El jove major d’edat implicat en l’assassinat del ‘cas Maikel’ serà jutjat a porta tancada per evitar altercats

El judici contra l'adult acusat de participar en l'assassinat de Miguel Navarro, Maikel, se celebrarà a porta tancada, segons ha demanat la Fiscalia de Castelló. Esta petició s'ha dut a terme en vista dels incidents ocorreguts durant el judici contra els dos menors ja condemnats pel crim, el passat mes de setembre en la ciutat de la Justícia de Castelló. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo', la jutgessa de menors, Raquel Alcácer, va ordenar investigar a quatre familiars de Miguel Navarro per cridar i colpejar la porta de la sala durant la vista oral. La magistrada va demanar que s'analitzara si estes persones haurien comés un delicte d'amenaces i obstrucció a la justícia. La jutgessa va afirmar que el dolor dels familiars i amics de la víctima no és reparable amb cap mesura penal ni indemnització, i no hi haurà cap resposta jurídica que consideren justa, però va incidir que «no pot acceptar-se la seua conducta en el judici». Els altercats es van produir durant l'última jornada del judici on va haver d'intervindre la Guàrdia Civil que va desallotjar els passadissos perquè la vista seguira.

Últimes notícies

Nova guia web de València per a seguir l’eclipsi solar del 12 d’agost amb tota seguretat

La web municipal de València ha obert un espai específic amb horaris, punts d’observació, consells de seguretat, transport i activitats per a gaudir de l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Una nova formulació valenciana promet protecció davant la radiació ionitzant

L’Institut d’Investigació Sanitària La Fe i la Universitat de València han desenvolupat una formulació innovadora que combina compostos bioactius per a protegir l’organisme davant la radiació ionitzant i reduir-ne els danys després de l’exposició.

Rescatats amb helicòpter quatre senderistes deshidratats al barranc de l’Encantà

Quatre senderistes han sigut evacuats amb l’helicòpter del Consorci Provincial de Bombers al barranc de l’Encantà, entre Planes i l’embassament de Beniarrés, després de patir esgotament i deshidratació en una zona de difícil accés i amb altes temperatures.

Quatre detinguts per una onada de robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i Cuenca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens, tots de nacionalitat romanesa, acusats d’onze robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i de Cuenca mitjançant el mètode del butró. En els registres a València s’han recuperat un arma de foc, joies, diners en efectiu i ferramentes robades.

Detingut a Oriola un membre d’una banda que atracava joieries a França

La Policia Nacional, els Mossos i la Gendarmerie han desmantellat una organització transfronterera que assaltava joieries a França, amb operatius a Barcelona, Tarragona, Oriola i Suècia.

L’equip de la UPV arrasa a la Formula Student Austria i manté el lideratge mundial

L’FSUPV Team de la Universitat Politècnica de València ha guanyat la Formula Student Austria 2026, revalida el títol i consolida el seu lideratge mundial en la categoria de combustió.

A presó un jove per una onada de robatoris a la AP-7 en Castelló

Un home de 27 anys ha ingressat a presó acusat d’una quinzena de robatoris en vehicles a àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, després d’embestir un cotxe de la Guàrdia Civil en la seua fugida. La investigació ha permés recuperar més de 3.400 euros, joies i documentació falsificada.

Desmantellat a Sant Vicent del Raspeig un entramat de vehicles robats amb un detingut

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 39 anys a Sant Vicent del Raspeig acusat de gestionar un entramat de vehicles robats, després de recuperar un cotxe, una embarcació i un remolc sostrets al port d’Águilas.
FILMOTECA D'ESTIU