La Guàrdia Civil desmantella tres punts de venda de droga i deté als 9 presumptes responsables

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació Camori, ha desmantellat tres punts de venda de droga situats a la província d’Alacant i ha detingut als seus nou presumptes responsables. Així mateix, s’ha intervingut certa quantitat de metanfetamina, èxtasi, cocaïna, haixix, un vehicle a motor i 7.850 euros en efectiu.

La investigació es va iniciar el passat mes de gener, quan la Guàrdia Civil, gràcies a la col·laboració ciutadana, va rebre informació sobre activitats il·lícites relacionades amb la venda de droga des d’un immoble del Campello, pròxim a dos centres educatius.

L’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Vicent del Raspeig va iniciar l’operació Camori i va començar una sèrie de vigilàncies en la zona, que van ajudar a localitzar l’immoble des d’on presumptament es realitzaven les vendes, on dos germans, un home i una dona, alternaven les transaccions als consumidors finals.

Els agents van comprovar que els sospitosos, pel que sembla, adquirien la droga a un domicili de Santa Pola i posteriorment era portada a un habitatge al barri alacantí de Villafranqueza, on es processava i preparava per a la seua venda.

En la primera fase de l’operació, al febrer, es va interceptar al principal sospitós circulant en un vehicle al Campello. A l’interior del turisme es van intervenir diverses quantitats de metanfetamina, cocaïna rosa i haixix, així com una notòria quantitat de diners, la qual cosa motive la seua detenció. Seguidament, es va realitzar un registre en el domicili del detingut, on es va intervenir més material que ho relacionava amb el tràfic de drogues i va ser detinguda la seua germana.

Una vegada analitzada la documentació intervinguda en el registre, el passat 21 de març es va procedir a l’explotació de la segona fase de l’operació, on es van realitzar dos registres domiciliaris en els immobles investigats de Santa Pola i Villafranqueza. En aquestes noves actuacions, es van detenir a altres set individus, quatre homes i tres dones, pels delictes contra la salut pública per tràfic de droga.

El Jutjat d’Instrucció nº 4 d’Alacant ha decretat l’ingrés a la presó de dos dels detinguts per aquests fets. A més, en el transcurs de l’operació s’han intervingut 1.600 grams de metanfetamina, 470 pastilles d’èxtasis, 145 grams de cocaïna, 580 grams d’haixix, un vehicle a motor i 7.850 euros en efectiu.

Els investigadors durant l’operació han comptat amb la col·laboració de membres dels Llocs Principals de Sant Vicent del Raspeig i El Campello, Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància d’Alacant, a més de la Policia Nacional d’Alacant.

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.