Israel bombardeja suposats magatzems d’armes d’Hezbol·là al centre de Síria

MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

L’Exèrcit d’Israel ha dut a terme hui dilluns un nou bombardeig contra suposats magatzems d’armes del partit-milícia xiïta libanés Hezbol·là a la província siriana d’Homs, situada al centre del país, sense que ara com ara hi haja informacions sobre víctimes.

Segons les informacions arreplegades per l’agència estatal siriana de notícies, SANA, el bombardeig ha aconseguit l’àrea de Shinshar, situada al sud d’Homs i a la carretera que connecta la ciutat amb la capital, Damasc, sense que les autoritats hagen donat més detalls.

Per la seua banda, l’Observatori Sirià per als Drets Humans ha indicat que l’atac ha aconseguit un «magatzem de municions» d’Hezbol·là. L’Exèrcit d’Israel no s’ha pronunciat ara com ara sobre este nou bombardeig contra territori sirià, enmig del repunt del conflicte a Pròxim Orient.

Les autoritats d’Israel reconeixen atacs a Síria argumentant que actuen per a evitar l’establiment de bases iranianes i l’enviament d’armes a Hezbol·là per part de Teheran, que recolza al president sirià, Bashar al Assad, en el marc de la guerra que va esclatar el 2011 després de la violenta repressió de les manifestacions prodemocràtiques en el marc de la ‘Primavera Àrab’.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.