Isabel Gemio reapareix en l’especial de María Teresa Campos en TVE

 

El programa ‘Lazos de sangre‘ de Televisió Espanyola va voler homenatjar la vida personal i professional de María Teresa Campos, una de les presentadores més importants del nostre país. L’espai de la cadena pública presentat per Boris Izaguirre li va dedicar un preciós especial a la malaguenya en el qual van col·laborar les seues filles –Carmen Borrego i Terelu Campos— la seua neta Alejandra i amics de la periodista, però sens dubte la invitació més sorprenent va ser la d‘Isabel Gemio.

 

Cal recordar que el mes de gener passat es va produir una de les entrevistes més controvertides en televisió que quasi enemista a dues grans comunicadores de la ràdio i pantalla petita d’Espanya. “Eres una porca”, li va dir la malaguenya a Isabel Gemio després d’haver revelat la seua edat davant el gran públic.

 

La discussió entre María Teresa Campos i Isabel Gemio va causar un gran enrenou mediàtic i va concloure amb María Teresa Campos molt molesta amb la seua companya, fins al punt de que va assegurar que “no volia sentir mai més d’aquesta senyora”. La que fora la conductora de Sorpresa, sorpresa! ha trobat en aquest programa l’ocasió perfecta per a acostar postures i mostrar la seua admiració cap a la matriarca del ‘clan Campos’.

 

Gemio a ‘Lazos de sangre’

El tema del seu conflicte va dividir a Espanya, però sembla que això és cosa del passat i Isabel no s’anava a perdre el gran homenatge a la figura de María Teresa Campos. “Dir-li no a la directora del programa, costa. No trobava moltes raons per a no acceptar la vostra invitació, a part de la peresa d’eixir de la meua casa”, reconeixia la locutora.

 

“Una invitació com aquesta, en una casa com aquesta, que significa tant per als que som ací i per a mi, és un tribut reconéixer aqueixa trajectòria tan impressionant que té María Teresa Campos“, afegia enaltint la innegable carrera professional de la presentadora que va arrasar en Telecinco amb formats com a ‘Dia a dia’ o ‘Quin temps tan feliç!’.

 

“Estic encantada de ser ací. Potser alguna persona pot pensar que per aqueix desacord que va haver-hi potser espera una mica de morbositat, per a res, en absolut”. Isabel Gemio resolia els rumors de conflictes amb paraules molt emotives per a la presentadora: “Per a mi sempre prevaldrà l’afecte que li tinc, l’afecte, el respecte i l’admiració que li tinc, els molts anys i les moltes coses i els molts moments”. “Hem tingut sempre una relació meravellosa i estic segura que la continuarem tenint”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.