Jorge Javier Vázquez sorprèn en directe: «Suspèn la teua boda»

Fani Carbajo, col·laboradora de ‘Viva la vida’, assegura que Íñigo Onieva, parella de Tamara Falcó, li ha estat infidel. La presumpta infidelitat d’Íñigo ha generat un gran enrenou en la premsa del cor, tot i que ha estat Tamara qui ha volgut desviar l’atenció publicant diverses fotografies amb la seua parella. 

 

‘Sálvame’ no ha volgut perdre l’oportunitat i els col·laboradors del programa han opinat amb sinceritat sobre la polèmica infidelitat. De fet, Tamara Íñigo tenien previst passar per l’altar en els pròxims mesos i, per descomptat, aquest ha estat el quid de la qüestió.

No tots els col·laboradors de ‘Sálvame’ no s’hi han cregut la història de Fani, sobretot Kiko Matomoros, ja que té la versió d’Oriana Marzoli, que estava a la festa i pareix que no era la mateixa.

Es posa en dubte la reacció de Tamara Falcó

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ consideren que la reacció de Tamara Falcó és molt sospitosa. Molts d’ells asseguren que les fotografies publicades per la col·laboradora d’Antena 3 tenen un significat, ja que estes imatges no són gaire habituals en el perfil de la filla de Carlos Falcó.

D’altra banda, Kiko Matamoros ha posat en dubte que Onieva haja estat infidel: «La meua gent, que estaven a la festa, em diuen que Íñigo estava de conya. Jo no sé si esta font – Fani Carbajo – és molt creïble, m’agradaria que Oriana, que hi era, ens expliqués quina és la veritat».

Tanmateix, Kiko ha denunciat l’actitud de Fani i ha ressaltat la importància de respectar als convidats de la festa: «Quan et conviden a una festa, no cal fer públic tot el que passa. Em sembla una gran deslleialtat i una falta de respecte».

El consell de Jorge Javier Vázquez 

Jorge Javier Vázquez no s’ha tallat ni un pèl i ha carregat contra Íñigo Onieva: «Per l’experiència que tinc amb els homes, Tamara, deixa’l. Este xic és impossible que tinga una relació per a tota la vida. Moltes vegades sabem com és l’altra persona i ens intentem enganyar».

Per si no n’hi hagués prou, el presentador ha utilitzat la ironia per enviar-li un consell a Tamara: «Cancel·la la boda. Si jo tingués esta cara i este cos l’últim que faria és tenir núvia», ha sentenciat Jorge Javier Vázquez.

Ha sigut infidel Íñigo Onieva?

El nuvi de Tamara Falcó, segons Fani Carbajo, hauria estat enxampat fent-se petons amb una altra noia i en una actitud molt afectuosa. La ex concursant de ‘La isla de las tentaciones’ ha llançat la bomba este dissabte, 15 de maig, ja que ha estat testimoni de la infidelitat.

«Estava amb unes amigues i este xic portava tota la nit enrotllant-se amb una xica, sense amagar-se ni res. En un moment de la nit, em va agafar del braç per intentar alguna cosa amb mi i llavors les meues amigues em van dir que és el nuvi de Tamara Falcó. Estaven tota l’estona junts, besant-se, ballant, rient, sense tallar-se ni un pèl», ha explicat Fani davant la perplexitat de tots els col·laboradors de ‘Viva la vida’.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.