Irene Paredes torna a la selecció per als duels davant de Bèlgica i Anglaterra

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El retorn de la defensa del FC Barcelona Irene Paredes és la principal novetat en la llista de convocades de la seleccionadora nacional femenina, Montse Tomé, per als partits de finals d’este mes davant de Bèlgica i Anglaterra, corresponents a les dos primeres jornades de la Lliga de Nacions.

La central basca torna a una convocatòria de la campiona del món després de no haver estat en cap de les dos llistes posteriors als Jocs Olímpics de París.

La migcampista Maite Oroz (Tottenham) també torna a una llista després de quedar-se fora de la cita olímpica per a reforçar una zona amb les importants baixes de les blaugranes Alexia Putellas i Patri Guijarro.

Espanya, vigent campiona de la Lliga de Nacions, arrancarà la defensa del títol davant de Bèlgica el divendres 21 de febrer al Ciutat de València, mentre que cinc dies després tindrà una revenja de la passada final del Mundial davant d’Anglaterra a Londres al mític estadi de Londres.

–LLISTA DE CONVOCADES.

-Porteres: Cata Coll (FC Barcelona), Adriana Nanclares (Athletic Club) i Esther Sullastres (Sevilla FC).

-Defenses: Ona Batlle i Irene Paredes (FC Barcelona), Olga Carmona, María Méndez i Shei García (Reial Madrid), Laia Codina (Arsenal), Laia Aleixandri i Leila Ouahabi (Manchester City).

-Migcampistes: Aitana Bonmatí i Vicky López (FC Barcelona), Tere Abelleira (Reial Madrid), Maite Oroz (Tottenham) i Maite Zubieta (Athletic Club).

-Davanteres: Mariona Caldentey (Arsenal), Athenea del Castillo i Alba Redondo (Reial Madrid), Lucía García (Monterrey), Claudia Pina i Salma Paralluelo (FC Barcelona), i Amaiur Sarriegi (Reial Societat).

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.