16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació turística a Espanya

Les dades de turisme de 2022 apunten al fet que la Comunitat Valenciana lidera la recuperació del sector turístic en el conjunt d’Espanya. S’observa un fort repunt en les dades de turisme estranger, que ha augmentat enguany un 750% en comparació amb el mateix període de l’any passat.

Així es desprén de les dades d’un informe realitzat per la Direcció General d’Anàlisi i Polítiques Públiques de Presidència de la Generalitat. “Aquestes dades són molt optimistes. Durant el mes de febrer de l’any 2022 van arribar i hem rebut en la nostra comunitat autònoma més de 400.000 turistes estrangers comparats amb els 30.000 que van arribar en el mateix mes de 2021”, exposa Ana Berenguer, directora general d’Anàlisi i Polítiques Públiques.

Aquesta recuperació del turisme a la Comunitat Valenciana ve impulsada per l’intens creixement del turista estranger a la província d’Alacant. Només en pernoctacions hoteleres en aquesta província des de principi d’any ha augmentat més d’un 1200% comparat amb el mateix període de l’any passat.

“Aquest fort dinamisme ens permet ser optimistes i observar amb optimisme el que està per vindre en els pròxims mesos”, apunta Berenguer i afig que “aquesta recuperació és importantíssima per a la recuperació econòmica de la Comunitat Valenciana gràcies a l’enorme fortalesa del sector turístic que ja va demostrar en els pitjors mesos de la pandèmia i continua demostrant durant aquest període d’enorme incertesa en el context polític i econòmic en l’àmbit internacional”.

Últimes notícies

Martínez Mus demana reunir-se ja amb la Comissionada de la DANA per a accelerar la coordinació

El vicepresident segon ha urgit a tancar una cita amb Zulima Pérez per a millorar la coordinació de la reconstrucció i activar una comissió mixta.

Compromís critica que seguisca sense conéixer-se el pacte PP-Vox per a investir a Pérez Llorca

Compromís ha retret l'opacitat de l'acord entre PP i Vox que permetrà investir a Juanfran Pérez Llorca i l'absència d'un programa detallat. Ibáñez i Micó han vaticinat continuïtat amb les polítiques de Carlos Mazón.

L’Elx està invicte en el camp del Getafe: quatre empats i una victòria

L'Elx visita este divendres al Getafe amb un balanç immaculat en Primera a domicili: cinc partits sense perdre. Quatre empats i un triomf en el Coliseum.

El València només ha guanyat una vegada en les seues últimes huit visites a Vallecas

El València visita al Raig en la jornada 14 amb una estadística adversa a Vallecas: només una victòria en les huit eixides més recents, després d'un empat la passada campanya.

Vencedor no jugarà davant l’Athletic per la clàusula de la por

El Llevant no abonarà la compensació prevista en la cessió, per la qual cosa Unai Vencedor no estarà davant l'Athletic este dissabte en el Ciutat de València.

El Llevant necessita guanyar a l’Athletic per a evitar el seu pitjor inici a casa en Primera

Amb quatre derrotes i un empat en el Ciutat, l'equip granota és el pitjor local de LaLiga. Si no venç a l'Athletic, firmarà la seua pitjor arrancada a casa.

El Vila-real suma dos triomfs en les seues cinc últimes visites al Reale Arena

El Vila-real visita este dissabte a la Reial Societat amb un balanç recent de dos victòries, un empat i dos derrotes en el Reale Arena. L'últim antecedent allí va ser 1-0 amb gol de Kubo.

Vencedor no jugarà davant l’Athletic per la clàusula de la por

Unai Vencedor, cedit per l'Athletic, no jugarà el dissabte amb el Llevant per la clàusula de la por. El club descarta pagar la compensació prevista per a alinear-lo.