18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Jorge Javier torna a Telecinco ‘per la porta gran’ com a presentador de ‘Supervivientes’

Un any més, tots els seguidors de ‘Supervivientes‘ esperen ansiosos el retorn del reality més aventurer de la televisió. Cada vegada queda menys temps per a poder veure als famosos enfrontant-se a una de les aventures més extremes de les seues vides i Jorge Javier Vázquez ja ha rebut la notícia.

Mediaset ha realitzat una divertida promoció per a donar a conéixer la notícia de la volta del presentador a la televisió, i no a qualsevol programa, sinó a un dels realitys més seguits i amb més audiència.

Des de l’eliminació de ‘Sálvame‘ de les tardes de Telecinco, el periodista s’ha allunyat de la cadena de manera considerable. Amb l’arribada del nou equip directiu es va intentar crear un nou espai a la seua mesura, ‘Cuentos Chinos‘, però el programa va durar a penes unes setmanes per la seua baixa audiència. Des de llavors, el presentador no ha aparegut en un sol espai de Telecinco. Però amb l’arribada del seu format estrella, Jorge Javier torna a ballar-la.

Més Novetats

Encara que no s’ha revelat l’equip que acompanyarà a Jorge Javier en el reality, fonts asseguren que Ion Aramendi, Carlos Sobera i Laura Madrueño continuaran tenint algun paper.

Possible concursants de ‘Supervivientes 2024’

Ángel Cristo Jr.: fill de Bárbara Reiy i Ángel Cristo.

Jesulín de Ubrique: torero i exconcursante de ‘Masterchef Celebrity’.

Makoke: col·laboradora de la cadena.

Francisco Rivera Jr.: fill de Francisco Rivera i germà de Julián Contreras.

Julián Contreras: fill de Francisco Rivera i germà de Francisco Rivera Jr.

Susi Caramelo: periodista televisiva.

Carmen Borrego: excolaboradora de ‘Sálvame’ i filla de María Teresa Campos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.

El vent deixa més de cent incidències en la Comunitat Valenciana amb ratxes de fins a 107 km/h

En les últimes hores, els bombers han atés més de cent avisos pel temporal, amb el major registre a La Pobla de Benifassà-Fredes. Les alertes per vent i risc d'incendis continuen actives.

Sánchez felicita el triomf de ‘T Estimaré’ al Benidorm Fest amb ‘Més amor i menys odi’

Pedro Sánchez ha felicitat a Tony Grox i LucyCalys per la seua victòria al Benidorm Fest amb 'T Estimaré'. Va compartir en X el vídeo de l'actuació i el missatge 'Més amor i menys odi'.

75-107: València Basket atropella al MoraBanc després d’un primer quart igualat

València Basket va véncer 75-107 en la pista del MoraBanc Andorra amb un vendaval de triples i un joc coral. Kameron Taylor va anotar 22 punts i Sergio de Larrea 17; Kyle Kuric va arribar a 25 en els locals.

Vent limita a 80 km/h l’AP-7 a Castelló i la pluja curta quatre vies principals

La DGT manté l'AP-7 limitada a 80 km/h entre Castelló i Vinaròs per ratxes de vent. Quatre carreteres de la xarxa principal seguixen tallades per pluja i hi ha desviament en l'A-6.

La interacció del públic desferma la guerra en l’obra de teamLab en el CAHH de València

La instal·lació 'The World of Irreversible Change' de teamLab, en el CAHH, replica el clima local i reacciona al tacte fins a escalar en una guerra irreversible. El centre obri en horari excepcional perquè el públic seguisca la seua evolució.