Israel bombardeja suposats magatzems d’armes d’Hezbol·là al centre de Síria

MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

L’Exèrcit d’Israel ha dut a terme hui dilluns un nou bombardeig contra suposats magatzems d’armes del partit-milícia xiïta libanés Hezbol·là a la província siriana d’Homs, situada al centre del país, sense que ara com ara hi haja informacions sobre víctimes.

Segons les informacions arreplegades per l’agència estatal siriana de notícies, SANA, el bombardeig ha aconseguit l’àrea de Shinshar, situada al sud d’Homs i a la carretera que connecta la ciutat amb la capital, Damasc, sense que les autoritats hagen donat més detalls.

Per la seua banda, l’Observatori Sirià per als Drets Humans ha indicat que l’atac ha aconseguit un «magatzem de municions» d’Hezbol·là. L’Exèrcit d’Israel no s’ha pronunciat ara com ara sobre este nou bombardeig contra territori sirià, enmig del repunt del conflicte a Pròxim Orient.

Les autoritats d’Israel reconeixen atacs a Síria argumentant que actuen per a evitar l’establiment de bases iranianes i l’enviament d’armes a Hezbol·là per part de Teheran, que recolza al president sirià, Bashar al Assad, en el marc de la guerra que va esclatar el 2011 després de la violenta repressió de les manifestacions prodemocràtiques en el marc de la ‘Primavera Àrab’.

Últimes notícies

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.