La cultura ‘otaku’ s’apodera de València este cap de setmana en el Japan Weekend

El Japan Weekend, esdeveniment referent a Espanya sobre la cultura japonesa, anime, manga i videojocs, ha aterrat una vegada més en la capital del Túria. La Fira de València acull este cap de setmana les jornades que reunixen a centenars d’entusiastes de la cultura ‘otaku’.

Com indica el seu nom, el Japan Weekend és una celebració de la cultura japonesa. Per a això durant els dos dies que dura l’esdeveniment s’organitzen tallers, documentals, xarrades, concursos de cosplay i de karaoke, exhibicions d’arts marcials i tota classe d’activitats que tracten d’acostar-nos a la cultura nipona.


Part fonamental de l’esdeveniment són les botigues que participen amb estands on adquirir productes de tota índole relacionats amb el manga, l’anime i els videojocs. Enguany s’han reunit més de 100 estands i centenars d’artistes posaran a la venda les seues obres.

A més, el recinte firal comptarà amb una zona de K-pop i karaoke i se celebrarà un concurs d’Asian Cover Danse en el que es premiarà la millor imitació de la música asiàtica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.