Xiqueta de 14 anys es penja de l’estenedor del seu edifici per a evitar ser violada pel seu pare

Tendedero

Estenedor en una imatge d’arxiu | Google

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys per un presumpte delicte d’abús sexual a la seua filla de 14 anys, a qui presumptament va intentar violar, segons fonts policials. Els fets es van produir al voltant de les 23.15 hores d’este dimarts, quan els agents van ser requerits per a dirigir-se al barri del districte marítim, on una xiqueta de 14 anys penjava de l’estenedor de roba d’un quart pis i cridava que el seu pare la volia violar.

 

Pel que pareix, el pare va intentar abusar sexualment de la menor, i esta, aprofitant que va entrar en l’habitació la seua germana xicoteta, va escapar per la finestra per a demanar auxili i es va penjar de l’estenedor. 

 

  

Segons les fonts, no era la primera volta que succeïa, ja que l’any passat hi va haver un altre possible episodi d’abús sexual i d’intent de gravació oculta mentres que la menor es dutxava amb la seua germana, i encara que no ho va denunciar en el seu moment per por, va arribar a dormir amb unes tisores davall del coixí.

 

 

El pare va ser detingut i, després de llegir-li els seus drets, va ser traslladat per la Policia Local a la Inspecció Central de Guàrdia per a evitar un linxament veïnal i des d’on passarà a disposició Judicial.

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.