Irene Paredes torna a la selecció per als duels davant de Bèlgica i Anglaterra

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El retorn de la defensa del FC Barcelona Irene Paredes és la principal novetat en la llista de convocades de la seleccionadora nacional femenina, Montse Tomé, per als partits de finals d’este mes davant de Bèlgica i Anglaterra, corresponents a les dos primeres jornades de la Lliga de Nacions.

La central basca torna a una convocatòria de la campiona del món després de no haver estat en cap de les dos llistes posteriors als Jocs Olímpics de París.

La migcampista Maite Oroz (Tottenham) també torna a una llista després de quedar-se fora de la cita olímpica per a reforçar una zona amb les importants baixes de les blaugranes Alexia Putellas i Patri Guijarro.

Espanya, vigent campiona de la Lliga de Nacions, arrancarà la defensa del títol davant de Bèlgica el divendres 21 de febrer al Ciutat de València, mentre que cinc dies després tindrà una revenja de la passada final del Mundial davant d’Anglaterra a Londres al mític estadi de Londres.

–LLISTA DE CONVOCADES.

-Porteres: Cata Coll (FC Barcelona), Adriana Nanclares (Athletic Club) i Esther Sullastres (Sevilla FC).

-Defenses: Ona Batlle i Irene Paredes (FC Barcelona), Olga Carmona, María Méndez i Shei García (Reial Madrid), Laia Codina (Arsenal), Laia Aleixandri i Leila Ouahabi (Manchester City).

-Migcampistes: Aitana Bonmatí i Vicky López (FC Barcelona), Tere Abelleira (Reial Madrid), Maite Oroz (Tottenham) i Maite Zubieta (Athletic Club).

-Davanteres: Mariona Caldentey (Arsenal), Athenea del Castillo i Alba Redondo (Reial Madrid), Lucía García (Monterrey), Claudia Pina i Salma Paralluelo (FC Barcelona), i Amaiur Sarriegi (Reial Societat).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.