Jorge Javier torna a Telecinco ‘per la porta gran’ com a presentador de ‘Supervivientes’

Un any més, tots els seguidors de ‘Supervivientes‘ esperen ansiosos el retorn del reality més aventurer de la televisió. Cada vegada queda menys temps per a poder veure als famosos enfrontant-se a una de les aventures més extremes de les seues vides i Jorge Javier Vázquez ja ha rebut la notícia.

Mediaset ha realitzat una divertida promoció per a donar a conéixer la notícia de la volta del presentador a la televisió, i no a qualsevol programa, sinó a un dels realitys més seguits i amb més audiència.

Des de l’eliminació de ‘Sálvame‘ de les tardes de Telecinco, el periodista s’ha allunyat de la cadena de manera considerable. Amb l’arribada del nou equip directiu es va intentar crear un nou espai a la seua mesura, ‘Cuentos Chinos‘, però el programa va durar a penes unes setmanes per la seua baixa audiència. Des de llavors, el presentador no ha aparegut en un sol espai de Telecinco. Però amb l’arribada del seu format estrella, Jorge Javier torna a ballar-la.

Més Novetats

Encara que no s’ha revelat l’equip que acompanyarà a Jorge Javier en el reality, fonts asseguren que Ion Aramendi, Carlos Sobera i Laura Madrueño continuaran tenint algun paper.

Possible concursants de ‘Supervivientes 2024’

Ángel Cristo Jr.: fill de Bárbara Reiy i Ángel Cristo.

Jesulín de Ubrique: torero i exconcursante de ‘Masterchef Celebrity’.

Makoke: col·laboradora de la cadena.

Francisco Rivera Jr.: fill de Francisco Rivera i germà de Julián Contreras.

Julián Contreras: fill de Francisco Rivera i germà de Francisco Rivera Jr.

Susi Caramelo: periodista televisiva.

Carmen Borrego: excolaboradora de ‘Sálvame’ i filla de María Teresa Campos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.