La Guàrdia Civil desmantella tres punts de venda de droga i deté als 9 presumptes responsables

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació Camori, ha desmantellat tres punts de venda de droga situats a la província d’Alacant i ha detingut als seus nou presumptes responsables. Així mateix, s’ha intervingut certa quantitat de metanfetamina, èxtasi, cocaïna, haixix, un vehicle a motor i 7.850 euros en efectiu.

La investigació es va iniciar el passat mes de gener, quan la Guàrdia Civil, gràcies a la col·laboració ciutadana, va rebre informació sobre activitats il·lícites relacionades amb la venda de droga des d’un immoble del Campello, pròxim a dos centres educatius.

L’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Vicent del Raspeig va iniciar l’operació Camori i va començar una sèrie de vigilàncies en la zona, que van ajudar a localitzar l’immoble des d’on presumptament es realitzaven les vendes, on dos germans, un home i una dona, alternaven les transaccions als consumidors finals.

Els agents van comprovar que els sospitosos, pel que sembla, adquirien la droga a un domicili de Santa Pola i posteriorment era portada a un habitatge al barri alacantí de Villafranqueza, on es processava i preparava per a la seua venda.

En la primera fase de l’operació, al febrer, es va interceptar al principal sospitós circulant en un vehicle al Campello. A l’interior del turisme es van intervenir diverses quantitats de metanfetamina, cocaïna rosa i haixix, així com una notòria quantitat de diners, la qual cosa motive la seua detenció. Seguidament, es va realitzar un registre en el domicili del detingut, on es va intervenir més material que ho relacionava amb el tràfic de drogues i va ser detinguda la seua germana.

Una vegada analitzada la documentació intervinguda en el registre, el passat 21 de març es va procedir a l’explotació de la segona fase de l’operació, on es van realitzar dos registres domiciliaris en els immobles investigats de Santa Pola i Villafranqueza. En aquestes noves actuacions, es van detenir a altres set individus, quatre homes i tres dones, pels delictes contra la salut pública per tràfic de droga.

El Jutjat d’Instrucció nº 4 d’Alacant ha decretat l’ingrés a la presó de dos dels detinguts per aquests fets. A més, en el transcurs de l’operació s’han intervingut 1.600 grams de metanfetamina, 470 pastilles d’èxtasis, 145 grams de cocaïna, 580 grams d’haixix, un vehicle a motor i 7.850 euros en efectiu.

Els investigadors durant l’operació han comptat amb la col·laboració de membres dels Llocs Principals de Sant Vicent del Raspeig i El Campello, Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància d’Alacant, a més de la Policia Nacional d’Alacant.

Últimes notícies

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.