Investiguen al pare i detenen al tio d’un bebé de 15 mesos intoxicat per cocaïna i cànnabis

 

La Guàrdia Civil ha detingut al tio d’un bebé de 15 mesos i investiga també al pare d’este menor que va ingressar este diumenge passat en un hospital valencià amb dos traumatismes cranioencefàlics i restes de cocaïna i cànnabis en el seu organisme

 

Fonts de l’institut armat han informat que l’equip de dones i menors de la Guàrdia Civil investiga els fets, ocorreguts en el municipi de Bétera, en la comarca de Camp de Túria de València, i dels que van tindre coneixement després de ser el menor hospitalitzat. Les fonts només han assenyalat que ha sigut detingut un tio del bebé i que el seu pare està sent investigat. 

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el bebé va ingressar en l’Hospital la Fe de València amb dos traumatismes cranioencefàlics i en les proves toxicològiques realitzades van trobar restes de cocaïna i cànnabis en el seu organisme.

 

La mare li va portar al metge

Segons pareix, va ser la mare del bebé, una jove de 19 anys, la que va portar al xiquet al servici d’Urgències perquè estava decaigut i tenia somnolència i allí els metges van detectar dos colps al cap que, segons sa mare, es van produir en dos caigudes.

 

Després de detectar la presència de cocaïna i cànnabis, i amb els traumatismes que presentava, els facultatius van activar el protocol per un possible cas de maltractaments

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.