Jorge Javier torna a Telecinco ‘per la porta gran’ com a presentador de ‘Supervivientes’

Un any més, tots els seguidors de ‘Supervivientes‘ esperen ansiosos el retorn del reality més aventurer de la televisió. Cada vegada queda menys temps per a poder veure als famosos enfrontant-se a una de les aventures més extremes de les seues vides i Jorge Javier Vázquez ja ha rebut la notícia.

Mediaset ha realitzat una divertida promoció per a donar a conéixer la notícia de la volta del presentador a la televisió, i no a qualsevol programa, sinó a un dels realitys més seguits i amb més audiència.

Des de l’eliminació de ‘Sálvame‘ de les tardes de Telecinco, el periodista s’ha allunyat de la cadena de manera considerable. Amb l’arribada del nou equip directiu es va intentar crear un nou espai a la seua mesura, ‘Cuentos Chinos‘, però el programa va durar a penes unes setmanes per la seua baixa audiència. Des de llavors, el presentador no ha aparegut en un sol espai de Telecinco. Però amb l’arribada del seu format estrella, Jorge Javier torna a ballar-la.

Més Novetats

Encara que no s’ha revelat l’equip que acompanyarà a Jorge Javier en el reality, fonts asseguren que Ion Aramendi, Carlos Sobera i Laura Madrueño continuaran tenint algun paper.

Possible concursants de ‘Supervivientes 2024’

Ángel Cristo Jr.: fill de Bárbara Reiy i Ángel Cristo.

Jesulín de Ubrique: torero i exconcursante de ‘Masterchef Celebrity’.

Makoke: col·laboradora de la cadena.

Francisco Rivera Jr.: fill de Francisco Rivera i germà de Julián Contreras.

Julián Contreras: fill de Francisco Rivera i germà de Francisco Rivera Jr.

Susi Caramelo: periodista televisiva.

Carmen Borrego: excolaboradora de ‘Sálvame’ i filla de María Teresa Campos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Benidorm pagarà 350 milions per la sentència de Serra Gelada amb un primer abonament de 60

El ple ha aprovat per àmplia majoria el pla per a executar la sentència de l'APR7 de Serra Gelada: 350 milions als propietaris i un primer pagament de 60 abans de cap d'any. Hi haurà carència fins a 2030, possibilitat de pagar amb sòl municipal i un préstec de 55 milions.

El regidor d’Altea denunciat per bufetejar a la seua parella renúncia a l’acta

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís a Altea, ha renunciat a la seua acta després de la seua detenció per presumpta agressió a la seua parella. El cas es tramitarà per juí ràpid a Benidorm i no es va dictar orde de protecció.

El PSPV ha concedit el seu premi Picota a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la seua sàtira amb Bernabé i l’UME

El PSPV de València ha premiat a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la millor escena de crítica local, amb un ninot que mostra a Pilar Bernabé al comandament d'un tanc de la UME. L'edició ha batut el seu rècord de participació amb 33 comissions.

El SOM Festival Castelló confirma a Iván Ferreiro per a l’1 d’agost

El festival confirma l'actuació d'Iván Ferreiro l'1 d'agost dins del seu cicle estiuenc. És la segona confirmació després de Sergio Dalma.

Renúncia a l’acta el regidor d’Altea de Compromís denunciat per bufetejar a la seua parella

Rafael Ramón Mompó ha renunciat este dimarts a la seua acta després de ser detingut el diumenge per bufetejar a la seua parella i causar-li lesions lleus. L'alcalde ha acceptat la dimissió i el govern local ha expressat una condemna rotunda de la violència contra les dones.

Rècord de cries i restauració d’aiguamolls impulsen el futur de la rosseta

L'espècie més amenaçada d'Europa mostra un horitzó 'esperançador' després de la recuperació d'aiguamolls mediterranis i el rècord recent de parelles i cries. El projecte LIFE ha restaurat 3.600 hectàrees i alliberat més de 3.700 exemplars, encara que el risc d'extinció persistix.

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.