La nadadora espanyola Teresa Perales, nova ambaixadora d’UNICEF Espanya

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

El Fons de Nacions Unides per a la Infància d’Espanya (UNICEF) ha nomenat com a ambaixadora a la nadadora espanyola Teresa Perales, guanyadora de 28 medalles paralímpiques, que prestarà la seua imatge i dedicarà part del seu temps i la seua influència a l’organització per a contribuir a la defensa dels drets de tots els xiquets, xiquetes i adolescents.

Després del seu nomenament, Perales ha mostrat el seu «orgull» i «il·lusió» i ha destacat que és «una gran responsabilitat». A més, ha dit que espera «poder ajudar a defensar els drets dels xiquets i xiquetes, portar més lluny la seua veu i visibilitzar els seus problemes i carències, especialment dels d’aquells que viuen amb algun tipus de discapacitat».

Així mateix, ha afegit que «encara seguixen sent massa els xiquets, xiquetes i adolescents de tot el món que viuen en la pobresa, al límit de la supervivència, sense accés a una educació bàsica, enmig de la violència o la guerra, desplaçats per desastres naturals o conflictes armats».

Per la seua banda, el president d’UNICEF Espanya, Gustavo Suárez-Pertierra, li ha donat la benvinguda com a ambaixadora i ha assenyalat que l’organització està «molt agraïda a Teresa Perales per assumir este compromís, per la seua solidaritat i implicació amb la infància». «Estem convençuts que la seua contribució suposarà un impuls al nostre treball amb milions de xiquets i xiquetes», ha assegurat per a afegir que «la seua forta sensibilitat i els seus valors poden ser una poderosa eina per a avançar en favor de la salut, l’educació i la protecció de la infància».

Últimes notícies

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.