‘La Manada’, vetada en una piscina de Sevilla per «alarma social»

Imagen de los miembros de 'La Manada'

Els membres de ‘La Manada’, en arxiu  | València Diari

 

‘La Manada’ ha estat vetada en una piscina de Sevilla. El grup de joves andalusos, incriminats per la justícia per haver abusat sexualment d’una jove madrilenya durant les festes de Sant Fermín el 2016, van acudir en una piscina municipal de Palomares del Río el passat dissabte. La seua sorpresa, així mateix, va tindre lloc quan estos van ser increpats i expulsats de l’espai.  

 

«Des de l’equip de govern no permetrem que persones que han estat declarades ‘non grates’ per part del ple d’este ajuntament vinguen al nostre poble a utilitzar els nostres espais públics per provocar alarma social, ni permetrem que un operari municipal utilitze les dependències municipals per a ús personal, dels seus familiars o amics», diu el comunicat de l’Ajuntament.  

 

Obriran un expedient informatiu a l’operari que els va deixar entrar    

L’ajuntament de Palomares del Río ha sigut molt contundent en mostrar la seua repulsa cap als membres de ‘La Manada’ i ha declarat la seua intenció de què «Palomares del Río no es convertisca en refugi de violadors ni de delinqüents, ni tolerarem que la nostra ciutadania s’alarme per la visita d’este tipus de visitants indesitjables.»

 

Un dels operaris, que té algun vincle amb algun dels joves, els va permetre entrar a la piscina tot i que després de ser increpats van ser acompanyats fins a un camp de futbol annex. Els tres joves van estar allà fins al tancament de les instal·lacions. 

 

A l’operari en qüestió, segons ha informat el consistori, se li obrirà un expedient informatiu per tal de depurar totes les responsabilitats «que puga tindre respecte a l’ús indegut d’unes instal·lacions públiques en benefici d’uns violadors».    

 

Imagen de los miembros de 'La Manada'

Els membres del grup sevillà de ‘La Manada’ | València Diari

 

Tres membres de ‘La Manada’ sol·liciten una ajuda de 430 euros 

Tres dels integrants de ‘La Manada’, José Ángel Prenda, Ángel Boza i Jesús Escudero, haurien reclamat un dels drets que tenen després d’haver sigut posar en llibertat i trobar-se a l’atur. Concretament, han sol·licitat la prestació de 430,27 euros al mes que coincidix el Ministeri de Treball als alliberats de la presó. Si al setembre obtenen una resposta afirmativa, els tres joves sevillans podran cobrar esta quantitat mensual durant 1 any i mig. 

 

Últimes notícies

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.
FILMOTECA D'ESTIU