14.1 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

José Manuel Parada ha sigut ingressat per un problema del cor

Parada va telefonar a diversos programes per a parlar del seu estat de salut | Telecinco

 

José Manuel Parada tenia un gran sobresalt este passat divendres 7 de juny. El conegut presentador de televisió ha hagut de passar unes hores ingressat en l’Hospital Puerta de Hierro de Madrid per culpa d’una arrítmia. 

 

Tot va començar fa poc menys d’una setmana. El passat diumenge va començar a sentir algunes molèsties que el van portar a fer-li una visita al metge. «Vaig culpar a la tensió, perquè la tenia baixa, i em vaig dir ‘aniré al metge a què em mire i em controle’», confessava telefònicament en el programa de Telemadrid ‘Buenos Días Madrid’. 

 

Finalment el seu doctor va detectar que el seu problema estava vinculat amb el cor i va decidir demanar el seu trasllat al centre hospitalari madrileny. «Era la primera volta en la meua vida que anava en ambulància», explicava bromejant i volent llevar ferro a la situació.

 

Tot solucionat i ja ha tornat a treballar  

Unes hores més tard, ell mateix confirmava, parlant amb Carlota Corredera en ‘Sálvame’, que ja es trobava molt millor i que tot s’havia quedat en «un gran sobresalt». L’antic presentador de ‘Cine de Barrio’ confessava en el programa de Telecinco que la causa de l’arrítmia va ser una pastilla per a controlar la seua tensió, que li va acabar baixant tant que finalment li va provocar l’arrítmia que el va acabar portant a l’hospital.  

 

Durant anys, va ser la cara visible del programa de TVE ‘Cine de Barrio’ | TVE

 

Afortunadament, este xicotet contratemps en el seu estat de salut va quedar solucionat ràpidament. Durant el seu ingrés, els professionals mèdics li van instal·lar «un xicotet aparell» que li va estabilitzar el ritme cardíac. Després de poques hores, el seu cor ja havia tornat a la normalitat i va poder rebre l’alta. La seua millora va ser tan ràpida que inclús va poder acudir al plató de ‘Huellas de elefante’, el programa de la televisió autonòmica madrilenya on treballa. 

Últimes notícies

Mallorca i Elx empaten 1-1 al descans després del gol de Morlanes i un autogol

Mallorca es va avançar amb una miqueta de Manu Morlanes, però un gol en pròpia porta de Pablo Maffeo va anivellar el marcador abans del descans. Virgili i Muriqi van perdonar davant Iñaki Peña.

Obra d’art de Griezmann per al 2-1 de l’Atlètic davant el València

L'Atlètic va derrotar 2-1 al València amb un control i definició de Griezmann en el 74'. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans en un dol d'anada i tornada.

Beltrán: ‘Vam ficar el gol, ens vam anar arrere i li vam donar la pilota a ells’

Lucas Beltrán va considerar injusta la derrota del València per 2-1 davant l'Atlètic. Va admetre que, després d'empatar, l'equip va recular i va cedir la possessió, la qual cosa va facilitar el punt decisiu.

2-1: Griezmann decidix a l’Atlètic amb un control i zurdazo davant el València

L'Atlètic es va imposar 2-1 al València gràcies a una acció tècnica de Griezmann a 16 minuts del final. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans del colp definitiu.

Obra d’art de Griezmann decidix el 2-1 de l’Atlètic davant el València

Antoine Griezmann va segellar amb un control i zurdazo el 2-1 de l'Atlètic davant el València després de l'empat de Beltrán. Koke va obrir el marcador i el VAR va intervindre dos vegades.

El Consorci de Bombers de València eleva a 245 els efectius per l’alerta taronja de pluges

El Consorci de Bombers de València ha activat el reforç per alerta taronja i eleva de 175 a 245 els efectius per a afrontar pluges i tempestes. Es demana extremar precaucions, evitar zones inundables i assegurar elements exteriors.

Emergències aconsella limitar desplaçaments i activitats a l’aire lliure per l’alerta de pluges a València

Emergències recomana evitar desplaçaments i ajornar activitats a l'aire lliure davant pluges i tempestes que començaran a mitjanit, amb fins a 170 l/m² en 12 hores.

Iniciativa-Compromís crida a eixir a l’ofensiva davant els escàndols de PP, PSOE i Vox

Iniciativa-Compromís insta les esquerres a eixir a l'ofensiva enfront de PP, PSOE i Vox i aprova ponències per al seu congrés de 2026 amb eix ecofeminista i valencianista.