19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

La selecció espanyola masculina rebrà a Suïssa a Tenerife el 18 de novembre en la Lliga de Nacions

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

L’Estadi Heliodoro Rodríguez, a Santa Cruz de Tenerife, serà l’escenari el pròxim 18 de novembre del duel entre la selecció espanyola i Suïssa, corresponent a la Lliga de Nacions masculina, segons va confirmar este divendres la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

D’esta manera, l’actual campiona d’Europa i de la Lliga de Nacions tornarà al feu del CD Tenerife 28 anys després de mesurar-se a Eslovàquia el 1996, amb victòria per 4-1, en la fase de classificació per al Mundial de França del 1998. Abans, també va jugar un amistós davant de Polònia (1-1) el 1994 com a preparació per a la Copa del Món d’Estats Units.

A més, el passat 31 de maig, la selecció femenina, actual campiona del món, va jugar en l’illa davant de Dinamarca, a la qual va remuntar per a guanyar per 3-2 i segellar la seua classificació per a l’Eurocopa de Suïssa de l’any que ve.

El partit contra Suïssa serà l’últim que dispute el combinat que entrena Luis de la Font en la fase de grups de la Lliga de Nacions 2024-2025, on el combinat nacional també es mesurarà a Dinamarca i Sèrbia a la recerca de repetir presència en la ‘Final a Quatre’.

Últimes notícies

Ricardo Ten celebra el Premi Infanta Sofía i ja mira a la classificació per a Los Angeles 2028

Ricardo Ten va celebrar el Premi Infanta Sofía amb una alegria immensa i va destacar la visibilitat per a l'esport paralímpic. Després de la seua triple medalla a París 2024, fixa objectius en els mundials i la classificació per a Los Angeles 2028.

Catalá afirma que el projecte en el port no té per què ser un gratacel

L'alcaldessa ha defés que la futura construcció en la Marina no té per què ser un gratacel i que l'altura quedarà definida pels projectes. Ha retret a Compromís el seu canvi de postura i manté el diàleg amb les associacions veïnals.

Detinguda a València després de confessar que va enverinar a la seua parella amb pastilles

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va confessar haver introduït nombroses pastilles en el desdejuni de la seua parella. L'home, de 71 anys, tenia antecedents per agressió sexual i va estar tretze mesos a la presó provisional.

El rescat de fotos de la DANA a València retorna memòria a les famílies

El projecte 'Salvem els fotos' treballa amb 2,5 milions d'imatges danyades per la DANA de 2024 per a retornar records i alleujar l'impacte emocional. La iniciativa, impulsada per la UV, continuarà activa en 2026.

Pérez Llorca acusa el Govern de sabotatge a Alacant per no finançar l’abocat zero

El president valencià ha denunciat que l'Executiu no sufraga els 300 milions del projecte de reutilització total de l'aigua a Alacant i la Diputació se suma a les crítiques.

Ricardo Ten i Awa Fam brillen entre els guardonats dels Premis Nacionals de l’Esport

La gala del Pardo va unir els premis de 2023 i 2024 amb els Reis al capdavant. Ten i Fam van compartir focus amb Aitana Bonmatí, Rodri, María Pérez i Álvaro Martín.

Associacions de víctimes de la dana acusen el Consell d’intentar diluir la seua veu en Les Corts

Les tres associacions majoritàries denuncien que la comissió d'investigació en Les Corts les agrupa amb més entitats i limita els seus temps d'intervenció. Demanen prioritat i claredat en un procés que, asseguren, avança amb poques sessions.

Pérez Llorca destaca el nou transport de la Vega Baixa com a exemple de política útil

La Generalitat ha presentat a Orihuela el desplegament per fases de tres corredors de bus a la Vega Baixa, amb 28 línies, 10 milions i més servicis en festius. El pla connectarà 400.000 habitants i més de 80 nuclis amb aeroport, AVE i hospitals.