16.8 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

La Generalitat renova com a patrona de la Fundació Parc Científic Universitat de València

VALÈNCIA, 8 (EUROPA PRESS)

El ple del Consell ha aprovat hui dimarts la renovació del nomenament de la Generalitat com a patrona de la Fundació Parc Científic Universitat de València de la Comunitat Valenciana, que serà representada pel secretari autonòmic d’Innovació, Jerónimo Mora.

Segons l’article 19 dels Estatuts de la Fundació, el càrrec de patró electe tindrà una durada de tres anys i es pot renovar el mandat sense límit per períodes iguals.

El ple del Consell considera “oportuna” esta renovació atenent que les finalitats de la Fundació són també d’interès de la Generalitat. La Fundació Parc Científic Universitat de València té entre els seus objectius promoure el desenvolupament tecnològic, la transferència de coneixements i la innovació industrial, així com impulsar la investigació de temes de transcendència social en l’àmbit regional, nacional i internacional.

Així mateix, la Fundació s’ocupa d’impulsar accions que permeten millorar l’eficiència de les labors d’innovació i investigació de la Universitat de València i la seua interacció amb altres grups de recerca, empreses i institucions.

A més, perseguix crear un entorn privilegiat per a potenciar les activitats d’innovació i de transferència tecnològica i de coneixement; promoure, en col·laboració amb altres agents, la cultura emprenedora en el marc dels col·lectius de la Universitat de València; i potenciar la difusió dels resultats de la investigació universitària i dels centres públics.

Finalment, entre les seues finalitats també es troba promoure la creació d’empreses innovadores de base tecnològica, facilitant la seua sostenibilitat i competitivitat; contribuir, mitjançant el perfeccionament tecnològic i la innovació, a la millora de la competitivitat de les empreses i del desenvolupament de la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.