Jesé, en l’atur després de la cridada telefònica a Aurah Ruiz en Telecinco

 

‘La Casa Fuerte’ va viure un moment realment històric en la televisió perquè Aurah Ruiz va rebre la cridada d’algú que mai esperava. La ‘influencer’ està participant en el ‘reality’ després d’haver entrat fa una setmana. Allà dins, ja ha tingut les seues primeres disputes. Abans del seu ingrés en el ‘reality’ va parlar de Jesé, l’ex del Reial Madrid està en el centre de totes les crítiques.

 

En primer lloc, el canari hauria sigut deslleial a Aurah, amb la que va tornar pel bé del seu fill Nyan. Els dos van confessar que el millor era tornar pel xiquet, però realment es van donar una segona oportunitat perquè es va recuperar l’amor. Després d’una festa un poc estranya, Aurah Ruiz va vore com Jesé li havia sigut deslleial, o almenys això és el que va deixar entreveure.

 

Sorprenentment el futbolista va entrar en directe a ‘La Casa Fuerte’ a través d’una cridada telefònica. Este moviment va deixar totalment impactada a Aurah Ruiz, ja que per primera vegada el futbolista havia intervingut en televisió. La ‘influencer’ va valorar molt positivament aquest gest de Jesé. El canari, un poc tímid, va animar-la per a guanyar el concurs, i va afirmar que fora estava tot bé i que l’estava esperant. Esta va ser sens dubte la sorpresa de la nit.

 

El mateix Jessè va reconèixer que «sóc el primer futbolista en la història que fa això». Pareix que esta jugada li ha eixit molt bé pel que fa a Aurah, però no en l’àmbit professional. Fa molts mesos que el PSG, el seu actual equip, està completament fart del futbolista. El club parisenc no li troba destí i se l’ha de quedar temporada rere temporada, ja que Jesé també ha fracassat en les repetides cessions que ha tingut.

 

Jesé en l’atur

El seu fitxatge va ser molt sonat, ja que en aquell temps Jesé prometia molt. No obstant això, en el PSG ha naufragat, a on cap equip a on ha estat cedit ha quedat satisfet. Ni el Stoke City, ni el Betis, ni Las Palmas, ni l’Sporting de Portugal. Ara el jugador ha rebut una mala notícia i és que la seua etapa en París ha finalitzat. De fet, el canari ja fa dies que està fora de França i apartat del seu equip. ‘Le Parisien’ avança este divendres que «el PSG i el futbolista canari estan ultimant un acord que provocarà l’alliberament del davanter».

 

Jesé tenia contracte amb el PSG fins al 2021, però el club està fart de pagar-li la seua gran fitxa, ja que tot just disputa minuts amb el primer equip. A part del seu baix rendiment deportiu, el club francès estaria fart de la seua vida privada. La seua aparició en ‘La Casa Fuerte’ hauria suposat el colofó definitiu per rescindir el milionari contracte de Jessè Rodríguez. En el seu moment el futbolista canari prometia molt, però per culpa d’una lesió la seua carrera va anar en descens.

 

A partir d’ací les seues males decisions respecte a la seua vida privada han sigut el motiu de la seua caiguda definitiva. A pesar de les seues aparicions en programes de cor, el PSG rescindirà al futbolista per motius únicament deportius, segons ha relatat ‘Le Parisien’. En el seu dia, el PSG va pagar 25 milions d’euros al Reial Madrid per Jesé Rodríguez. Per al canari el seu moviment en París va suposar un gran pas en la seua carrera i en la seua butxaca, a causa que el seu contracte era un dels millors del club, amb un sou de 420.000 euros mensuals.

 

L’afició del PSG estava molt cansada que Jesé cobrara tant per no jugar. El futbolista ja sabia que no comptava en els plans de l’entrenador ni de la directiva. Ara haurà de buscar acomodament en un altre club. Pareix que ell vol assentar-se definitivament en Espanya pel bé del seu fill Nyan i Aurah.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.