11.6 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Un jugador de futbol albaceteny de 33 anys mor quan disputava un partit

 

Un jugador de futbol del Rayo de San Antón de Villarrobledo va morir en la vesprada d’ahir dissabte mentre disputava un partit en la localitat d’Albacete, segons han confirmat fonts de la Policia Local de Villarrobledo.

Aquestes fonts assenyalen que en un primer moment se li va realitzar una primera assistència mèdica i posteriorment va ser traslladat per UVI a l’Hospital General d’Albacete, encara que no es va poder fer res per la vida del jugador.

El Club Deportivo Villarrobledo expressava les seues condolences en el seu compte de Twitter: «Volem manar les nostres condolences a la gran família del Rayo San Antón i del Campionat Local de Futbol Aficionat. Molt ànim per a tota la seua família i els seus molts amics!.Ahir va ser un mal dia per al futbol local. Va morir fent una de les coses que més li agradaven. a. c. s. Fran».

Commoció en el futbol

L’enterrament del jugador serà aquest diumenge, segons han confirmat fonts municipals. Aquestes mateixes fonts han assenyalat que el jove tenia 33 anys d’edat i que el succés ha causat «commoció» en la localitat.

També han confirmat que la corporació municipal, amb el seu alcalde al capdavant, Alberto González, es van a desplaçar aquest diumenge fins al tanatori municipal, on es troben les restes del mort, per a donar «el seu condol» a la família i companys abans del seu enterrament.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.