La Generalitat renova com a patrona de la Fundació Parc Científic Universitat de València

VALÈNCIA, 8 (EUROPA PRESS)

El ple del Consell ha aprovat hui dimarts la renovació del nomenament de la Generalitat com a patrona de la Fundació Parc Científic Universitat de València de la Comunitat Valenciana, que serà representada pel secretari autonòmic d’Innovació, Jerónimo Mora.

Segons l’article 19 dels Estatuts de la Fundació, el càrrec de patró electe tindrà una durada de tres anys i es pot renovar el mandat sense límit per períodes iguals.

El ple del Consell considera «oportuna» esta renovació atenent que les finalitats de la Fundació són també d’interès de la Generalitat. La Fundació Parc Científic Universitat de València té entre els seus objectius promoure el desenvolupament tecnològic, la transferència de coneixements i la innovació industrial, així com impulsar la investigació de temes de transcendència social en l’àmbit regional, nacional i internacional.

Així mateix, la Fundació s’ocupa d’impulsar accions que permeten millorar l’eficiència de les labors d’innovació i investigació de la Universitat de València i la seua interacció amb altres grups de recerca, empreses i institucions.

A més, perseguix crear un entorn privilegiat per a potenciar les activitats d’innovació i de transferència tecnològica i de coneixement; promoure, en col·laboració amb altres agents, la cultura emprenedora en el marc dels col·lectius de la Universitat de València; i potenciar la difusió dels resultats de la investigació universitària i dels centres públics.

Finalment, entre les seues finalitats també es troba promoure la creació d’empreses innovadores de base tecnològica, facilitant la seua sostenibilitat i competitivitat; contribuir, mitjançant el perfeccionament tecnològic i la innovació, a la millora de la competitivitat de les empreses i del desenvolupament de la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.