Quatre xiquets d’un campament scout es perden de matinada en un barranc de Cinctorres

 

La Guàrdia Civil ha localitzat en bon estat a quatre menors d’edat, d’un grup scout, que s’havien perdut en la matinada d’este dimarts mentres realitzaven una marxa senderista per un barranc de la localitat castellonenca de Cinctorres, en la comarca dels Ports, després d’espantar-se en vore un cavall salvatge.

 

Els xics van marxar sobre l’una de la matinada de la zona del Barranc de la Parreta, entre les localitats de Cinctorres i Morella al seu pas per la CV-125, segons ha informat l’institut armat. Els jóvens participaven en una excursió programada des del campament fins a l’ermita de Sant Antoni de la Vespa.

 

Durant el recorregut, els quatre es van trobar amb un cavall salvatge que els va espantar. Per això, els xics es van desviar de la ruta fins a perdre’s en l’interior del barranc.

 

Immediatament, la Guàrdia Civil va iniciar un operatiu de localització dels desapareguts a través del barranc, a peu i en vehicle oficial, amb senyals lluminosos i acústics per a facilitar la visibilitat enmig de la nit.

 

La busca es va prolongar durant dos hores i va suposar una àrdua exploració de la zona. De fet, la Guàrdia Civil va necessitar el suport de quatre components de la brigada forestal de Morella.

 

Finalment, els quatre menors d’edat van aparéixer davall d’un arbre, en perfectes condicions físiques i de salut. Els seus responsables en l’excursió es van fer càrrec d’ells en el seu retorn al campament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.