17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Quatre xiquets d’un campament scout es perden de matinada en un barranc de Cinctorres

 

La Guàrdia Civil ha localitzat en bon estat a quatre menors d’edat, d’un grup scout, que s’havien perdut en la matinada d’este dimarts mentres realitzaven una marxa senderista per un barranc de la localitat castellonenca de Cinctorres, en la comarca dels Ports, després d’espantar-se en vore un cavall salvatge.

 

Els xics van marxar sobre l’una de la matinada de la zona del Barranc de la Parreta, entre les localitats de Cinctorres i Morella al seu pas per la CV-125, segons ha informat l’institut armat. Els jóvens participaven en una excursió programada des del campament fins a l’ermita de Sant Antoni de la Vespa.

 

Durant el recorregut, els quatre es van trobar amb un cavall salvatge que els va espantar. Per això, els xics es van desviar de la ruta fins a perdre’s en l’interior del barranc.

 

Immediatament, la Guàrdia Civil va iniciar un operatiu de localització dels desapareguts a través del barranc, a peu i en vehicle oficial, amb senyals lluminosos i acústics per a facilitar la visibilitat enmig de la nit.

 

La busca es va prolongar durant dos hores i va suposar una àrdua exploració de la zona. De fet, la Guàrdia Civil va necessitar el suport de quatre components de la brigada forestal de Morella.

 

Finalment, els quatre menors d’edat van aparéixer davall d’un arbre, en perfectes condicions físiques i de salut. Els seus responsables en l’excursió es van fer càrrec d’ells en el seu retorn al campament.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.

La majoria de veïns desallotjats per l’incendi a Xàbia torna a les seues cases després de la inspecció

La majoria dels evacuats per l'incendi del dijous a Xàbia han pogut tornar este dilluns després d'una inspecció favorable. La planta 2 continua tancada.

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.