Inés Arrimadas ‘bateja’ a Ana Rosa amb un altre nom en directe

Inés Arrimadas

Inés Arrimadas | València Diari

 

Inés Arrimadas ha protagonitzat un còmic moment en una connexió en directe en ‘El programa de Ana Rosa’. La de Ciutadans, a qui Ana Rosa Quintana ha mostrat el seu suport com a successora de Rivera al capdavant de la formació taronja, ha canviat el nom a la presentadora per moments.

 

El nom de la seua eterna rival de matins, Susanna Griso

Arrimadas, parlant sobre el pacte de govern entre el PSOE i Unides Podem i de la sentència dels ERE a Andalusia en una connexió en directe, ha captat l’atenció i els riures dels espectadors i col·laboradors de l’espai de Telecinco per un error. S’ha referit a Ana Rosa com a Susanna, presentadora d»Espejo Público’ a la competència.

 

La política s’ha disculpat ràpidament amb la periodista, que s’ho ha pres amb bon humor, tot i tractar-se d’una confusió amb Susanna Griso, la seua eterna rival de la franja de matins en televisió. «Ni et preocupes, abans em deien Teresa», ha respost Ana Rosa amb un somriure. I és que ella també va ser en el seu moment successora de María Teresa Campos i el seu ‘Día a día’ matinal en la cadena de Mediaset.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.