Investiguen al pare i detenen al tio d’un bebé de 15 mesos intoxicat per cocaïna i cànnabis

 

La Guàrdia Civil ha detingut al tio d’un bebé de 15 mesos i investiga també al pare d’este menor que va ingressar este diumenge passat en un hospital valencià amb dos traumatismes cranioencefàlics i restes de cocaïna i cànnabis en el seu organisme

 

Fonts de l’institut armat han informat que l’equip de dones i menors de la Guàrdia Civil investiga els fets, ocorreguts en el municipi de Bétera, en la comarca de Camp de Túria de València, i dels que van tindre coneixement després de ser el menor hospitalitzat. Les fonts només han assenyalat que ha sigut detingut un tio del bebé i que el seu pare està sent investigat. 

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el bebé va ingressar en l’Hospital la Fe de València amb dos traumatismes cranioencefàlics i en les proves toxicològiques realitzades van trobar restes de cocaïna i cànnabis en el seu organisme.

 

La mare li va portar al metge

Segons pareix, va ser la mare del bebé, una jove de 19 anys, la que va portar al xiquet al servici d’Urgències perquè estava decaigut i tenia somnolència i allí els metges van detectar dos colps al cap que, segons sa mare, es van produir en dos caigudes.

 

Després de detectar la presència de cocaïna i cànnabis, i amb els traumatismes que presentava, els facultatius van activar el protocol per un possible cas de maltractaments

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.