14.5 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Judici per a un veí de Torrevieja per difondre el DNI de la víctima de la Manada

Un veí de Torrevieja serà enjudiciat per difondre a través d’un conegut fòrum d’Internet el DNI de la víctima de la violació múltiple de la Manada durant els San Fermines de 2016.

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha confirmat que l’home serà jutjat per difondre en un fòrum el DNI de la víctima de la Manada de Pamplona per un presumpte delicte de descobriment i revelació de secrets. Quan van passar els fets, el 2018, es va encausar a este home i es van obrir diligències d’investigació.

La víctima va ser agredida sexualment pels cinc membres de de la Manada durant els San Fermines de 2016, després de concloure la instrucció, l’acusació particular que representa la víctima va presentar un escrit d’acusació amb penes de presó i el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja ha decretat l’obertura de judici oral.

L’Audiència de Navarra va condemnar 2 anys després a cadascun dels 5 agressors a 9 anys de presó per un delicte d’abús sexual però no de violació. El Tribunal Suprem va elevar el 2019 les penes fins als 15 anys al sentenciar que sí que van cometre un delicte continuat de violació i no un abús sexual.

Últimes notícies

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.