Un incendi deixa calcinada una vivenda a Alzira

Esta matinada de hui dijous, s'ha produït un incendi a les 00.30 hores en una vivenda unifamiliar a Alzira. Les flames s'han produït en concret en una casa de la zona rural, en la partida Vall Vert de la localitat. S'ha alertat a Emergències del sinistre i fins al lloc han acudit la Policia Nacional i efectius del Consorci Provincial de Bombers que han actuat per poder apagar les flames. A la seua arribada, els agents de la Policia Nacional ja havien evacuat les persones que es trobaven dins de l'habitatge. Segons ha informat el Consorci, l'incendi sembla haver-se iniciat al menjador i les seues conseqüències han deixat la casa totalment calcinada i inhabitable.  També s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que ha atés una dona de 50 anys per inhalació de fum i posteriorment ha hagut de ser traslladada a l'Hospital de la Ribera d'Alzira. En el sinistre s'ha de lamentar nombrosos danys materials però també la pèrdua dels animals de companyia que tenia la família; han mort un gos i dos gats dins la vivenda. El servei ha finalitzat hores després i han actuat dotacions d'Alzira, i BUP de Cullera.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana al professorat que pare la vaga i negocie amb la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca insta el professorat en vaga indefinida a reflexionar, acceptar la proposta educativa de la Generalitat i treballar conjuntament per millorar el sistema.

Els missatges de Mazón en la dana: instrucció als consellers per a “inundar de dades” els mitjans

Carlos Mazón va ordenar als seus consellers el dia de la dana del 29 d’octubre de 2024 que inundaren de dades els mitjans per a, segons ell, transmetre sensació d’alerta i calma a la ciutadania. Els missatges de Whatsapp han arribat al jutjat de Catarroja a través de la declaració com a testimoni de Susana Camarero.

La rebaixa d’impostos facilita el relleu en l’empresa familiar però l’IVEFA reclama suport al reemprenedor

La reforma fiscal del Consell ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a empreses familiars fins al quart grau, però l’IVEFA reclama un autèntic xec relleu i més suport al reemprenedor per a garantir la continuïtat dels negocis.

El professorat valencià es decanta per suspendre la vaga indefinida i mantindre la pressió

STEPV, CCOO PV i UGT-PV aposten per suspendre la vaga indefinida del professorat valencià i continuar la negociació amb Educació, mentre la base sindical vota en consulta fins a les 20 hores.

L’empresa familiar valenciana reclama un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor

La reforma fiscal de la Generalitat ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a facilitar el relleu de l’empresa familiar, que demana ara un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor.

Més ajudes i menys burocràcia per al camp valencià en els Premis Agrovalor

La Generalitat ha reforçat el suport al sector agroalimentari valencià amb més de 100 milions en ajudes, destacats durant la segona edició dels Premis Agrovalor, que reconeixen la feina de professionals i entitats del camp, la mar i l’aigua.

Benidorm reforça la seguretat pel Mundial davant l’augment de vols des del Regne Unit

Benidorm ha posat en marxa un dispositiu especial de seguretat pel Mundial després de detectar un augment del 18 % dels vols des del Regne Unit cap a l’Aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández en les dates del campionat.

Barrachina carrega contra el Govern per l’etiquetatge de l’arròs i reclama que exigisca el seu origen a la UE

El conseller d’Agricultura Miguel Barrachina sosté que és el Govern espanyol qui ha de reclamar a la Unió Europea que obligue a indicar l’origen de l’arròs en les etiquetes, després de les crítiques del ministre Pablo Bustinduy des de Sueca.