12.9 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Irene Paredes torna a la selecció per als duels davant de Bèlgica i Anglaterra

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El retorn de la defensa del FC Barcelona Irene Paredes és la principal novetat en la llista de convocades de la seleccionadora nacional femenina, Montse Tomé, per als partits de finals d’este mes davant de Bèlgica i Anglaterra, corresponents a les dos primeres jornades de la Lliga de Nacions.

La central basca torna a una convocatòria de la campiona del món després de no haver estat en cap de les dos llistes posteriors als Jocs Olímpics de París.

La migcampista Maite Oroz (Tottenham) també torna a una llista després de quedar-se fora de la cita olímpica per a reforçar una zona amb les importants baixes de les blaugranes Alexia Putellas i Patri Guijarro.

Espanya, vigent campiona de la Lliga de Nacions, arrancarà la defensa del títol davant de Bèlgica el divendres 21 de febrer al Ciutat de València, mentre que cinc dies després tindrà una revenja de la passada final del Mundial davant d’Anglaterra a Londres al mític estadi de Londres.

–LLISTA DE CONVOCADES.

-Porteres: Cata Coll (FC Barcelona), Adriana Nanclares (Athletic Club) i Esther Sullastres (Sevilla FC).

-Defenses: Ona Batlle i Irene Paredes (FC Barcelona), Olga Carmona, María Méndez i Shei García (Reial Madrid), Laia Codina (Arsenal), Laia Aleixandri i Leila Ouahabi (Manchester City).

-Migcampistes: Aitana Bonmatí i Vicky López (FC Barcelona), Tere Abelleira (Reial Madrid), Maite Oroz (Tottenham) i Maite Zubieta (Athletic Club).

-Davanteres: Mariona Caldentey (Arsenal), Athenea del Castillo i Alba Redondo (Reial Madrid), Lucía García (Monterrey), Claudia Pina i Salma Paralluelo (FC Barcelona), i Amaiur Sarriegi (Reial Societat).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El primer ple de l’any de Les Corts Valencianes ha començat amb la presa de possessió d’una nova diputada

El primer ple de l'any i del nou període de sessions ha començat amb la presa de possessió de Raquel Cámara com a nova diputada del PSPV-PSOE, en substitució de Sonia Borruey. La renúncia de Borruey es va produir després del seu nomenament com a directora general de GESPA, un càrrec incompatible amb l'acta.

La Comunitat Valenciana lidera al gener l’augment de passatgers aeris internacionals amb un 7,7%

Espanya va rebre 6,7 milions de passatgers procedents d'aeroports internacionals al gener, un 5,2% més interanual. La Comunitat Valenciana va ser la regió amb major alça, del 7,7%.

Finalitza la guerra en l’obra de teamLab en el Centre d’Art Hortensia Herrero

La instal·lació interactiva 'The World of Irreversible Change' del CAHH ha posat fi a la seua guerra interna després de més de dos dies de combats i obri una fase de regeneració lligada al clima de València.

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut a l'exmarit per infringir una orde d'allunyament vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència i la Policia Judicial investiga.

Tècnics avaluen el retorn dels desallotjats per una solsida a Puçol

Els tècnics municipals revisaran este dimecres les vivendes desallotjades al carrer Sant Pere per a decidir si els veïns poden tornar. No hi ha ferits i 25 persones han sigut reallotjades en un hotel.

Cas Yelmo, Necessitat de canvis legals per a ‘les altres llengües’

Leo Giménez es lingüista y reclama un reforç legal del pluralisme lingüístic i del dret d’usar el valencià sense que això supose traves

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la víctima per incomplir una orde que li prohibia acostar-se a 300 metres. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència.

Cel poc nuvolós i ratxes molt fortes a l’interior de València este dimecres

Dimecres amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes de ponent a l'interior de València. El dijous es preveu un descens notable de les màximes, sobretot en el sud i l'interior de Castelló.