La Guàrdia Civil desmantella tres punts de venda de droga i deté als 9 presumptes responsables

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació Camori, ha desmantellat tres punts de venda de droga situats a la província d’Alacant i ha detingut als seus nou presumptes responsables. Així mateix, s’ha intervingut certa quantitat de metanfetamina, èxtasi, cocaïna, haixix, un vehicle a motor i 7.850 euros en efectiu.

La investigació es va iniciar el passat mes de gener, quan la Guàrdia Civil, gràcies a la col·laboració ciutadana, va rebre informació sobre activitats il·lícites relacionades amb la venda de droga des d’un immoble del Campello, pròxim a dos centres educatius.

L’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Vicent del Raspeig va iniciar l’operació Camori i va començar una sèrie de vigilàncies en la zona, que van ajudar a localitzar l’immoble des d’on presumptament es realitzaven les vendes, on dos germans, un home i una dona, alternaven les transaccions als consumidors finals.

Els agents van comprovar que els sospitosos, pel que sembla, adquirien la droga a un domicili de Santa Pola i posteriorment era portada a un habitatge al barri alacantí de Villafranqueza, on es processava i preparava per a la seua venda.

En la primera fase de l’operació, al febrer, es va interceptar al principal sospitós circulant en un vehicle al Campello. A l’interior del turisme es van intervenir diverses quantitats de metanfetamina, cocaïna rosa i haixix, així com una notòria quantitat de diners, la qual cosa motive la seua detenció. Seguidament, es va realitzar un registre en el domicili del detingut, on es va intervenir més material que ho relacionava amb el tràfic de drogues i va ser detinguda la seua germana.

Una vegada analitzada la documentació intervinguda en el registre, el passat 21 de març es va procedir a l’explotació de la segona fase de l’operació, on es van realitzar dos registres domiciliaris en els immobles investigats de Santa Pola i Villafranqueza. En aquestes noves actuacions, es van detenir a altres set individus, quatre homes i tres dones, pels delictes contra la salut pública per tràfic de droga.

El Jutjat d’Instrucció nº 4 d’Alacant ha decretat l’ingrés a la presó de dos dels detinguts per aquests fets. A més, en el transcurs de l’operació s’han intervingut 1.600 grams de metanfetamina, 470 pastilles d’èxtasis, 145 grams de cocaïna, 580 grams d’haixix, un vehicle a motor i 7.850 euros en efectiu.

Els investigadors durant l’operació han comptat amb la col·laboració de membres dels Llocs Principals de Sant Vicent del Raspeig i El Campello, Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància d’Alacant, a més de la Policia Nacional d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.