Quatre xiquets d’un campament scout es perden de matinada en un barranc de Cinctorres

 

La Guàrdia Civil ha localitzat en bon estat a quatre menors d’edat, d’un grup scout, que s’havien perdut en la matinada d’este dimarts mentres realitzaven una marxa senderista per un barranc de la localitat castellonenca de Cinctorres, en la comarca dels Ports, després d’espantar-se en vore un cavall salvatge.

 

Els xics van marxar sobre l’una de la matinada de la zona del Barranc de la Parreta, entre les localitats de Cinctorres i Morella al seu pas per la CV-125, segons ha informat l’institut armat. Els jóvens participaven en una excursió programada des del campament fins a l’ermita de Sant Antoni de la Vespa.

 

Durant el recorregut, els quatre es van trobar amb un cavall salvatge que els va espantar. Per això, els xics es van desviar de la ruta fins a perdre’s en l’interior del barranc.

 

Immediatament, la Guàrdia Civil va iniciar un operatiu de localització dels desapareguts a través del barranc, a peu i en vehicle oficial, amb senyals lluminosos i acústics per a facilitar la visibilitat enmig de la nit.

 

La busca es va prolongar durant dos hores i va suposar una àrdua exploració de la zona. De fet, la Guàrdia Civil va necessitar el suport de quatre components de la brigada forestal de Morella.

 

Finalment, els quatre menors d’edat van aparéixer davall d’un arbre, en perfectes condicions físiques i de salut. Els seus responsables en l’excursió es van fer càrrec d’ells en el seu retorn al campament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.