25 C
València
Diumenge, 1 juny, 2025

Investiguen l’agressió a una alumna d’un institut d’Almassora

La Guàrdia Civil investiga l’agressió a una alumna menor de l’IES Álvaro Falomir d’Almassora presumptament per part d’una altra jove.

El centre escolar ha fet públic un comunicat en el qual mostra la seua repulsa davant d’aquests fets –ocorreguts aquest dijous fóra de l’institut, precisa– i condemna “qualsevol acte de violència”. Així mateix, expressa el seu suport a l’alumna agredida i a la seua família.

- Advertisement -Telegram València Diari

Des de la direcció de l’IES assenyalen que ja s’estan prenent mesures contra “les persones que han protagonitzat l’agressió, han gravat els fets, han difós les imatges o estan implicades a “incitar la violència i negar el dret d’auxili“.

També indiquen que s’ha sol·licitat la col·laboració de la Policia Local i la Guàrdia Civil i que s’estan tramitant les diligències oportunes.

Classe per classe estem conscienciant a tot l’alumnat de la gravetat dels fets i de les implicacions legals que poden tenir les actuacions de l’alumnat implicat“, conclou el comunicat.

Últimes notícies

Onades de calor en la Comunitat Valenciana: màximes superiors a 37 graus este dissabte

Este dissabte les temperatures màximes en diverses localitats de la Comunitat Valenciana van superar els 37 graus, amb Jalance i Carcaixent com les més afectades.

Incendi Industrial a Almassora: Evolució Molt Favorable després d’Actuació de Bombers

L'incendi en una nau del polígon Via Europa a Almassora (Castelló) continua actiu però presenta una evolució molt favorable gràcies als treballs dels bombers i la maquinària pesant.

Bera Bera conquista la Lliga Guerreres Iberdrola i aconseguix un triplet històric a Elx

Bera Bera es corona campió de la Lliga Guerreres Iberdrola 2025 després de véncer al Atticgo Elx i completa un triplet amb la Copa de la Reina i la Supercopa Ibèrica.

Detinguts 29 grafiters per danys en trens valorats en 1,5 milions en diverses ciutats espanyoles

La Policia Nacional arresta a 29 grafiters en set ciutats espanyoles per realitzar 287 grafitis en trens, causant danys valorats en 1,5 milions d'euros, utilitzant mètodes organitzats i perillosos.

Detingut a València després d’incendi a Torrefiel que va deixar set ferits per inhalació de fum

Un home de 40 anys va ser arrestat a València per presumptament provocar un incendi a Torrefiel que va afectar set persones per inhalació de fum lleu. El detingut enfronta càrrecs addicionals d'amenaces i tràfic de drogues.

Activen avís groc per tempestes a l’interior de València amb el risc de graníssol i vent fort

L'Agència Estatal de Meteorologia activa avís groc hui a l'interior de València per tempestes, amb possibilitat de graníssol i fortes ratxes de vent entre les 17 i 23 hores.

Compromís debat la seua permanència a Sumar després d’excloure a Pedro Sánchez en investigació de la DANA

Compromís analitzarà si abandona el grup parlamentari Sumar a causa de l'exclusió del president Pedro Sánchez en la comissió d'investigació de la DANA a València.

Incendi industrial a Almassora sota investigació judicial i amb importants danys

L'incendi en una nau industrial d'Almassora, que acumulava residus tèxtils, està sent investigat judicialment. Els bombers continuen amb l'extinció i l'alcaldessa anuncia accions després de l'avaluació de danys.