José Manuel Parada ha sigut ingressat per un problema del cor

Parada va telefonar a diversos programes per a parlar del seu estat de salut | Telecinco

 

José Manuel Parada tenia un gran sobresalt este passat divendres 7 de juny. El conegut presentador de televisió ha hagut de passar unes hores ingressat en l’Hospital Puerta de Hierro de Madrid per culpa d’una arrítmia. 

 

Tot va començar fa poc menys d’una setmana. El passat diumenge va començar a sentir algunes molèsties que el van portar a fer-li una visita al metge. «Vaig culpar a la tensió, perquè la tenia baixa, i em vaig dir ‘aniré al metge a què em mire i em controle’», confessava telefònicament en el programa de Telemadrid ‘Buenos Días Madrid’. 

 

Finalment el seu doctor va detectar que el seu problema estava vinculat amb el cor i va decidir demanar el seu trasllat al centre hospitalari madrileny. «Era la primera volta en la meua vida que anava en ambulància», explicava bromejant i volent llevar ferro a la situació.

 

Tot solucionat i ja ha tornat a treballar  

Unes hores més tard, ell mateix confirmava, parlant amb Carlota Corredera en ‘Sálvame’, que ja es trobava molt millor i que tot s’havia quedat en «un gran sobresalt». L’antic presentador de ‘Cine de Barrio’ confessava en el programa de Telecinco que la causa de l’arrítmia va ser una pastilla per a controlar la seua tensió, que li va acabar baixant tant que finalment li va provocar l’arrítmia que el va acabar portant a l’hospital.  

 

Durant anys, va ser la cara visible del programa de TVE ‘Cine de Barrio’ | TVE

 

Afortunadament, este xicotet contratemps en el seu estat de salut va quedar solucionat ràpidament. Durant el seu ingrés, els professionals mèdics li van instal·lar «un xicotet aparell» que li va estabilitzar el ritme cardíac. Després de poques hores, el seu cor ja havia tornat a la normalitat i va poder rebre l’alta. La seua millora va ser tan ràpida que inclús va poder acudir al plató de ‘Huellas de elefante’, el programa de la televisió autonòmica madrilenya on treballa. 

Últimes notícies

Tres detinguts per raptar i atracar una dona de 79 anys a València amb el mètode del tocomotxo

La Guàrdia Civil ha detingut en dos municipis de Toledo tres sospitosos d’atraure una dona major a València amb el mètode del tocomotxo, raptar-la i obligar-la a entregar uns 50.000 euros en joies i diners.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

L’Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja a l’interior de la província de València per temperatures màximes de fins a 40 graus, en plena quarta onada de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

La ciència guia l’extinció dels grans incendis de Castelló, Madrid, Toledo i Àvila

Un equip del CSIC assessora en temps real sobre vent i zones cremades en els incendis de La Vall d'Uixò, Madrid, Toledo i Àvila per a millorar l’estratègia d’extinció.

Un miler de veïns torna a casa per l’avenç en l’incendi de la Vall d’Uixó

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ja ha arrasat 9.644 hectàrees i manté 7.000 persones confinades, però l’avenç en l’extinció ha permés el retorn d’un miler de veïns desallotjats.

‘Visitants’ obri Sagunt a Escena amb una mirada actual i participativa als grans clàssics

La companyia castellonenca inaugura este dissabte la 43a edició del festival amb l’espectacle de carrer ‘I si fem un clàssic?’

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.
FILMOTECA D'ESTIU