Isa P anuncia per sorpresa en Telecinco una notícia que li «canviarà la vida»

 

La vida d’Isabel Pantoja, ara més coneguda com a Isa P des de la seua estrena en el món de la música, ha sigut un autèntic caos estos últims anys. Tot i això, i després de superar diferents crisis personals i familiars, la filla de la coneguda Isabel Pantoja ha conseguit trobar l’estabilitat i la tranquil·litat que necessitava. Ara, la jove compartix una preciosa història d’amor amb Asraf Beno, exconcursant de ‘Gran Hermano’. 

 

Isa P deixa anar, a mitges, una bomba en Telecinco

També és cert que les últimes setmanes ha estat molt desapareguda, però tot este període de misteri ha acabat en sec este dimecres, quan ha aparegut en el ‘Programa de Verano‘ de Telecinco per a deixar anar el que acostumem a dir de ‘bomba mediàtica’. No ha sigut fàcil, i és que la jove ha assegurat, només començar, que no estava disposada a filtrar res.

 

No perquè amagara l’exclusiva, sinó perquè suposadament és una persona molt supersticiosa i no volia que tot acabara capgirant-se en contra seua. Però precisament ha sigut ahí a on, tant els col·laboradors com els espectadors, han notat que alguna cosa estava passant en la vida de la cantant. Últimament, els rumors d’un possible casament s’han disparat, i també els d’un esperadíssim embaràs. Est última és una opció molt real, perquè Isa sempre ha assegurat estar disposada a oferir un germanet al seu fill. 

 

El gran secret serà explicat en setembre

La jove ha decidit allargar encara més la gran incògnita, i ha assegurat que no revelarà la veritat fins al mes de setembre. En definitiva, es tracta d’una notícia important, que ha disparat les especulacions dels col·laboradors del programa. «Més que un projecte professional és un projecte de vida», ha insistit Isabel, sense donar més detalls. 

 

Davant de la pregunta si esta nova realitat li canviarà la vida, la jove ha contestat amb un sí molt convençut. A demés, ha cedit i ha dit qui podrien ser els padrins en una hipotètica boda amb Asraf: «El meu germà i la part d’Asraf no ho sé». Caldrà esperar a vore què vol anunciar Isa P, però no descartem que vulga anunciar casament i embaràs a la volta. 

Últimes notícies

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.