La Federació Sindical del Taxi manté l’atur el 30 d’abril per la nova política tarifària

Ejemplo de shortcode con estilo
La Federació Sindical del Taxi de València i Província continua amb l'atur previst per al 30 d'abril en resposta a les deficiències de la nova política tarifària que no incorpora les seves propostes i que podria mantenir les deficiències fins al 2027. La Federació espera un canvi efectiu en les tarifes.

La Federació Sindical del Taxi de València i Província ha confirmat la seva decisió de conservar l’atur programat per al pròxim 30 d’abril en protesta contra la nova política tarifària presentada per l’Àrea de Prestació Conjunta (APC) de València. Segons un comunicat emès per l’organització, aquesta acció es fonamenta en un fort descontent respecte a l’esborrany de la nova Ordre de Tarifes, que, malgrat la seva implementació i la convocatòria d’una taula de treball per al 5 de maig, no recull cap de les propostes dels taxistes per a millorar les tarifes ni per a abordar la pèrdua de capacitat adquisitiva dels professionals del sector.

Entre les crítiques destacades, la Federació ha assenyalat la falta d’accions paral·leles per a l’Ordre d’Interurbanes, la qual prolongarà les deficiències existents fins al 2027. Aquesta situació provoca que molts taxistes siguin susceptibles de ser sancionats per circumstàncies que es troben fora del seu control, com per exemple aquells que realitzin serveis a Elx, que continuaran exposats a la vigilància i a possibles sancions.

Com a resposta a aquesta situació insostenible, la Federació ha pres la decisió de mantenir l’atur previsible el pròxim dimecres, mantenint l’ull posat en la taula de treball del 5 de maig. La Federació espera que el conseller actuï decididament sobre la problemàtica i que no deixi les decisions en mans dels mateixos responsables que han provocat la crisi actual.

El missatge d’urgència de la Federació és rotund: «Fins que no tinguem un canvi efectiu i real en la política tarifària, dins d’uns terminis adequats, s’implementarà un calendari de protestes que coincideixi amb esdeveniments rellevants, amb l’objectiu d’actualitzar les demandes i d’assegurar que no es repeteixin els anys de promeses incomplertes i terminis ignorats».

Últimes notícies

Aguirre, preocupat pels tres partits sense guanyar del València

Javier Aguirre ha expressat la seua preocupació després de la derrota del València davant el Vila-real (1-2), que ha remuntat en el minut 96. L’entrenador també ha parlat de la lesió d’Otorbi i de l’anunci de venda d’accions del club.

El Villarreal supera al Valencia en Mestalla pese a complicarse el triunfo

Iñigo Pérez ha calificat de merescuda la victòria per 1-2 del Villarreal davant del Valencia, tot i admetre que el gol local ha complicat el partit.

Pepelu lamenta que el València haja perdut en l’últim minut

Pepelu ha admés que el València no ha jugat bé davant el Vila-real i ha lamentat la derrota en el minut 93. L’equip continua en zona de descens i encara no ha guanyat amb Javier Aguirre.

Carlos Macià destaca el gran desgaste del Villarreal en Mestalla

Carlos Macià ha afirmat que el Villarreal ha patit un desgast físic molt gran en la victòria per 1-2 a Mestalla. L’equip havia jugat esta setmana a Liverpool en la Lliga de Campions.

El Villarreal remunta al València en Mestalla amb un gol en el 96

Georges Mikautadze ha completat la remuntada del Villarreal davant el València amb un gol en el minut 96, després dels gols de Pepelu i Freeman.

Les màximes baixen fins a cinc graus i Elx registra 24,1 °C

Les temperatures màximes han baixat de manera generalitzada a la Comunitat Valenciana. Elx ha registrat 24,1 graus, mentre que Alacant ha perdut cinc graus respecte al divendres.

Gayà entra en el top 6 històric del València amb 416 partits

José Luis Gayà ha arribat als 416 partits oficials amb el València i és el sisé jugador amb més presències del club. En Lliga, ocupa el tercer lloc amb 351 partits.

David Otorbi abandona en llitera el València-Vila-real per una lesió

David Otorbi s’ha lesionat la cuixa dreta en el minut 14 del València-Vila-real i ha eixit del camp en llitera. Era la seua primera titularitat des de l’arribada de Javier Aguirre.