Investiguen al pare i detenen al tio d’un bebé de 15 mesos intoxicat per cocaïna i cànnabis

 

La Guàrdia Civil ha detingut al tio d’un bebé de 15 mesos i investiga també al pare d’este menor que va ingressar este diumenge passat en un hospital valencià amb dos traumatismes cranioencefàlics i restes de cocaïna i cànnabis en el seu organisme

 

Fonts de l’institut armat han informat que l’equip de dones i menors de la Guàrdia Civil investiga els fets, ocorreguts en el municipi de Bétera, en la comarca de Camp de Túria de València, i dels que van tindre coneixement després de ser el menor hospitalitzat. Les fonts només han assenyalat que ha sigut detingut un tio del bebé i que el seu pare està sent investigat. 

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el bebé va ingressar en l’Hospital la Fe de València amb dos traumatismes cranioencefàlics i en les proves toxicològiques realitzades van trobar restes de cocaïna i cànnabis en el seu organisme.

 

La mare li va portar al metge

Segons pareix, va ser la mare del bebé, una jove de 19 anys, la que va portar al xiquet al servici d’Urgències perquè estava decaigut i tenia somnolència i allí els metges van detectar dos colps al cap que, segons sa mare, es van produir en dos caigudes.

 

Després de detectar la presència de cocaïna i cànnabis, i amb els traumatismes que presentava, els facultatius van activar el protocol per un possible cas de maltractaments

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.