La Guàrdia Civil desmantella tres punts de venda de droga i deté als 9 presumptes responsables

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació Camori, ha desmantellat tres punts de venda de droga situats a la província d’Alacant i ha detingut als seus nou presumptes responsables. Així mateix, s’ha intervingut certa quantitat de metanfetamina, èxtasi, cocaïna, haixix, un vehicle a motor i 7.850 euros en efectiu.

La investigació es va iniciar el passat mes de gener, quan la Guàrdia Civil, gràcies a la col·laboració ciutadana, va rebre informació sobre activitats il·lícites relacionades amb la venda de droga des d’un immoble del Campello, pròxim a dos centres educatius.

L’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Vicent del Raspeig va iniciar l’operació Camori i va començar una sèrie de vigilàncies en la zona, que van ajudar a localitzar l’immoble des d’on presumptament es realitzaven les vendes, on dos germans, un home i una dona, alternaven les transaccions als consumidors finals.

Els agents van comprovar que els sospitosos, pel que sembla, adquirien la droga a un domicili de Santa Pola i posteriorment era portada a un habitatge al barri alacantí de Villafranqueza, on es processava i preparava per a la seua venda.

En la primera fase de l’operació, al febrer, es va interceptar al principal sospitós circulant en un vehicle al Campello. A l’interior del turisme es van intervenir diverses quantitats de metanfetamina, cocaïna rosa i haixix, així com una notòria quantitat de diners, la qual cosa motive la seua detenció. Seguidament, es va realitzar un registre en el domicili del detingut, on es va intervenir més material que ho relacionava amb el tràfic de drogues i va ser detinguda la seua germana.

Una vegada analitzada la documentació intervinguda en el registre, el passat 21 de març es va procedir a l’explotació de la segona fase de l’operació, on es van realitzar dos registres domiciliaris en els immobles investigats de Santa Pola i Villafranqueza. En aquestes noves actuacions, es van detenir a altres set individus, quatre homes i tres dones, pels delictes contra la salut pública per tràfic de droga.

El Jutjat d’Instrucció nº 4 d’Alacant ha decretat l’ingrés a la presó de dos dels detinguts per aquests fets. A més, en el transcurs de l’operació s’han intervingut 1.600 grams de metanfetamina, 470 pastilles d’èxtasis, 145 grams de cocaïna, 580 grams d’haixix, un vehicle a motor i 7.850 euros en efectiu.

Els investigadors durant l’operació han comptat amb la col·laboració de membres dels Llocs Principals de Sant Vicent del Raspeig i El Campello, Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància d’Alacant, a més de la Policia Nacional d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.