Un jugador de futbol albaceteny de 33 anys mor quan disputava un partit

 

Un jugador de futbol del Rayo de San Antón de Villarrobledo va morir en la vesprada d’ahir dissabte mentre disputava un partit en la localitat d’Albacete, segons han confirmat fonts de la Policia Local de Villarrobledo.

Aquestes fonts assenyalen que en un primer moment se li va realitzar una primera assistència mèdica i posteriorment va ser traslladat per UVI a l’Hospital General d’Albacete, encara que no es va poder fer res per la vida del jugador.

El Club Deportivo Villarrobledo expressava les seues condolences en el seu compte de Twitter: «Volem manar les nostres condolences a la gran família del Rayo San Antón i del Campionat Local de Futbol Aficionat. Molt ànim per a tota la seua família i els seus molts amics!.Ahir va ser un mal dia per al futbol local. Va morir fent una de les coses que més li agradaven. a. c. s. Fran».

Commoció en el futbol

L’enterrament del jugador serà aquest diumenge, segons han confirmat fonts municipals. Aquestes mateixes fonts han assenyalat que el jove tenia 33 anys d’edat i que el succés ha causat «commoció» en la localitat.

També han confirmat que la corporació municipal, amb el seu alcalde al capdavant, Alberto González, es van a desplaçar aquest diumenge fins al tanatori municipal, on es troben les restes del mort, per a donar «el seu condol» a la família i companys abans del seu enterrament.

Últimes notícies

Traslladen al quarter de la Guàrdia Civil l’home detingut per l’assassinat masclista de la seua dona i filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per l’assassinat a ganivetades de la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar ha rebut l’alta mèdica i ha sigut traslladat al quarter de la Guàrdia Civil, mentres continua la investigació com a possible crim masclista.

Una directora de centre de dia conta com va decidir evacuar 35 majors abans de la dana

La responsable del centre de dia Lloc del Major de Picanya ha explicat a la jutgessa de Catarroja que va tancar per decisió pròpia i va avisar les famílies per a arreplegar 35 residents hores abans que la riada arrasara l’edifici.

Quatre detinguts per una sèrie d’atracaments violents en gasolineres d’Alacant i Múrcia

Quatre hòmens d’entre 28 i 38 anys han sigut detinguts per dos robatoris amb violència consumats i un tercer en grau de temptativa en gasolineres de Biar, Villena i Yecla.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.