Jorge Javier torna a Telecinco ‘per la porta gran’ com a presentador de ‘Supervivientes’

Un any més, tots els seguidors de ‘Supervivientes‘ esperen ansiosos el retorn del reality més aventurer de la televisió. Cada vegada queda menys temps per a poder veure als famosos enfrontant-se a una de les aventures més extremes de les seues vides i Jorge Javier Vázquez ja ha rebut la notícia.

Mediaset ha realitzat una divertida promoció per a donar a conéixer la notícia de la volta del presentador a la televisió, i no a qualsevol programa, sinó a un dels realitys més seguits i amb més audiència.

Des de l’eliminació de ‘Sálvame‘ de les tardes de Telecinco, el periodista s’ha allunyat de la cadena de manera considerable. Amb l’arribada del nou equip directiu es va intentar crear un nou espai a la seua mesura, ‘Cuentos Chinos‘, però el programa va durar a penes unes setmanes per la seua baixa audiència. Des de llavors, el presentador no ha aparegut en un sol espai de Telecinco. Però amb l’arribada del seu format estrella, Jorge Javier torna a ballar-la.

Més Novetats

Encara que no s’ha revelat l’equip que acompanyarà a Jorge Javier en el reality, fonts asseguren que Ion Aramendi, Carlos Sobera i Laura Madrueño continuaran tenint algun paper.

Possible concursants de ‘Supervivientes 2024’

Ángel Cristo Jr.: fill de Bárbara Reiy i Ángel Cristo.

Jesulín de Ubrique: torero i exconcursante de ‘Masterchef Celebrity’.

Makoke: col·laboradora de la cadena.

Francisco Rivera Jr.: fill de Francisco Rivera i germà de Julián Contreras.

Julián Contreras: fill de Francisco Rivera i germà de Francisco Rivera Jr.

Susi Caramelo: periodista televisiva.

Carmen Borrego: excolaboradora de ‘Sálvame’ i filla de María Teresa Campos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.