Judici per a un veí de Torrevieja per difondre el DNI de la víctima de la Manada

Un veí de Torrevieja serà enjudiciat per difondre a través d’un conegut fòrum d’Internet el DNI de la víctima de la violació múltiple de la Manada durant els San Fermines de 2016.

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha confirmat que l’home serà jutjat per difondre en un fòrum el DNI de la víctima de la Manada de Pamplona per un presumpte delicte de descobriment i revelació de secrets. Quan van passar els fets, el 2018, es va encausar a este home i es van obrir diligències d’investigació.

La víctima va ser agredida sexualment pels cinc membres de de la Manada durant els San Fermines de 2016, després de concloure la instrucció, l’acusació particular que representa la víctima va presentar un escrit d’acusació amb penes de presó i el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja ha decretat l’obertura de judici oral.

L’Audiència de Navarra va condemnar 2 anys després a cadascun dels 5 agressors a 9 anys de presó per un delicte d’abús sexual però no de violació. El Tribunal Suprem va elevar el 2019 les penes fins als 15 anys al sentenciar que sí que van cometre un delicte continuat de violació i no un abús sexual.

Últimes notícies

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.