La fàbrica de Ford Almussafes suspèn la seua activitat per a este dimecres a la nit i el dijous davant la DANA

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Ford ha suspès la producció prevista per a este dimecres a la nit i per a este dijous en tota la fàbrica d’Almussafes amb motiu de les alertes meteorològiques vigents a la província, segons ha informat UGT en un comunicat, en el qual explica que el divendres es reprendrà l’activitat de nou en el torn de matí.

Cal recordar que la planta valenciana ja va parar la seua activitat després dels danys de la DANA de fa dos setmanes en la indústria i les carreteres, i ha reprès la producció este dilluns en motors i este dimecres en vehicles, encara que únicament funciona el torn de matí. Des del sindicat han explicat que, encara que només hi haja producció a l’ús als matins, sí que hi ha manteniment i altres tasques que es realitzen en altres torns com el de la nit, que s’ha suspès este dimecres.

Després d’esta nova aturada, durant la setmana vinent la producció de vehicles i motors continuarà en un únic torn de matins, a causa de «la dificultat per a recuperar al 100% el proveïment de peces en la cadena de subministrament».

Per tant, continuarà operant l’ERTO de força major que ha sol·licitat l’empresa–«una vegada ha sigut aprovat per la Direcció general de Treball», segons UGT–, mentre es mantinga esta situació que «fa impossible tornar a la fabricació en règim de dos torns en les plantes de vehicles».

La direcció de Ford i UGT van acordar el dimecres passat aplicar un ERTO per a la fàbrica d’Almussafes amb efectes retroactius des del passat 29 d’octubre –el dia de la DANA– i que durarà com a màxim fins al 30 de novembre.

Últimes notícies

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense ferits, i s’investiga si ha sigut intencionat.