La Generalitat renova com a patrona de la Fundació Parc Científic Universitat de València

VALÈNCIA, 8 (EUROPA PRESS)

El ple del Consell ha aprovat hui dimarts la renovació del nomenament de la Generalitat com a patrona de la Fundació Parc Científic Universitat de València de la Comunitat Valenciana, que serà representada pel secretari autonòmic d’Innovació, Jerónimo Mora.

Segons l’article 19 dels Estatuts de la Fundació, el càrrec de patró electe tindrà una durada de tres anys i es pot renovar el mandat sense límit per períodes iguals.

El ple del Consell considera “oportuna” esta renovació atenent que les finalitats de la Fundació són també d’interès de la Generalitat. La Fundació Parc Científic Universitat de València té entre els seus objectius promoure el desenvolupament tecnològic, la transferència de coneixements i la innovació industrial, així com impulsar la investigació de temes de transcendència social en l’àmbit regional, nacional i internacional.

Així mateix, la Fundació s’ocupa d’impulsar accions que permeten millorar l’eficiència de les labors d’innovació i investigació de la Universitat de València i la seua interacció amb altres grups de recerca, empreses i institucions.

A més, perseguix crear un entorn privilegiat per a potenciar les activitats d’innovació i de transferència tecnològica i de coneixement; promoure, en col·laboració amb altres agents, la cultura emprenedora en el marc dels col·lectius de la Universitat de València; i potenciar la difusió dels resultats de la investigació universitària i dels centres públics.

Finalment, entre les seues finalitats també es troba promoure la creació d’empreses innovadores de base tecnològica, facilitant la seua sostenibilitat i competitivitat; contribuir, mitjançant el perfeccionament tecnològic i la innovació, a la millora de la competitivitat de les empreses i del desenvolupament de la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.