Investigació a una empleada de llar per una estafa de més de 10.000 euros a un matrimoni gran

Castelló, 24 (EUROPA PRESS) La Guàrdia Civil d’Onda ha iniciat una investigació contra una empleada de llar de només 20 anys, sospitosa d’haver comès un delicte continuat d’estafa contra un matrimoni d’avançada edat. Segons les fonts oficials, la jove hauria sostret més de 10.000 euros dels seus comptes bancaris abusant de la seva confiança.

Els fets van començar a investigar-se el 18 d’abril després que els afectats presentessin una denúncia a la caserna de la Guàrdia Civil. En aquesta denúncia, els denunciants afirmaven que s’havien apropiat indegudament d’importants quantitats de diners dels seus comptes.

Després d’analitzar els moviments bancaris i recaptar proves, els agents van descobrir que la cuidadora havia aprofitat la confiança del matrimoni per apropiar-se de la targeta bancària de l’home. Mitjançant enganys, la jove realitzava compres en línia i extraccions de diners en efectiu, arribat a un total de 10.127 euros.

Gràcies a la investigació, els agents han pogut recuperar un ampli ventall d’articles que havien estat comprats amb la targeta sostreta. Entre els articles destacats es troben dos patinets elèctrics, un telèfon d’alta gamma, un smartwatch d’última generació, aparells de cura personal, roba i complements de qualitat superior, així com material per a l’elaboració de rebosteria.

Tota la informació recollida durant la investigació ha estat remesa al Deganat dels Jutjats de Nules, on es duran a terme les corresponents diligències judicials.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.