Inaki Urdangarín estudia un màster de Psicologia des de la presó

Iñaki Urdangarín en una imatge d'arxiu

Iñaki Urdangarín en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Fa pocs dies, es va saber que Iñaki Urdangarín no podrà xafar el pati de la presó a on habitualment feia deport, corria o passejava. Es tracta d’un pati privat del que disfrutava l’exdeportista i home de la infanta, però amb les altes temperatures de l’estiu, que arriben en aquell entorn als 50 graus, s’ha clausurat la seua estada allí.

 

Arran d’això, i segons ha informat la revista ‘Corazón’, Iñaki ha decidit començar uns estudis per a ocupar totes les hores de les que disposa dins de la presó; es tracta, ni més ni menys, que d’un màster en Psicologia que farà a distància a través de la UNED.

 

Vista aèrea de la presó de Brieva, on Urdangarín compleix condemna

Vista aèria de la presó de Brieva, a on Urdangarín complix condemna | GOOGLE MAPS

 

No sabem si eixos estudis li serviran com a teràpia per a afrontar la privació de llibertat que està patint des que fa un any ingressara en la presó d’Àvila. De moment, Iñaki espera poder disfrutar del seu primer permís penitenciari, que serà en desembre, ja que serà en eixe moment quan es complirà un quart de temps de la condemna de 5 anys i 10 mesos que està complint per malversació.

 

Serà en desembre, per tant, quan es podrà reunir amb la seua família i, sobretot, amb la seua dona, la Infanta Cristina, de qui es rumoreja que està patint una forta depressió. De fet, l’últim mes de juny, en una de les seues visites al seu home en la presó, Cristina hauria patit un atac d’ansietat.

 

La infanta Crisitina no travessa el seu millor moment

La infanta Crisitina no travessa el seu millor moment | València Diari

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.