Inés Arrimadas ‘bateja’ a Ana Rosa amb un altre nom en directe

Inés Arrimadas

Inés Arrimadas | València Diari

 

Inés Arrimadas ha protagonitzat un còmic moment en una connexió en directe en ‘El programa de Ana Rosa’. La de Ciutadans, a qui Ana Rosa Quintana ha mostrat el seu suport com a successora de Rivera al capdavant de la formació taronja, ha canviat el nom a la presentadora per moments.

 

El nom de la seua eterna rival de matins, Susanna Griso

Arrimadas, parlant sobre el pacte de govern entre el PSOE i Unides Podem i de la sentència dels ERE a Andalusia en una connexió en directe, ha captat l’atenció i els riures dels espectadors i col·laboradors de l’espai de Telecinco per un error. S’ha referit a Ana Rosa com a Susanna, presentadora d”Espejo Público’ a la competència.

 

La política s’ha disculpat ràpidament amb la periodista, que s’ho ha pres amb bon humor, tot i tractar-se d’una confusió amb Susanna Griso, la seua eterna rival de la franja de matins en televisió. «Ni et preocupes, abans em deien Teresa», ha respost Ana Rosa amb un somriure. I és que ella també va ser en el seu moment successora de María Teresa Campos i el seu ‘Día a día’ matinal en la cadena de Mediaset.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.