La Comunitat Valenciana lidera la recuperació turística a Espanya

Les dades de turisme de 2022 apunten al fet que la Comunitat Valenciana lidera la recuperació del sector turístic en el conjunt d’Espanya. S’observa un fort repunt en les dades de turisme estranger, que ha augmentat enguany un 750% en comparació amb el mateix període de l’any passat.

Així es desprén de les dades d’un informe realitzat per la Direcció General d’Anàlisi i Polítiques Públiques de Presidència de la Generalitat. “Aquestes dades són molt optimistes. Durant el mes de febrer de l’any 2022 van arribar i hem rebut en la nostra comunitat autònoma més de 400.000 turistes estrangers comparats amb els 30.000 que van arribar en el mateix mes de 2021”, exposa Ana Berenguer, directora general d’Anàlisi i Polítiques Públiques.

Aquesta recuperació del turisme a la Comunitat Valenciana ve impulsada per l’intens creixement del turista estranger a la província d’Alacant. Només en pernoctacions hoteleres en aquesta província des de principi d’any ha augmentat més d’un 1200% comparat amb el mateix període de l’any passat.

“Aquest fort dinamisme ens permet ser optimistes i observar amb optimisme el que està per vindre en els pròxims mesos”, apunta Berenguer i afig que “aquesta recuperació és importantíssima per a la recuperació econòmica de la Comunitat Valenciana gràcies a l’enorme fortalesa del sector turístic que ja va demostrar en els pitjors mesos de la pandèmia i continua demostrant durant aquest període d’enorme incertesa en el context polític i econòmic en l’àmbit internacional”.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.