19.7 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Un jugador de futbol albaceteny de 33 anys mor quan disputava un partit

 

Un jugador de futbol del Rayo de San Antón de Villarrobledo va morir en la vesprada d’ahir dissabte mentre disputava un partit en la localitat d’Albacete, segons han confirmat fonts de la Policia Local de Villarrobledo.

Aquestes fonts assenyalen que en un primer moment se li va realitzar una primera assistència mèdica i posteriorment va ser traslladat per UVI a l’Hospital General d’Albacete, encara que no es va poder fer res per la vida del jugador.

El Club Deportivo Villarrobledo expressava les seues condolences en el seu compte de Twitter: «Volem manar les nostres condolences a la gran família del Rayo San Antón i del Campionat Local de Futbol Aficionat. Molt ànim per a tota la seua família i els seus molts amics!.Ahir va ser un mal dia per al futbol local. Va morir fent una de les coses que més li agradaven. a. c. s. Fran».

Commoció en el futbol

L’enterrament del jugador serà aquest diumenge, segons han confirmat fonts municipals. Aquestes mateixes fonts han assenyalat que el jove tenia 33 anys d’edat i que el succés ha causat «commoció» en la localitat.

També han confirmat que la corporació municipal, amb el seu alcalde al capdavant, Alberto González, es van a desplaçar aquest diumenge fins al tanatori municipal, on es troben les restes del mort, per a donar «el seu condol» a la família i companys abans del seu enterrament.

Últimes notícies

Naix Colibri Biomed, spin off de la UPV per a millorar la vida de les persones amb diabetis tipus 1

Colibri Biomed, nova spin off impulsada per la UPV, desenrotlla una bomba d'insulina totalment automatitzada per a reduir la càrrega diària dels qui conviuen amb la diabetis tipus 1. El dispositiu integra un algorisme patentat i un sensor de seguretat que detecta oclusions.

Sorloth i Julián Álvarez lideren l’atac de l’Atlètic davant el Llevant; Dela, titular

Atlètic confirma a Sorloth i Julián Álvarez en la davantera, amb Koke al comandament i Ruggeri en el lateral esquerre. El Llevant ix amb Adrián Dela d'inici.

Llibertat provisional per al camioner que va atropellar mortalment a una jove a València

Un jutjat de guàrdia ha decretat la llibertat provisional del camioner detingut per l'atropellament mortal d'una jove a València i li ha retirat el carnet. Informes mèdics assenyalen que, malgrat el positiu per drogues, no conduïa sota els seus efectes.

La Simfònica Juvenil de Costa Rica homenatja les víctimes de la dana amb un concert a Madrid

L'orquestra juvenil costa-riquenya ha oferit a l'Auditori Nacional un concert solidari dirigit per Andrés Salado per a fer costat a jóvens afectats per la dana de 2024 a València. La recaptació es destinarà a programes educatius i de benestar emocional d'Ajuda en Acció.

Montero exigix eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió tardana de Mazón

La vicepresidenta primera ha reclamat la convocatòria immediata després de la renúncia de Carlos Mazón, que considera tardana i mal resolta. Denuncia falta d'explicacions per la gestió de la DANA i rebutja un relleu pactat per PP i Vox.

Corberán: ‘Ens deixarem la vida per a revertir la situació’

En la prèvia davant el Betis a Mestalla, Carlos Corberán va assegurar que el València es deixarà la vida per a revertir la seua mala ratxa. Amb l'equip antepenúltim i sis partits sense guanyar, va apel·lar a la fortalesa mental i al suport de l'afició.

València Basket, líder i invicte, visita a un Granada cuer i sense victòries

El líder invicte visita al cuer en un dol marcat pel desgast del València després de l'Eurolliga i la setmana llarga de preparació del Granada. Ritme, rebot i triple apunten a ser les claus.

El València mesura la seua fragilitat davant la pegada del Betis a Mestalla

El València arriba amb sis jornades sense guanyar i números deficitaris en les dos àrees. El Betis encadena golejades recents i busca afermar-se en places europees.