11.2 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Un incendi obliga a desallotjar a 8 persones d’un assentament a Castelló

Un incendi declarat aquest dilluns en un solar de la Quadra Borriolench de Castelló, en la part lateral del cementeri de San José, ha obligat a desallotjar a huit persones d’un assentament, segons ha informat la Policia Local.

El foc s’ha iniciat a les 9.46 hores, el qual, pel que sembla, s’han pres per la quantitat d’herba i brossa que hi havia en la zona. En les labors d’extinció estan intervenint tres dotacions de Bombers, i la Policia ha tallat al tràfic la Quadra Borriolech i adjacents pel fum dens, encara que no s’ha produït cap ferit.

A les huit persones que han sigut desallotjades de l’assentament se’ls donarà una solució habitacional temporal per part de la Regidoria de Benestar Social.

No hi ha hagut més evacuacions, ni en col·legis ni en habitatges, només s’ha demanat als veïns del grup Sant Enrique que no s’acostaren a la zona afectada.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.