2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Irene Paredes torna a la selecció per als duels davant de Bèlgica i Anglaterra

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El retorn de la defensa del FC Barcelona Irene Paredes és la principal novetat en la llista de convocades de la seleccionadora nacional femenina, Montse Tomé, per als partits de finals d’este mes davant de Bèlgica i Anglaterra, corresponents a les dos primeres jornades de la Lliga de Nacions.

La central basca torna a una convocatòria de la campiona del món després de no haver estat en cap de les dos llistes posteriors als Jocs Olímpics de París.

La migcampista Maite Oroz (Tottenham) també torna a una llista després de quedar-se fora de la cita olímpica per a reforçar una zona amb les importants baixes de les blaugranes Alexia Putellas i Patri Guijarro.

Espanya, vigent campiona de la Lliga de Nacions, arrancarà la defensa del títol davant de Bèlgica el divendres 21 de febrer al Ciutat de València, mentre que cinc dies després tindrà una revenja de la passada final del Mundial davant d’Anglaterra a Londres al mític estadi de Londres.

–LLISTA DE CONVOCADES.

-Porteres: Cata Coll (FC Barcelona), Adriana Nanclares (Athletic Club) i Esther Sullastres (Sevilla FC).

-Defenses: Ona Batlle i Irene Paredes (FC Barcelona), Olga Carmona, María Méndez i Shei García (Reial Madrid), Laia Codina (Arsenal), Laia Aleixandri i Leila Ouahabi (Manchester City).

-Migcampistes: Aitana Bonmatí i Vicky López (FC Barcelona), Tere Abelleira (Reial Madrid), Maite Oroz (Tottenham) i Maite Zubieta (Athletic Club).

-Davanteres: Mariona Caldentey (Arsenal), Athenea del Castillo i Alba Redondo (Reial Madrid), Lucía García (Monterrey), Claudia Pina i Salma Paralluelo (FC Barcelona), i Amaiur Sarriegi (Reial Societat).

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.