Inés Arrimadas ‘bateja’ a Ana Rosa amb un altre nom en directe

Inés Arrimadas

Inés Arrimadas | València Diari

 

Inés Arrimadas ha protagonitzat un còmic moment en una connexió en directe en ‘El programa de Ana Rosa’. La de Ciutadans, a qui Ana Rosa Quintana ha mostrat el seu suport com a successora de Rivera al capdavant de la formació taronja, ha canviat el nom a la presentadora per moments.

 

El nom de la seua eterna rival de matins, Susanna Griso

Arrimadas, parlant sobre el pacte de govern entre el PSOE i Unides Podem i de la sentència dels ERE a Andalusia en una connexió en directe, ha captat l’atenció i els riures dels espectadors i col·laboradors de l’espai de Telecinco per un error. S’ha referit a Ana Rosa com a Susanna, presentadora d»Espejo Público’ a la competència.

 

La política s’ha disculpat ràpidament amb la periodista, que s’ho ha pres amb bon humor, tot i tractar-se d’una confusió amb Susanna Griso, la seua eterna rival de la franja de matins en televisió. «Ni et preocupes, abans em deien Teresa», ha respost Ana Rosa amb un somriure. I és que ella també va ser en el seu moment successora de María Teresa Campos i el seu ‘Día a día’ matinal en la cadena de Mediaset.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.