2.1 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Investiguen al pare i detenen al tio d’un bebé de 15 mesos intoxicat per cocaïna i cànnabis

 

La Guàrdia Civil ha detingut al tio d’un bebé de 15 mesos i investiga també al pare d’este menor que va ingressar este diumenge passat en un hospital valencià amb dos traumatismes cranioencefàlics i restes de cocaïna i cànnabis en el seu organisme

 

Fonts de l’institut armat han informat que l’equip de dones i menors de la Guàrdia Civil investiga els fets, ocorreguts en el municipi de Bétera, en la comarca de Camp de Túria de València, i dels que van tindre coneixement després de ser el menor hospitalitzat. Les fonts només han assenyalat que ha sigut detingut un tio del bebé i que el seu pare està sent investigat. 

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el bebé va ingressar en l’Hospital la Fe de València amb dos traumatismes cranioencefàlics i en les proves toxicològiques realitzades van trobar restes de cocaïna i cànnabis en el seu organisme.

 

La mare li va portar al metge

Segons pareix, va ser la mare del bebé, una jove de 19 anys, la que va portar al xiquet al servici d’Urgències perquè estava decaigut i tenia somnolència i allí els metges van detectar dos colps al cap que, segons sa mare, es van produir en dos caigudes.

 

Després de detectar la presència de cocaïna i cànnabis, i amb els traumatismes que presentava, els facultatius van activar el protocol per un possible cas de maltractaments

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Indonèsia reprén la busca de l’últim espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Els equips de busca van salpar este dimecres des de Labuan Baix per a trobar a l'últim xiquet espanyol desaparegut després del naufragi del 26 de desembre en Komodo. L'operació complix 13 dies i les autoritats decidiran si l'amplien de nou.

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.