S’investiga una possible violació de tres joves a una menor de 16 anys a Petrer

La Policia Nacional d’Alacant està investigant una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 16 anys per part de tres menors al municipi de Petrer.

Els fets van succeir, presumptament, divendres passat 24 de març a la nit a prop d’un parc de Petrer quan una menor de 16 anys va ser agredida sexualment per tres joves de manera violenta.

Finalment, la víctima va poder escapar dels agressors i va demanar ajuda en un establiment comercial on va arribar amb un fort atac d’ansietat. La noia va ser traslladada fins a l’Hospital General Universitari d’Elda on va romandre ingressada tota la nit.

Este matí la Policia Nacional ha informat que s’estan investigant els fets i fins que no es finalitzen les indagacions necessàries, no s’informarà sobre esta suposada violació.

Segons fonts policials, els agents ja compten amb indicis per a determinar qui són els presumptes implicats i creuen que tots ells són menors, encara que la investigació està oberta per a contrastar totes les proves que han obtingut i poder procedir a la seua identificació.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha confirmat que la Policia està investigant la identitat i el número dels presumptes agressors i “en les pròximes hores” tractaran de tindre les respostes, segons ha dit en unes declaracions als mitjans de comunicació a Barracas (Castelló).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.