11.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Jorge Javier torna a Telecinco ‘per la porta gran’ com a presentador de ‘Supervivientes’

Un any més, tots els seguidors de ‘Supervivientes‘ esperen ansiosos el retorn del reality més aventurer de la televisió. Cada vegada queda menys temps per a poder veure als famosos enfrontant-se a una de les aventures més extremes de les seues vides i Jorge Javier Vázquez ja ha rebut la notícia.

Mediaset ha realitzat una divertida promoció per a donar a conéixer la notícia de la volta del presentador a la televisió, i no a qualsevol programa, sinó a un dels realitys més seguits i amb més audiència.

Des de l’eliminació de ‘Sálvame‘ de les tardes de Telecinco, el periodista s’ha allunyat de la cadena de manera considerable. Amb l’arribada del nou equip directiu es va intentar crear un nou espai a la seua mesura, ‘Cuentos Chinos‘, però el programa va durar a penes unes setmanes per la seua baixa audiència. Des de llavors, el presentador no ha aparegut en un sol espai de Telecinco. Però amb l’arribada del seu format estrella, Jorge Javier torna a ballar-la.

Més Novetats

Encara que no s’ha revelat l’equip que acompanyarà a Jorge Javier en el reality, fonts asseguren que Ion Aramendi, Carlos Sobera i Laura Madrueño continuaran tenint algun paper.

Possible concursants de ‘Supervivientes 2024’

Ángel Cristo Jr.: fill de Bárbara Reiy i Ángel Cristo.

Jesulín de Ubrique: torero i exconcursante de ‘Masterchef Celebrity’.

Makoke: col·laboradora de la cadena.

Francisco Rivera Jr.: fill de Francisco Rivera i germà de Julián Contreras.

Julián Contreras: fill de Francisco Rivera i germà de Francisco Rivera Jr.

Susi Caramelo: periodista televisiva.

Carmen Borrego: excolaboradora de ‘Sálvame’ i filla de María Teresa Campos.

Últimes notícies

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.