Investiguen al pare i detenen al tio d’un bebé de 15 mesos intoxicat per cocaïna i cànnabis

 

La Guàrdia Civil ha detingut al tio d’un bebé de 15 mesos i investiga també al pare d’este menor que va ingressar este diumenge passat en un hospital valencià amb dos traumatismes cranioencefàlics i restes de cocaïna i cànnabis en el seu organisme

 

Fonts de l’institut armat han informat que l’equip de dones i menors de la Guàrdia Civil investiga els fets, ocorreguts en el municipi de Bétera, en la comarca de Camp de Túria de València, i dels que van tindre coneixement després de ser el menor hospitalitzat. Les fonts només han assenyalat que ha sigut detingut un tio del bebé i que el seu pare està sent investigat. 

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el bebé va ingressar en l’Hospital la Fe de València amb dos traumatismes cranioencefàlics i en les proves toxicològiques realitzades van trobar restes de cocaïna i cànnabis en el seu organisme.

 

La mare li va portar al metge

Segons pareix, va ser la mare del bebé, una jove de 19 anys, la que va portar al xiquet al servici d’Urgències perquè estava decaigut i tenia somnolència i allí els metges van detectar dos colps al cap que, segons sa mare, es van produir en dos caigudes.

 

Després de detectar la presència de cocaïna i cànnabis, i amb els traumatismes que presentava, els facultatius van activar el protocol per un possible cas de maltractaments

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.