Un jugador de futbol albaceteny de 33 anys mor quan disputava un partit

 

Un jugador de futbol del Rayo de San Antón de Villarrobledo va morir en la vesprada d’ahir dissabte mentre disputava un partit en la localitat d’Albacete, segons han confirmat fonts de la Policia Local de Villarrobledo.

Aquestes fonts assenyalen que en un primer moment se li va realitzar una primera assistència mèdica i posteriorment va ser traslladat per UVI a l’Hospital General d’Albacete, encara que no es va poder fer res per la vida del jugador.

El Club Deportivo Villarrobledo expressava les seues condolences en el seu compte de Twitter: «Volem manar les nostres condolences a la gran família del Rayo San Antón i del Campionat Local de Futbol Aficionat. Molt ànim per a tota la seua família i els seus molts amics!.Ahir va ser un mal dia per al futbol local. Va morir fent una de les coses que més li agradaven. a. c. s. Fran».

Commoció en el futbol

L’enterrament del jugador serà aquest diumenge, segons han confirmat fonts municipals. Aquestes mateixes fonts han assenyalat que el jove tenia 33 anys d’edat i que el succés ha causat «commoció» en la localitat.

També han confirmat que la corporació municipal, amb el seu alcalde al capdavant, Alberto González, es van a desplaçar aquest diumenge fins al tanatori municipal, on es troben les restes del mort, per a donar «el seu condol» a la família i companys abans del seu enterrament.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.