La nadadora espanyola Teresa Perales, nova ambaixadora d’UNICEF Espanya

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

El Fons de Nacions Unides per a la Infància d’Espanya (UNICEF) ha nomenat com a ambaixadora a la nadadora espanyola Teresa Perales, guanyadora de 28 medalles paralímpiques, que prestarà la seua imatge i dedicarà part del seu temps i la seua influència a l’organització per a contribuir a la defensa dels drets de tots els xiquets, xiquetes i adolescents.

Després del seu nomenament, Perales ha mostrat el seu «orgull» i «il·lusió» i ha destacat que és «una gran responsabilitat». A més, ha dit que espera «poder ajudar a defensar els drets dels xiquets i xiquetes, portar més lluny la seua veu i visibilitzar els seus problemes i carències, especialment dels d’aquells que viuen amb algun tipus de discapacitat».

Així mateix, ha afegit que «encara seguixen sent massa els xiquets, xiquetes i adolescents de tot el món que viuen en la pobresa, al límit de la supervivència, sense accés a una educació bàsica, enmig de la violència o la guerra, desplaçats per desastres naturals o conflictes armats».

Per la seua banda, el president d’UNICEF Espanya, Gustavo Suárez-Pertierra, li ha donat la benvinguda com a ambaixadora i ha assenyalat que l’organització està «molt agraïda a Teresa Perales per assumir este compromís, per la seua solidaritat i implicació amb la infància». «Estem convençuts que la seua contribució suposarà un impuls al nostre treball amb milions de xiquets i xiquetes», ha assegurat per a afegir que «la seua forta sensibilitat i els seus valors poden ser una poderosa eina per a avançar en favor de la salut, l’educació i la protecció de la infància».

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.