12.6 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Jesé, en l’atur després de la cridada telefònica a Aurah Ruiz en Telecinco

 

‘La Casa Fuerte’ va viure un moment realment històric en la televisió perquè Aurah Ruiz va rebre la cridada d’algú que mai esperava. La ‘influencer’ està participant en el ‘reality’ després d’haver entrat fa una setmana. Allà dins, ja ha tingut les seues primeres disputes. Abans del seu ingrés en el ‘reality’ va parlar de Jesé, l’ex del Reial Madrid està en el centre de totes les crítiques.

 

En primer lloc, el canari hauria sigut deslleial a Aurah, amb la que va tornar pel bé del seu fill Nyan. Els dos van confessar que el millor era tornar pel xiquet, però realment es van donar una segona oportunitat perquè es va recuperar l’amor. Després d’una festa un poc estranya, Aurah Ruiz va vore com Jesé li havia sigut deslleial, o almenys això és el que va deixar entreveure.

 

Sorprenentment el futbolista va entrar en directe a ‘La Casa Fuerte’ a través d’una cridada telefònica. Este moviment va deixar totalment impactada a Aurah Ruiz, ja que per primera vegada el futbolista havia intervingut en televisió. La ‘influencer’ va valorar molt positivament aquest gest de Jesé. El canari, un poc tímid, va animar-la per a guanyar el concurs, i va afirmar que fora estava tot bé i que l’estava esperant. Esta va ser sens dubte la sorpresa de la nit.

 

El mateix Jessè va reconèixer que «sóc el primer futbolista en la història que fa això». Pareix que esta jugada li ha eixit molt bé pel que fa a Aurah, però no en l’àmbit professional. Fa molts mesos que el PSG, el seu actual equip, està completament fart del futbolista. El club parisenc no li troba destí i se l’ha de quedar temporada rere temporada, ja que Jesé també ha fracassat en les repetides cessions que ha tingut.

 

Jesé en l’atur

El seu fitxatge va ser molt sonat, ja que en aquell temps Jesé prometia molt. No obstant això, en el PSG ha naufragat, a on cap equip a on ha estat cedit ha quedat satisfet. Ni el Stoke City, ni el Betis, ni Las Palmas, ni l’Sporting de Portugal. Ara el jugador ha rebut una mala notícia i és que la seua etapa en París ha finalitzat. De fet, el canari ja fa dies que està fora de França i apartat del seu equip. ‘Le Parisien’ avança este divendres que «el PSG i el futbolista canari estan ultimant un acord que provocarà l’alliberament del davanter».

 

Jesé tenia contracte amb el PSG fins al 2021, però el club està fart de pagar-li la seua gran fitxa, ja que tot just disputa minuts amb el primer equip. A part del seu baix rendiment deportiu, el club francès estaria fart de la seua vida privada. La seua aparició en ‘La Casa Fuerte’ hauria suposat el colofó definitiu per rescindir el milionari contracte de Jessè Rodríguez. En el seu moment el futbolista canari prometia molt, però per culpa d’una lesió la seua carrera va anar en descens.

 

A partir d’ací les seues males decisions respecte a la seua vida privada han sigut el motiu de la seua caiguda definitiva. A pesar de les seues aparicions en programes de cor, el PSG rescindirà al futbolista per motius únicament deportius, segons ha relatat ‘Le Parisien’. En el seu dia, el PSG va pagar 25 milions d’euros al Reial Madrid per Jesé Rodríguez. Per al canari el seu moviment en París va suposar un gran pas en la seua carrera i en la seua butxaca, a causa que el seu contracte era un dels millors del club, amb un sou de 420.000 euros mensuals.

 

L’afició del PSG estava molt cansada que Jesé cobrara tant per no jugar. El futbolista ja sabia que no comptava en els plans de l’entrenador ni de la directiva. Ara haurà de buscar acomodament en un altre club. Pareix que ell vol assentar-se definitivament en Espanya pel bé del seu fill Nyan i Aurah.

Últimes notícies

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.

La Diputació de València aportarà 3 milions per als 28 municipis exclosos per la DANA

La institució provincial cobrirà el 50% no finançat per l'Estat en projectes de reparació després de la riuada. Reclama igualtat de tracte per als municipis.

El PP de València aprova la declaració del 25-N de la FEMP amb el vot en contra de Vox

L'Ajuntament de València ha recolzat la moció de la FEMP pel 25-N per a reforçar la lluita contra la violència masclista. Vox, soci de govern, ha votat en contra.

Una tortuga es recupera en el Oceanogràfic després de perdre una aleta per art de fons

Una tortuga Caretta caretta de 30 quilos es recupera en l'Arca de la Mar del Oceanogràfic després de ser rescatada a Oliva amb plàstics i cordes. Els veterinaris li van amputar una aleta i evoluciona favorablement.

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.