El jove major d’edat implicat en l’assassinat del ‘cas Maikel’ serà jutjat a porta tancada per evitar altercats

El judici contra l'adult acusat de participar en l'assassinat de Miguel Navarro, Maikel, se celebrarà a porta tancada, segons ha demanat la Fiscalia de Castelló. Esta petició s'ha dut a terme en vista dels incidents ocorreguts durant el judici contra els dos menors ja condemnats pel crim, el passat mes de setembre en la ciutat de la Justícia de Castelló. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo', la jutgessa de menors, Raquel Alcácer, va ordenar investigar a quatre familiars de Miguel Navarro per cridar i colpejar la porta de la sala durant la vista oral. La magistrada va demanar que s'analitzara si estes persones haurien comés un delicte d'amenaces i obstrucció a la justícia. La jutgessa va afirmar que el dolor dels familiars i amics de la víctima no és reparable amb cap mesura penal ni indemnització, i no hi haurà cap resposta jurídica que consideren justa, però va incidir que «no pot acceptar-se la seua conducta en el judici». Els altercats es van produir durant l'última jornada del judici on va haver d'intervindre la Guàrdia Civil que va desallotjar els passadissos perquè la vista seguira.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.