Xiqueta de 14 anys es penja de l’estenedor del seu edifici per a evitar ser violada pel seu pare

Tendedero

Estenedor en una imatge d’arxiu | Google

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys per un presumpte delicte d’abús sexual a la seua filla de 14 anys, a qui presumptament va intentar violar, segons fonts policials. Els fets es van produir al voltant de les 23.15 hores d’este dimarts, quan els agents van ser requerits per a dirigir-se al barri del districte marítim, on una xiqueta de 14 anys penjava de l’estenedor de roba d’un quart pis i cridava que el seu pare la volia violar.

 

Pel que pareix, el pare va intentar abusar sexualment de la menor, i esta, aprofitant que va entrar en l’habitació la seua germana xicoteta, va escapar per la finestra per a demanar auxili i es va penjar de l’estenedor. 

 

  

Segons les fonts, no era la primera volta que succeïa, ja que l’any passat hi va haver un altre possible episodi d’abús sexual i d’intent de gravació oculta mentres que la menor es dutxava amb la seua germana, i encara que no ho va denunciar en el seu moment per por, va arribar a dormir amb unes tisores davall del coixí.

 

 

El pare va ser detingut i, després de llegir-li els seus drets, va ser traslladat per la Policia Local a la Inspecció Central de Guàrdia per a evitar un linxament veïnal i des d’on passarà a disposició Judicial.

També pots llegir…

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.