Quatre xiquets d’un campament scout es perden de matinada en un barranc de Cinctorres

 

La Guàrdia Civil ha localitzat en bon estat a quatre menors d’edat, d’un grup scout, que s’havien perdut en la matinada d’este dimarts mentres realitzaven una marxa senderista per un barranc de la localitat castellonenca de Cinctorres, en la comarca dels Ports, després d’espantar-se en vore un cavall salvatge.

 

Els xics van marxar sobre l’una de la matinada de la zona del Barranc de la Parreta, entre les localitats de Cinctorres i Morella al seu pas per la CV-125, segons ha informat l’institut armat. Els jóvens participaven en una excursió programada des del campament fins a l’ermita de Sant Antoni de la Vespa.

 

Durant el recorregut, els quatre es van trobar amb un cavall salvatge que els va espantar. Per això, els xics es van desviar de la ruta fins a perdre’s en l’interior del barranc.

 

Immediatament, la Guàrdia Civil va iniciar un operatiu de localització dels desapareguts a través del barranc, a peu i en vehicle oficial, amb senyals lluminosos i acústics per a facilitar la visibilitat enmig de la nit.

 

La busca es va prolongar durant dos hores i va suposar una àrdua exploració de la zona. De fet, la Guàrdia Civil va necessitar el suport de quatre components de la brigada forestal de Morella.

 

Finalment, els quatre menors d’edat van aparéixer davall d’un arbre, en perfectes condicions físiques i de salut. Els seus responsables en l’excursió es van fer càrrec d’ells en el seu retorn al campament.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.