16.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Xiqueta de 14 anys es penja de l’estenedor del seu edifici per a evitar ser violada pel seu pare

Tendedero

Estenedor en una imatge d’arxiu | Google

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys per un presumpte delicte d’abús sexual a la seua filla de 14 anys, a qui presumptament va intentar violar, segons fonts policials. Els fets es van produir al voltant de les 23.15 hores d’este dimarts, quan els agents van ser requerits per a dirigir-se al barri del districte marítim, on una xiqueta de 14 anys penjava de l’estenedor de roba d’un quart pis i cridava que el seu pare la volia violar.

 

Pel que pareix, el pare va intentar abusar sexualment de la menor, i esta, aprofitant que va entrar en l’habitació la seua germana xicoteta, va escapar per la finestra per a demanar auxili i es va penjar de l’estenedor. 

 

  

Segons les fonts, no era la primera volta que succeïa, ja que l’any passat hi va haver un altre possible episodi d’abús sexual i d’intent de gravació oculta mentres que la menor es dutxava amb la seua germana, i encara que no ho va denunciar en el seu moment per por, va arribar a dormir amb unes tisores davall del coixí.

 

 

El pare va ser detingut i, després de llegir-li els seus drets, va ser traslladat per la Policia Local a la Inspecció Central de Guàrdia per a evitar un linxament veïnal i des d’on passarà a disposició Judicial.

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.