Ingressa a la presó un home per suposadament atacar amb àcid a una dona a Bétera

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Un home es troba ingressat des d’esta setmana a la presó per suposadament atacar a la localitat valenciana de Bétera amb àcid a una dona, que va ser assistida a un hospital de València de la ferides que presentava.

Segons han confirmat fonts a Europa Press fonts de l’institut armat, la dona va acudir a Urgències d’un hospital on va informar que havia sigut atacada per àcid per un home. Els fets havien succeït a Bétera.

La Policia Nacional va ser alertada del succeït i va iniciar unes primeres diligències que va traslladar a la Guàrdia Civil, que és la que s’encarrega de la investigació i va detenir al presumpte autor de l’atac, que ja ha ingressat a la presó.

D’acord amb la informació avançada per les Províncies, l’home, que compta amb antecedents, havia tractat de mantenir relacions sexuals amb la víctima, una dona d’uns 50 anys i amb la qual mantenia una relació d’amistat, que s’havia negat. En este moment, li va llançar un líquid corrosiu i es va anar del lloc.

Segons esta publicació, la dona li havia denunciat per maltractament dies abans d’este fets, si be no va acudir a ratificar posteriorment la denúncia en el jutjat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.