S’investiga una possible violació de tres joves a una menor de 16 anys a Petrer

La Policia Nacional d’Alacant està investigant una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 16 anys per part de tres menors al municipi de Petrer.

Els fets van succeir, presumptament, divendres passat 24 de març a la nit a prop d’un parc de Petrer quan una menor de 16 anys va ser agredida sexualment per tres joves de manera violenta.

Finalment, la víctima va poder escapar dels agressors i va demanar ajuda en un establiment comercial on va arribar amb un fort atac d’ansietat. La noia va ser traslladada fins a l’Hospital General Universitari d’Elda on va romandre ingressada tota la nit.

Este matí la Policia Nacional ha informat que s’estan investigant els fets i fins que no es finalitzen les indagacions necessàries, no s’informarà sobre esta suposada violació.

Segons fonts policials, els agents ja compten amb indicis per a determinar qui són els presumptes implicats i creuen que tots ells són menors, encara que la investigació està oberta per a contrastar totes les proves que han obtingut i poder procedir a la seua identificació.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha confirmat que la Policia està investigant la identitat i el número dels presumptes agressors i “en les pròximes hores” tractaran de tindre les respostes, segons ha dit en unes declaracions als mitjans de comunicació a Barracas (Castelló).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.