Intervals nuvolosos amb ruixats i mínimes en ascens a l’interior la Comunitat

La Comunitat Valenciana clareja amb intervals nuvolosos amb ruixats dispersos a la meitat nord i interior de la meitat sud a la vesprada que no es descarten que s’estenguen de manera aïllada a la resta, segons Aemet.

Per la seua banda, les temperatures mínimes pujaran a l’interior i es mantindran sense canvis al litoral; mentre que les màximes aniran en lleuger ascens al terç sud i baixaran a l’interior i continuaran sense canvis en litoral.

Així, les temperatures oscil·laran entre els 10º i 21º; a Castelló de la Plana de 9º als 19º i València entre els 9º i els 18º. Així mateix, el vent bufarà fluix variable, amb predomini de les components este i sud durant la vesprada.

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.