9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Judici per a un veí de Torrevieja per difondre el DNI de la víctima de la Manada

Un veí de Torrevieja serà enjudiciat per difondre a través d’un conegut fòrum d’Internet el DNI de la víctima de la violació múltiple de la Manada durant els San Fermines de 2016.

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha confirmat que l’home serà jutjat per difondre en un fòrum el DNI de la víctima de la Manada de Pamplona per un presumpte delicte de descobriment i revelació de secrets. Quan van passar els fets, el 2018, es va encausar a este home i es van obrir diligències d’investigació.

La víctima va ser agredida sexualment pels cinc membres de de la Manada durant els San Fermines de 2016, després de concloure la instrucció, l’acusació particular que representa la víctima va presentar un escrit d’acusació amb penes de presó i el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja ha decretat l’obertura de judici oral.

L’Audiència de Navarra va condemnar 2 anys després a cadascun dels 5 agressors a 9 anys de presó per un delicte d’abús sexual però no de violació. El Tribunal Suprem va elevar el 2019 les penes fins als 15 anys al sentenciar que sí que van cometre un delicte continuat de violació i no un abús sexual.

Últimes notícies

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.