El judici contra l'adult acusat de participar en l'assassinat de Miguel Navarro, Maikel, se celebrarà a porta tancada, segons ha demanat la Fiscalia de Castelló. Esta petició s'ha dut a terme en vista dels incidents ocorreguts durant el judici contra els dos menors ja condemnats pel crim, el passat mes de setembre en la ciutat de la Justícia de Castelló. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo', la jutgessa de menors, Raquel Alcácer, va ordenar investigar a quatre familiars de Miguel Navarro per cridar i colpejar la porta de la sala durant la vista oral. La magistrada va demanar que s'analitzara si estes persones haurien comés un delicte d'amenaces i obstrucció a la justícia. La jutgessa va afirmar que el dolor dels familiars i amics de la víctima no és reparable amb cap mesura penal ni indemnització, i no hi haurà cap resposta jurídica que consideren justa, però va incidir que «no pot acceptar-se la seua conducta en el judici». Els altercats es van produir durant l'última jornada del judici on va haver d'intervindre la Guàrdia Civil que va desallotjar els passadissos perquè la vista seguira.
El jove major d’edat implicat en l’assassinat del ‘cas Maikel’ serà jutjat a porta tancada per evitar altercats
Últimes notícies
Esports
Debutar en Primera amb 15 anys: el repte que assumix el Levante amb Marc Santos
El director de la cantera del Levante UD, Joaqui Navarro, explica com el club ha gestionat el debut en Primera de Marc Santos, lateral de 15 anys format des de prebenjamí en l’entitat granota.
Successos
Desarticulada una xarxa que portava migrants d’Alacant a França per 200 euros
Dos persones han ingressat en presó provisional i una tercera està investigada per organitzar trasllats irregulars de migrants d’Alacant a França per 200 euros el viatge. La Policia Nacional calcula que haurien guanyat prop de 100.000 euros amb més de vint trajectes.
Successos
Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant
Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.
Social
Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba
Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.
Successos
A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca
La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.
Oratge
Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud
Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.
Oratge
Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada
El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.
Oratge
Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts
Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.









