7.5 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

La Generalitat renova com a patrona de la Fundació Parc Científic Universitat de València

VALÈNCIA, 8 (EUROPA PRESS)

El ple del Consell ha aprovat hui dimarts la renovació del nomenament de la Generalitat com a patrona de la Fundació Parc Científic Universitat de València de la Comunitat Valenciana, que serà representada pel secretari autonòmic d’Innovació, Jerónimo Mora.

Segons l’article 19 dels Estatuts de la Fundació, el càrrec de patró electe tindrà una durada de tres anys i es pot renovar el mandat sense límit per períodes iguals.

El ple del Consell considera “oportuna” esta renovació atenent que les finalitats de la Fundació són també d’interès de la Generalitat. La Fundació Parc Científic Universitat de València té entre els seus objectius promoure el desenvolupament tecnològic, la transferència de coneixements i la innovació industrial, així com impulsar la investigació de temes de transcendència social en l’àmbit regional, nacional i internacional.

Així mateix, la Fundació s’ocupa d’impulsar accions que permeten millorar l’eficiència de les labors d’innovació i investigació de la Universitat de València i la seua interacció amb altres grups de recerca, empreses i institucions.

A més, perseguix crear un entorn privilegiat per a potenciar les activitats d’innovació i de transferència tecnològica i de coneixement; promoure, en col·laboració amb altres agents, la cultura emprenedora en el marc dels col·lectius de la Universitat de València; i potenciar la difusió dels resultats de la investigació universitària i dels centres públics.

Finalment, entre les seues finalitats també es troba promoure la creació d’empreses innovadores de base tecnològica, facilitant la seua sostenibilitat i competitivitat; contribuir, mitjançant el perfeccionament tecnològic i la innovació, a la millora de la competitivitat de les empreses i del desenvolupament de la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Associacions de víctimes reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat de Catarroja

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans de l'acarament.

La supervivent del naufragi a Indonèsia agraïx el viscut i promet honrar als seus 4 àngels

Andrea Ortuño ha compartit un missatge en xarxes en el qual agraïx el viscut amb els seus 4 àngels i afirma que seguirà avant per a honrar-los. La busca del xiquet que seguix desaparegut es va donar per finalitzada este divendres després de 15 dies.

La setmana arranca amb cel poc nuvolós, màximes a l’alça i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dilluns amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes en ascens excepte en el litoral de Castelló i el sud d'Alacant. El dimarts a penes canviarà la situació.