Indultat el Ninot Infantil d’Almirall Cadarso-Comte Altea

Aquest matí, abans de la recollida dels ninots infantils per part de les comissions, hem conegut quin ha estat el més votat de l’Exposició del Ninot i que, en conseqüència, es lliurarà de les flames de foc el proper 5 de setembre i passarà a formar part del Museu Faller.

Amb un total de 4.160 vots (15.638 vots emesos), el ninot infantil de la Falla Almirall Cadarso – Comte Altea ha resultat elegit gràcies als vots de les i els visitants de l’Exposició del Ninot 2021.

Obra de l’artista Enric Ginestar, i amb disseny de Miguel Santaeulalia, “Ofrena” és el ninot que forma part de “És molt guai tindre un bonsai”, falla infantil d’esta comissió del sector Pla del Remei-Gran Via.

Aquest és el setè any que aquesta comissió aconsegueix el ninot indultat infantil. El 1987, 1988 i 1989, ho va aconseguir amb ninots de Hermógenes Aroca Gómez; el 2006 i 2007 de Maria Valero Pérez; i el 2020 amb «Ofrena» també d’Enric Ginestar.

El ninot d’Almirall Cadarso passarà a formar part del Museu Faller, l’únic museu del món que tria les seves peces per votació popular.

Últimes notícies

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.