Irene Paredes torna a la selecció per als duels davant de Bèlgica i Anglaterra

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El retorn de la defensa del FC Barcelona Irene Paredes és la principal novetat en la llista de convocades de la seleccionadora nacional femenina, Montse Tomé, per als partits de finals d’este mes davant de Bèlgica i Anglaterra, corresponents a les dos primeres jornades de la Lliga de Nacions.

La central basca torna a una convocatòria de la campiona del món després de no haver estat en cap de les dos llistes posteriors als Jocs Olímpics de París.

La migcampista Maite Oroz (Tottenham) també torna a una llista després de quedar-se fora de la cita olímpica per a reforçar una zona amb les importants baixes de les blaugranes Alexia Putellas i Patri Guijarro.

Espanya, vigent campiona de la Lliga de Nacions, arrancarà la defensa del títol davant de Bèlgica el divendres 21 de febrer al Ciutat de València, mentre que cinc dies després tindrà una revenja de la passada final del Mundial davant d’Anglaterra a Londres al mític estadi de Londres.

–LLISTA DE CONVOCADES.

-Porteres: Cata Coll (FC Barcelona), Adriana Nanclares (Athletic Club) i Esther Sullastres (Sevilla FC).

-Defenses: Ona Batlle i Irene Paredes (FC Barcelona), Olga Carmona, María Méndez i Shei García (Reial Madrid), Laia Codina (Arsenal), Laia Aleixandri i Leila Ouahabi (Manchester City).

-Migcampistes: Aitana Bonmatí i Vicky López (FC Barcelona), Tere Abelleira (Reial Madrid), Maite Oroz (Tottenham) i Maite Zubieta (Athletic Club).

-Davanteres: Mariona Caldentey (Arsenal), Athenea del Castillo i Alba Redondo (Reial Madrid), Lucía García (Monterrey), Claudia Pina i Salma Paralluelo (FC Barcelona), i Amaiur Sarriegi (Reial Societat).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV ha concedit el seu premi Picota a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la seua sàtira amb Bernabé i l’UME

El PSPV de València ha premiat a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la millor escena de crítica local, amb un ninot que mostra a Pilar Bernabé al comandament d'un tanc de la UME. L'edició ha batut el seu rècord de participació amb 33 comissions.

El SOM Festival Castelló confirma a Iván Ferreiro per a l’1 d’agost

El festival confirma l'actuació d'Iván Ferreiro l'1 d'agost dins del seu cicle estiuenc. És la segona confirmació després de Sergio Dalma.

Renúncia a l’acta el regidor d’Altea de Compromís denunciat per bufetejar a la seua parella

Rafael Ramón Mompó ha renunciat este dimarts a la seua acta després de ser detingut el diumenge per bufetejar a la seua parella i causar-li lesions lleus. L'alcalde ha acceptat la dimissió i el govern local ha expressat una condemna rotunda de la violència contra les dones.

Rècord de cries i restauració d’aiguamolls impulsen el futur de la rosseta

L'espècie més amenaçada d'Europa mostra un horitzó 'esperançador' després de la recuperació d'aiguamolls mediterranis i el rècord recent de parelles i cries. El projecte LIFE ha restaurat 3.600 hectàrees i alliberat més de 3.700 exemplars, encara que el risc d'extinció persistix.

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.

Dos anys de presó per agredir de forma continuada a la filla menor d’una amiga a Xixona

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home de 47 anys a dos anys de presó per agressió sexual continuada a la filla menor d'una amiga a Xixona. Va admetre els fets i haurà d'allunyar-se 10 anys, complir 5 de llibertat vigilada i indemnitzar a la víctima.

Detingut a Algemesí per violència masclista després d’agredir a una dona davant els seus dos fills menors

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a un home de 34 anys per un presumpte delicte de violència masclista després d'agredir a una dona de 25 en presència dels seus dos fills menors. L'alerta al 112 i la col·laboració veïnal van facilitar la seua localització en la via pública malgrat la seua fugida.