Investigació a una empleada de llar per una estafa de més de 10.000 euros a un matrimoni gran

Castelló, 24 (EUROPA PRESS) La Guàrdia Civil d’Onda ha iniciat una investigació contra una empleada de llar de només 20 anys, sospitosa d’haver comès un delicte continuat d’estafa contra un matrimoni d’avançada edat. Segons les fonts oficials, la jove hauria sostret més de 10.000 euros dels seus comptes bancaris abusant de la seva confiança.

Els fets van començar a investigar-se el 18 d’abril després que els afectats presentessin una denúncia a la caserna de la Guàrdia Civil. En aquesta denúncia, els denunciants afirmaven que s’havien apropiat indegudament d’importants quantitats de diners dels seus comptes.

Després d’analitzar els moviments bancaris i recaptar proves, els agents van descobrir que la cuidadora havia aprofitat la confiança del matrimoni per apropiar-se de la targeta bancària de l’home. Mitjançant enganys, la jove realitzava compres en línia i extraccions de diners en efectiu, arribat a un total de 10.127 euros.

Gràcies a la investigació, els agents han pogut recuperar un ampli ventall d’articles que havien estat comprats amb la targeta sostreta. Entre els articles destacats es troben dos patinets elèctrics, un telèfon d’alta gamma, un smartwatch d’última generació, aparells de cura personal, roba i complements de qualitat superior, així com material per a l’elaboració de rebosteria.

Tota la informació recollida durant la investigació ha estat remesa al Deganat dels Jutjats de Nules, on es duran a terme les corresponents diligències judicials.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.