En els onze primers mesos de 2025 les exportacions valencianes van créixer un 1,6%, fins a 34.305 milions. Va haver-hi un dèficit comercial mínim de 800.000 euros pel major augment de les importacions.

L’Hospital Doctor Balmis es consolida en trasplantaments amb 220 intervencions en 2025

L'Hospital Doctor Balmis d'Alacant ha sumat 220 trasplantaments en 2025 i s'ha afermat com a referent, amb forta col·laboració provincial i avanços tècnics.

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.