Xiqueta de 14 anys es penja de l’estenedor del seu edifici per a evitar ser violada pel seu pare

Tendedero

Estenedor en una imatge d’arxiu | Google

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys per un presumpte delicte d’abús sexual a la seua filla de 14 anys, a qui presumptament va intentar violar, segons fonts policials. Els fets es van produir al voltant de les 23.15 hores d’este dimarts, quan els agents van ser requerits per a dirigir-se al barri del districte marítim, on una xiqueta de 14 anys penjava de l’estenedor de roba d’un quart pis i cridava que el seu pare la volia violar.

 

Pel que pareix, el pare va intentar abusar sexualment de la menor, i esta, aprofitant que va entrar en l’habitació la seua germana xicoteta, va escapar per la finestra per a demanar auxili i es va penjar de l’estenedor. 

 

  

Segons les fonts, no era la primera volta que succeïa, ja que l’any passat hi va haver un altre possible episodi d’abús sexual i d’intent de gravació oculta mentres que la menor es dutxava amb la seua germana, i encara que no ho va denunciar en el seu moment per por, va arribar a dormir amb unes tisores davall del coixí.

 

 

El pare va ser detingut i, després de llegir-li els seus drets, va ser traslladat per la Policia Local a la Inspecció Central de Guàrdia per a evitar un linxament veïnal i des d’on passarà a disposició Judicial.

També pots llegir…

Últimes notícies

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.