S’investiga una possible violació de tres joves a una menor de 16 anys a Petrer

La Policia Nacional d’Alacant està investigant una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 16 anys per part de tres menors al municipi de Petrer.

Els fets van succeir, presumptament, divendres passat 24 de març a la nit a prop d’un parc de Petrer quan una menor de 16 anys va ser agredida sexualment per tres joves de manera violenta.

Finalment, la víctima va poder escapar dels agressors i va demanar ajuda en un establiment comercial on va arribar amb un fort atac d’ansietat. La noia va ser traslladada fins a l’Hospital General Universitari d’Elda on va romandre ingressada tota la nit.

Este matí la Policia Nacional ha informat que s’estan investigant els fets i fins que no es finalitzen les indagacions necessàries, no s’informarà sobre esta suposada violació.

Segons fonts policials, els agents ja compten amb indicis per a determinar qui són els presumptes implicats i creuen que tots ells són menors, encara que la investigació està oberta per a contrastar totes les proves que han obtingut i poder procedir a la seua identificació.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha confirmat que la Policia està investigant la identitat i el número dels presumptes agressors i «en les pròximes hores» tractaran de tindre les respostes, segons ha dit en unes declaracions als mitjans de comunicació a Barracas (Castelló).

Últimes notícies

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.