Isabel Gemio reapareix en l’especial de María Teresa Campos en TVE

 

El programa ‘Lazos de sangre‘ de Televisió Espanyola va voler homenatjar la vida personal i professional de María Teresa Campos, una de les presentadores més importants del nostre país. L’espai de la cadena pública presentat per Boris Izaguirre li va dedicar un preciós especial a la malaguenya en el qual van col·laborar les seues filles –Carmen Borrego i Terelu Campos— la seua neta Alejandra i amics de la periodista, però sens dubte la invitació més sorprenent va ser la d‘Isabel Gemio.

 

Cal recordar que el mes de gener passat es va produir una de les entrevistes més controvertides en televisió que quasi enemista a dues grans comunicadores de la ràdio i pantalla petita d’Espanya. “Eres una porca”, li va dir la malaguenya a Isabel Gemio després d’haver revelat la seua edat davant el gran públic.

 

La discussió entre María Teresa Campos i Isabel Gemio va causar un gran enrenou mediàtic i va concloure amb María Teresa Campos molt molesta amb la seua companya, fins al punt de que va assegurar que “no volia sentir mai més d’aquesta senyora”. La que fora la conductora de Sorpresa, sorpresa! ha trobat en aquest programa l’ocasió perfecta per a acostar postures i mostrar la seua admiració cap a la matriarca del ‘clan Campos’.

 

Gemio a ‘Lazos de sangre’

El tema del seu conflicte va dividir a Espanya, però sembla que això és cosa del passat i Isabel no s’anava a perdre el gran homenatge a la figura de María Teresa Campos. “Dir-li no a la directora del programa, costa. No trobava moltes raons per a no acceptar la vostra invitació, a part de la peresa d’eixir de la meua casa”, reconeixia la locutora.

 

“Una invitació com aquesta, en una casa com aquesta, que significa tant per als que som ací i per a mi, és un tribut reconéixer aqueixa trajectòria tan impressionant que té María Teresa Campos“, afegia enaltint la innegable carrera professional de la presentadora que va arrasar en Telecinco amb formats com a ‘Dia a dia’ o ‘Quin temps tan feliç!’.

 

“Estic encantada de ser ací. Potser alguna persona pot pensar que per aqueix desacord que va haver-hi potser espera una mica de morbositat, per a res, en absolut”. Isabel Gemio resolia els rumors de conflictes amb paraules molt emotives per a la presentadora: “Per a mi sempre prevaldrà l’afecte que li tinc, l’afecte, el respecte i l’admiració que li tinc, els molts anys i les moltes coses i els molts moments”. “Hem tingut sempre una relació meravellosa i estic segura que la continuarem tenint”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.