La cultura ‘otaku’ s’apodera de València este cap de setmana en el Japan Weekend

El Japan Weekend, esdeveniment referent a Espanya sobre la cultura japonesa, anime, manga i videojocs, ha aterrat una vegada més en la capital del Túria. La Fira de València acull este cap de setmana les jornades que reunixen a centenars d’entusiastes de la cultura ‘otaku’.

Com indica el seu nom, el Japan Weekend és una celebració de la cultura japonesa. Per a això durant els dos dies que dura l’esdeveniment s’organitzen tallers, documentals, xarrades, concursos de cosplay i de karaoke, exhibicions d’arts marcials i tota classe d’activitats que tracten d’acostar-nos a la cultura nipona.


Part fonamental de l’esdeveniment són les botigues que participen amb estands on adquirir productes de tota índole relacionats amb el manga, l’anime i els videojocs. Enguany s’han reunit més de 100 estands i centenars d’artistes posaran a la venda les seues obres.

A més, el recinte firal comptarà amb una zona de K-pop i karaoke i se celebrarà un concurs d’Asian Cover Danse en el que es premiarà la millor imitació de la música asiàtica.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA dona una nova oportunitat a Mazón per a entregar els seus missatges

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de València ha tornat a requerir a l’expresident Carlos Mazón que entregue voluntàriament els seus registres de telefonades i missatges del dia de les riuades, després d’acceptar-se la seua personació en la causa.

Toni Pérez es posa a la faena per als objectius econòmics d’Ineca fins a 2031

El president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, ha assumit els objectius econòmics marcats per Ineca fins a 2031 i ha promés posar-se ‘a la faena’ per millorar el creixement, la productivitat i la governança a la província.

A la presó per atracar amb violència una gasolinera a Monforte del Cid

Un home de 49 anys ha ingressat a la presó després d’atracar amb un encaputxat fugitiu una gasolinera de Monforte del Cid, d’on es van emportar 500 euros.

Pérez Llorca carrega contra el Govern central per finançar trasvasaments a Marroc i negar-los a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca denuncia que el Govern d’Espanya bloqueja trasvasaments a la Comunitat Valenciana per motius mediambientals mentres finança projectes similars a Marroc, al qual qualifica de gran competidor agrícola.

Pérez Llorca dona per feta la suspensió de militància de Bellver en el PP després de l’Azud

Pérez Llorca ha demanat al PP que aplique els estatuts amb Jorge Bellver, investigat en el cas Azud, i considera lògic suspendre’l de militància mentre continua al càrrec de director general de Transparència.

Les empreses podran agilitzar des d’esta setmana els expedients d’Energia a la Comunitat

Les Entitats Col·laboradores de Certificació podran intervindre des d’esta setmana en la tramitació d’expedients d’Energia. El nou sistema busca reduir burocràcia i accelerar els projectes elèctrics i renovables.

Pérez Llorca defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per incomplir les normes de soroll

El Festival de Les Arts s'ha cancel·lat este dissabte a València després de superar els decibels permesos. Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha complit les resolucions judicials i les regles fixades.

Així et pot afectar la nova jornada de vaga en Metrovalencia i el TRAM d’Alacant

La vaga convocada pel sindicat SEMAF viu este dimarts una nova jornada de parades en Metrovalencia i TRAM d’Alacant, amb un 75 % de servicis mínims i sense incidències destacades.