6.3 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Investigació a una empleada de llar per una estafa de més de 10.000 euros a un matrimoni gran

Castelló, 24 (EUROPA PRESS) La Guàrdia Civil d’Onda ha iniciat una investigació contra una empleada de llar de només 20 anys, sospitosa d’haver comès un delicte continuat d’estafa contra un matrimoni d’avançada edat. Segons les fonts oficials, la jove hauria sostret més de 10.000 euros dels seus comptes bancaris abusant de la seva confiança.

Els fets van començar a investigar-se el 18 d’abril després que els afectats presentessin una denúncia a la caserna de la Guàrdia Civil. En aquesta denúncia, els denunciants afirmaven que s’havien apropiat indegudament d’importants quantitats de diners dels seus comptes.

Després d’analitzar els moviments bancaris i recaptar proves, els agents van descobrir que la cuidadora havia aprofitat la confiança del matrimoni per apropiar-se de la targeta bancària de l’home. Mitjançant enganys, la jove realitzava compres en línia i extraccions de diners en efectiu, arribat a un total de 10.127 euros.

Gràcies a la investigació, els agents han pogut recuperar un ampli ventall d’articles que havien estat comprats amb la targeta sostreta. Entre els articles destacats es troben dos patinets elèctrics, un telèfon d’alta gamma, un smartwatch d’última generació, aparells de cura personal, roba i complements de qualitat superior, així com material per a l’elaboració de rebosteria.

Tota la informació recollida durant la investigació ha estat remesa al Deganat dels Jutjats de Nules, on es duran a terme les corresponents diligències judicials.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.