Un jugador de futbol albaceteny de 33 anys mor quan disputava un partit

 

Un jugador de futbol del Rayo de San Antón de Villarrobledo va morir en la vesprada d’ahir dissabte mentre disputava un partit en la localitat d’Albacete, segons han confirmat fonts de la Policia Local de Villarrobledo.

Aquestes fonts assenyalen que en un primer moment se li va realitzar una primera assistència mèdica i posteriorment va ser traslladat per UVI a l’Hospital General d’Albacete, encara que no es va poder fer res per la vida del jugador.

El Club Deportivo Villarrobledo expressava les seues condolences en el seu compte de Twitter: «Volem manar les nostres condolences a la gran família del Rayo San Antón i del Campionat Local de Futbol Aficionat. Molt ànim per a tota la seua família i els seus molts amics!.Ahir va ser un mal dia per al futbol local. Va morir fent una de les coses que més li agradaven. a. c. s. Fran».

Commoció en el futbol

L’enterrament del jugador serà aquest diumenge, segons han confirmat fonts municipals. Aquestes mateixes fonts han assenyalat que el jove tenia 33 anys d’edat i que el succés ha causat «commoció» en la localitat.

També han confirmat que la corporació municipal, amb el seu alcalde al capdavant, Alberto González, es van a desplaçar aquest diumenge fins al tanatori municipal, on es troben les restes del mort, per a donar «el seu condol» a la família i companys abans del seu enterrament.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.