Ingressa a la presó un home per suposadament atacar amb àcid a una dona a Bétera

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Un home es troba ingressat des d’esta setmana a la presó per suposadament atacar a la localitat valenciana de Bétera amb àcid a una dona, que va ser assistida a un hospital de València de la ferides que presentava.

Segons han confirmat fonts a Europa Press fonts de l’institut armat, la dona va acudir a Urgències d’un hospital on va informar que havia sigut atacada per àcid per un home. Els fets havien succeït a Bétera.

La Policia Nacional va ser alertada del succeït i va iniciar unes primeres diligències que va traslladar a la Guàrdia Civil, que és la que s’encarrega de la investigació i va detenir al presumpte autor de l’atac, que ja ha ingressat a la presó.

D’acord amb la informació avançada per les Províncies, l’home, que compta amb antecedents, havia tractat de mantenir relacions sexuals amb la víctima, una dona d’uns 50 anys i amb la qual mantenia una relació d’amistat, que s’havia negat. En este moment, li va llançar un líquid corrosiu i es va anar del lloc.

Segons esta publicació, la dona li havia denunciat per maltractament dies abans d’este fets, si be no va acudir a ratificar posteriorment la denúncia en el jutjat.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.