Detingut un jove drogat per robar un mòbil a un home a Elx

La Policia Local d’Elx ha arrestat a un home de 26 anys per presumptament robar un telèfon mòbil a un altre. El lladre es trobava baix els efectes de les drogues i l’alcohol, per la qual cosa va haver de ser hospitalitzat.

El passat 10 d’abril, un home va cridar al 092 alertant que havia sigut agredit per una persona que li havia robat el mòbil al carrer Óscar Esplá, informa el consistori.

La víctima va relatar als agents que va poder recuperar el telèfon després de seguir al lladre i que a este li caiguera de les mans. També va indicar que l’autor del robatori es trobava baix els efectes de l’alcohol i que li va arrabassar el mòbil després d’agafar-li del pit i causar-li lesions en un dit de la mà.

Minuts més tard, una de les patrulles va localitzar al sospitós prop de la zona i l’afectat ho va reconéixer. El lladre es trobava en un gran estat d’agitació, sense atendre a les ordres dels policies i mostrant una actitud xulesca i desafiadora.

El jove va ser detingut, traslladat a un centre de salut i més tard, per ordres mèdiques, a l’Hospital General d’Elx, ja que havia consumit drogues tòxiques a més d’alcohol.

Per la seua banda, la víctima també va ser traslladada a un centre de salut per les lesions i posteriorment a dependències policials per a presentar la denúncia.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.