28.8 C
València
Dissabte, 25 octubre, 2025

Ingressa a la presó un home per suposadament atacar amb àcid a una dona a Bétera

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Un home es troba ingressat des d’esta setmana a la presó per suposadament atacar a la localitat valenciana de Bétera amb àcid a una dona, que va ser assistida a un hospital de València de la ferides que presentava.

Segons han confirmat fonts a Europa Press fonts de l’institut armat, la dona va acudir a Urgències d’un hospital on va informar que havia sigut atacada per àcid per un home. Els fets havien succeït a Bétera.

La Policia Nacional va ser alertada del succeït i va iniciar unes primeres diligències que va traslladar a la Guàrdia Civil, que és la que s’encarrega de la investigació i va detenir al presumpte autor de l’atac, que ja ha ingressat a la presó.

D’acord amb la informació avançada per les Províncies, l’home, que compta amb antecedents, havia tractat de mantenir relacions sexuals amb la víctima, una dona d’uns 50 anys i amb la qual mantenia una relació d’amistat, que s’havia negat. En este moment, li va llançar un líquid corrosiu i es va anar del lloc.

Segons esta publicació, la dona li havia denunciat per maltractament dies abans d’este fets, si be no va acudir a ratificar posteriorment la denúncia en el jutjat.

Últimes notícies

Fiscalia de València rebutja el sobreseïment sol·licitat per la exconsellera Salomé Pradas

La Fiscalia ha demanat desestimar el recurs de la defensa de Salomé Pradas i mantindre la causa oberta. L'informe apunta retards en alertes i comandament en situació 2.

Els cribratges de càncer agreugen el xoc entre el PP i Sanitat, que estudia vies legals

Les comunitats del PP s'han alçat del Consell Interterritorial en plena crisi per les dades dels cribratges. Sanitat anuncia que explorarà vies legals per a exigir la seua publicació.

Desarticulades dues xarxes del clan serbi “Vračarci” per assassinats i tràfic internacional de cocaïna

Una operació conjunta entre la Policia Nacional, els Mossos d’Esquadra i les autoritats sèrbies, coordinada per Europol, culmina amb 13 detinguts.

Mazón destaca les ajudes a l’Emprenedoria per valor de 20 milions d’euros a la zona afectada per la DANA.

El president incideix en l’increment “per l’elevada demanda” d’esta línia dirigida a autònoms i pimes que van patir les conseqüències del temporal.

Espanyol i Elx mesuren la seua condició d’equips revelació en el RCDE Stadium

Espanyol, sext, i Elx, sèptim, s'enfronten en el RCDE Stadium en plena lluita per Europa després del seu retorn a Primera. Dol de ratxes, baixes i retorns a les 16.15.

Dol autonòmic a Mestalla amb urgències per a València i Vila-real

València i Vila-real arriben amb ratxes negatives i necessitat de victòria. Els locals miren al descens; els grocs volen sostindre's en la part alta.

Antonio Tejero rep l’alta hospitalària

Antonio Tejero, de 93 anys, ha rebut l'alta hospitalària i es troba en situació d'estabilitat clínica. La seua família afirma que seguirà 'la seua recuperació en l'entorn familiar'.

València inicia la neteja del barranc del Palmaret i critica la inacció de la CHJ

L'Ajuntament ha començat a netejar el barranc del Palmaret en Carpesa i Massarrojos i retrau a la CHJ no assumir la seua competència. Els treballs podrien acabar la primera setmana de novembre.