José Manuel Parada ha sigut ingressat per un problema del cor

Parada va telefonar a diversos programes per a parlar del seu estat de salut | Telecinco

 

José Manuel Parada tenia un gran sobresalt este passat divendres 7 de juny. El conegut presentador de televisió ha hagut de passar unes hores ingressat en l’Hospital Puerta de Hierro de Madrid per culpa d’una arrítmia. 

 

Tot va començar fa poc menys d’una setmana. El passat diumenge va començar a sentir algunes molèsties que el van portar a fer-li una visita al metge. «Vaig culpar a la tensió, perquè la tenia baixa, i em vaig dir ‘aniré al metge a què em mire i em controle’», confessava telefònicament en el programa de Telemadrid ‘Buenos Días Madrid’. 

 

Finalment el seu doctor va detectar que el seu problema estava vinculat amb el cor i va decidir demanar el seu trasllat al centre hospitalari madrileny. «Era la primera volta en la meua vida que anava en ambulància», explicava bromejant i volent llevar ferro a la situació.

 

Tot solucionat i ja ha tornat a treballar  

Unes hores més tard, ell mateix confirmava, parlant amb Carlota Corredera en ‘Sálvame’, que ja es trobava molt millor i que tot s’havia quedat en «un gran sobresalt». L’antic presentador de ‘Cine de Barrio’ confessava en el programa de Telecinco que la causa de l’arrítmia va ser una pastilla per a controlar la seua tensió, que li va acabar baixant tant que finalment li va provocar l’arrítmia que el va acabar portant a l’hospital.  

 

Durant anys, va ser la cara visible del programa de TVE ‘Cine de Barrio’ | TVE

 

Afortunadament, este xicotet contratemps en el seu estat de salut va quedar solucionat ràpidament. Durant el seu ingrés, els professionals mèdics li van instal·lar «un xicotet aparell» que li va estabilitzar el ritme cardíac. Després de poques hores, el seu cor ja havia tornat a la normalitat i va poder rebre l’alta. La seua millora va ser tan ràpida que inclús va poder acudir al plató de ‘Huellas de elefante’, el programa de la televisió autonòmica madrilenya on treballa. 

Últimes notícies

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.

Cau a València una xarxa de robatoris de coure a empreses del transport ferroviari

Sis detinguts, cinc d'ells a la presó, per una sèrie de robatoris de cable de coure en la xarxa ferroviària de València que van afectar més de 700 trens i van causar importants danys econòmics.

El València encadena nou partits de Lliga sense perdre davant el Celta a Mestalla

El València rep al Celta a Mestalla en la trentena jornada de Lliga amb una ratxa de nou partits invicte com a local davant el conjunt gallec, amb set triomfs i dos empats des de 2016.