La producció industrial puja un 6,2% a l’octubre a la Comunitat, 0,2 punts menys que la mitjana nacional

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

L’Índex General de Producció Industrial (IPI) ha augmentat un 6,2 per cent interanual el passat mes d’octubre a la Comunitat Valenciana, 0,2 punts menys que la mitjana nacional, que s’ha incrementat un 6,4%, segons dades publicades per l’Institut Nacional d’Estadística (INE). La producció industrial ix així de xifres negatives en l’autonomia.

L’índex va ser positiu en totes les comunitats autònomes amb La Rioja (+14,7%), Aragó (+12,8%) i Castella i Lleó (+11,1%) amb majors increments, excepte a Extremadura on l’índex es va reduir un 13,4%. i a Andalusia amb una caiguda de l’1,3%.

En el que va d’any la producció industrial a la Comunitat Valenciana ha disminuït un 3,4% enfront d’una increment del 0,8% de la mitjana nacional.

Per destinació econòmica, els béns de consum en el seu conjunt van pujar en la regió un 3,5% amb un descens del 7,7%en el cas dels duradors i un 5,1% més per als no duradors. Quant a la resta, els béns d’equip van disminuir un 15,8%, els béns intermedis van anotar un 4,6% més i els de l’energia, un 54,2% més.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.