19.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Isa P anuncia per sorpresa en Telecinco una notícia que li «canviarà la vida»

 

La vida d’Isabel Pantoja, ara més coneguda com a Isa P des de la seua estrena en el món de la música, ha sigut un autèntic caos estos últims anys. Tot i això, i després de superar diferents crisis personals i familiars, la filla de la coneguda Isabel Pantoja ha conseguit trobar l’estabilitat i la tranquil·litat que necessitava. Ara, la jove compartix una preciosa història d’amor amb Asraf Beno, exconcursant de ‘Gran Hermano’. 

 

Isa P deixa anar, a mitges, una bomba en Telecinco

També és cert que les últimes setmanes ha estat molt desapareguda, però tot este període de misteri ha acabat en sec este dimecres, quan ha aparegut en el ‘Programa de Verano‘ de Telecinco per a deixar anar el que acostumem a dir de ‘bomba mediàtica’. No ha sigut fàcil, i és que la jove ha assegurat, només començar, que no estava disposada a filtrar res.

 

No perquè amagara l’exclusiva, sinó perquè suposadament és una persona molt supersticiosa i no volia que tot acabara capgirant-se en contra seua. Però precisament ha sigut ahí a on, tant els col·laboradors com els espectadors, han notat que alguna cosa estava passant en la vida de la cantant. Últimament, els rumors d’un possible casament s’han disparat, i també els d’un esperadíssim embaràs. Est última és una opció molt real, perquè Isa sempre ha assegurat estar disposada a oferir un germanet al seu fill. 

 

El gran secret serà explicat en setembre

La jove ha decidit allargar encara més la gran incògnita, i ha assegurat que no revelarà la veritat fins al mes de setembre. En definitiva, es tracta d’una notícia important, que ha disparat les especulacions dels col·laboradors del programa. «Més que un projecte professional és un projecte de vida», ha insistit Isabel, sense donar més detalls. 

 

Davant de la pregunta si esta nova realitat li canviarà la vida, la jove ha contestat amb un sí molt convençut. A demés, ha cedit i ha dit qui podrien ser els padrins en una hipotètica boda amb Asraf: «El meu germà i la part d’Asraf no ho sé». Caldrà esperar a vore què vol anunciar Isa P, però no descartem que vulga anunciar casament i embaràs a la volta. 

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.