9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Investigació a una empleada de llar per una estafa de més de 10.000 euros a un matrimoni gran

Castelló, 24 (EUROPA PRESS) La Guàrdia Civil d’Onda ha iniciat una investigació contra una empleada de llar de només 20 anys, sospitosa d’haver comès un delicte continuat d’estafa contra un matrimoni d’avançada edat. Segons les fonts oficials, la jove hauria sostret més de 10.000 euros dels seus comptes bancaris abusant de la seva confiança.

Els fets van començar a investigar-se el 18 d’abril després que els afectats presentessin una denúncia a la caserna de la Guàrdia Civil. En aquesta denúncia, els denunciants afirmaven que s’havien apropiat indegudament d’importants quantitats de diners dels seus comptes.

Després d’analitzar els moviments bancaris i recaptar proves, els agents van descobrir que la cuidadora havia aprofitat la confiança del matrimoni per apropiar-se de la targeta bancària de l’home. Mitjançant enganys, la jove realitzava compres en línia i extraccions de diners en efectiu, arribat a un total de 10.127 euros.

Gràcies a la investigació, els agents han pogut recuperar un ampli ventall d’articles que havien estat comprats amb la targeta sostreta. Entre els articles destacats es troben dos patinets elèctrics, un telèfon d’alta gamma, un smartwatch d’última generació, aparells de cura personal, roba i complements de qualitat superior, així com material per a l’elaboració de rebosteria.

Tota la informació recollida durant la investigació ha estat remesa al Deganat dels Jutjats de Nules, on es duran a terme les corresponents diligències judicials.

Últimes notícies

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser aconseguit.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'una estirada a una dona que portava quasi 6.000 euros. Els agents han recuperat més de 5.800 euros i la bossa.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida ha deixat bitllets pel camí i la Policia ha recuperat més de 5.800.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada d'una bossa amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava prop de 6.000 euros. Durant la fugida va anar perdent bitllets fins a ser arrestat.

Detingut per robar una bossa amb 6.000 euros a Alacant i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'una estirada en el centre de la ciutat. La Policia va recuperar més de 5.800 euros en seguir el rastre de bitllets.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la persecució va anar perdent bitllets fins a la seua captura.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

La Policia ha detingut a un home que va arrabassar la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar perdent bitllets fins a ser interceptat.