La Generalitat renova com a patrona de la Fundació Parc Científic Universitat de València

VALÈNCIA, 8 (EUROPA PRESS)

El ple del Consell ha aprovat hui dimarts la renovació del nomenament de la Generalitat com a patrona de la Fundació Parc Científic Universitat de València de la Comunitat Valenciana, que serà representada pel secretari autonòmic d’Innovació, Jerónimo Mora.

Segons l’article 19 dels Estatuts de la Fundació, el càrrec de patró electe tindrà una durada de tres anys i es pot renovar el mandat sense límit per períodes iguals.

El ple del Consell considera “oportuna” esta renovació atenent que les finalitats de la Fundació són també d’interès de la Generalitat. La Fundació Parc Científic Universitat de València té entre els seus objectius promoure el desenvolupament tecnològic, la transferència de coneixements i la innovació industrial, així com impulsar la investigació de temes de transcendència social en l’àmbit regional, nacional i internacional.

Així mateix, la Fundació s’ocupa d’impulsar accions que permeten millorar l’eficiència de les labors d’innovació i investigació de la Universitat de València i la seua interacció amb altres grups de recerca, empreses i institucions.

A més, perseguix crear un entorn privilegiat per a potenciar les activitats d’innovació i de transferència tecnològica i de coneixement; promoure, en col·laboració amb altres agents, la cultura emprenedora en el marc dels col·lectius de la Universitat de València; i potenciar la difusió dels resultats de la investigació universitària i dels centres públics.

Finalment, entre les seues finalitats també es troba promoure la creació d’empreses innovadores de base tecnològica, facilitant la seua sostenibilitat i competitivitat; contribuir, mitjançant el perfeccionament tecnològic i la innovació, a la millora de la competitivitat de les empreses i del desenvolupament de la Comunitat Valenciana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig