Investigació a una empleada de llar per una estafa de més de 10.000 euros a un matrimoni gran

Castelló, 24 (EUROPA PRESS) La Guàrdia Civil d’Onda ha iniciat una investigació contra una empleada de llar de només 20 anys, sospitosa d’haver comès un delicte continuat d’estafa contra un matrimoni d’avançada edat. Segons les fonts oficials, la jove hauria sostret més de 10.000 euros dels seus comptes bancaris abusant de la seva confiança.

Els fets van començar a investigar-se el 18 d’abril després que els afectats presentessin una denúncia a la caserna de la Guàrdia Civil. En aquesta denúncia, els denunciants afirmaven que s’havien apropiat indegudament d’importants quantitats de diners dels seus comptes.

Després d’analitzar els moviments bancaris i recaptar proves, els agents van descobrir que la cuidadora havia aprofitat la confiança del matrimoni per apropiar-se de la targeta bancària de l’home. Mitjançant enganys, la jove realitzava compres en línia i extraccions de diners en efectiu, arribat a un total de 10.127 euros.

Gràcies a la investigació, els agents han pogut recuperar un ampli ventall d’articles que havien estat comprats amb la targeta sostreta. Entre els articles destacats es troben dos patinets elèctrics, un telèfon d’alta gamma, un smartwatch d’última generació, aparells de cura personal, roba i complements de qualitat superior, així com material per a l’elaboració de rebosteria.

Tota la informació recollida durant la investigació ha estat remesa al Deganat dels Jutjats de Nules, on es duran a terme les corresponents diligències judicials.

Últimes notícies

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.