Judici per a un veí de Torrevieja per difondre el DNI de la víctima de la Manada

Un veí de Torrevieja serà enjudiciat per difondre a través d’un conegut fòrum d’Internet el DNI de la víctima de la violació múltiple de la Manada durant els San Fermines de 2016.

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha confirmat que l’home serà jutjat per difondre en un fòrum el DNI de la víctima de la Manada de Pamplona per un presumpte delicte de descobriment i revelació de secrets. Quan van passar els fets, el 2018, es va encausar a este home i es van obrir diligències d’investigació.

La víctima va ser agredida sexualment pels cinc membres de de la Manada durant els San Fermines de 2016, després de concloure la instrucció, l’acusació particular que representa la víctima va presentar un escrit d’acusació amb penes de presó i el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja ha decretat l’obertura de judici oral.

L’Audiència de Navarra va condemnar 2 anys després a cadascun dels 5 agressors a 9 anys de presó per un delicte d’abús sexual però no de violació. El Tribunal Suprem va elevar el 2019 les penes fins als 15 anys al sentenciar que sí que van cometre un delicte continuat de violació i no un abús sexual.

Últimes notícies

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.