Quatre xiquets d’un campament scout es perden de matinada en un barranc de Cinctorres

 

La Guàrdia Civil ha localitzat en bon estat a quatre menors d’edat, d’un grup scout, que s’havien perdut en la matinada d’este dimarts mentres realitzaven una marxa senderista per un barranc de la localitat castellonenca de Cinctorres, en la comarca dels Ports, després d’espantar-se en vore un cavall salvatge.

 

Els xics van marxar sobre l’una de la matinada de la zona del Barranc de la Parreta, entre les localitats de Cinctorres i Morella al seu pas per la CV-125, segons ha informat l’institut armat. Els jóvens participaven en una excursió programada des del campament fins a l’ermita de Sant Antoni de la Vespa.

 

Durant el recorregut, els quatre es van trobar amb un cavall salvatge que els va espantar. Per això, els xics es van desviar de la ruta fins a perdre’s en l’interior del barranc.

 

Immediatament, la Guàrdia Civil va iniciar un operatiu de localització dels desapareguts a través del barranc, a peu i en vehicle oficial, amb senyals lluminosos i acústics per a facilitar la visibilitat enmig de la nit.

 

La busca es va prolongar durant dos hores i va suposar una àrdua exploració de la zona. De fet, la Guàrdia Civil va necessitar el suport de quatre components de la brigada forestal de Morella.

 

Finalment, els quatre menors d’edat van aparéixer davall d’un arbre, en perfectes condicions físiques i de salut. Els seus responsables en l’excursió es van fer càrrec d’ells en el seu retorn al campament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Busquen a un agressor sexual de Castelló que havia d’haver ingressat a la presó a principis d’abril

Les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat busquen a un home de 45 anys, condemnat per agressions sexuals i coaccions, que no va ingressar a la presó a principis d'abril i el parador del qual es desconeix.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

Un professor de Cullera ha sigut detingut per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys i ha quedat en llibertat amb mesures cautelars mentres continua la investigació judicial.

Pérez Llorca defén prioritzar el finançament enfront del dia institucional de Les Corts

Juanfran Pérez Llorca contraposa la decisió de no celebrar el dia institucional de Les Corts el 25 d'abril amb la necessitat d'aconseguir més finançament per a la Comunitat Valenciana, que vincula a més servicis públics.

Catalá planteja reduir este estiu els festivals sorollosos a la Ciutat de les Arts i les Ciències

L'alcaldessa de València anticipa que este estiu es limitaran els festivals amb alta contaminació acústica a l'entorn de la Ciutat de les Arts i les Ciències i defén la ZAS de Russafa com un terme mitjà entre veïns i hostalers.

El València lliga el futur de David Otorbi, extrem del filial

El València ha renovat el contracte de David Otorbi, extrem de 18 anys del filial, que va debutar amb el primer equip amb només 16 anys i és internacional sub-18 amb Espanya.

Conviure Russafa rebutja la ZAS i reivindica el model de consens en el barri

La plataforma Conviure Russafa rebutja la futura declaració de Zona Acústicament Saturada en el barri i defén el model de consens aconseguit entre veïns i hostalers com a via per a compatibilitzar descans i activitat econòmica.

La reclamació patrimonial per la dana queda bloquejada a l’espera de la causa penal

La reclamació patrimonial de 58 milions d'euros per la dana en lHorta Sud està pràcticament paralitzada fins que el jutjat de Catarroja concloga la instrucció penal sobre la gestió de l'emergència.

El gir del vent desploma fins a 10 graus les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

El canvi de temps en la Comunitat Valenciana deixa un enfonsament de fins a 10 graus en les màximes de l'interior de València i cels coberts de núvols baixos en bona part del territori.