9.9 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Ingressa a la presó un home per suposadament atacar amb àcid a una dona a Bétera

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Un home es troba ingressat des d’esta setmana a la presó per suposadament atacar a la localitat valenciana de Bétera amb àcid a una dona, que va ser assistida a un hospital de València de la ferides que presentava.

Segons han confirmat fonts a Europa Press fonts de l’institut armat, la dona va acudir a Urgències d’un hospital on va informar que havia sigut atacada per àcid per un home. Els fets havien succeït a Bétera.

La Policia Nacional va ser alertada del succeït i va iniciar unes primeres diligències que va traslladar a la Guàrdia Civil, que és la que s’encarrega de la investigació i va detenir al presumpte autor de l’atac, que ja ha ingressat a la presó.

D’acord amb la informació avançada per les Províncies, l’home, que compta amb antecedents, havia tractat de mantenir relacions sexuals amb la víctima, una dona d’uns 50 anys i amb la qual mantenia una relació d’amistat, que s’havia negat. En este moment, li va llançar un líquid corrosiu i es va anar del lloc.

Segons esta publicació, la dona li havia denunciat per maltractament dies abans d’este fets, si be no va acudir a ratificar posteriorment la denúncia en el jutjat.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.