La selecció espanyola masculina rebrà a Suïssa a Tenerife el 18 de novembre en la Lliga de Nacions

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

L’Estadi Heliodoro Rodríguez, a Santa Cruz de Tenerife, serà l’escenari el pròxim 18 de novembre del duel entre la selecció espanyola i Suïssa, corresponent a la Lliga de Nacions masculina, segons va confirmar este divendres la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

D’esta manera, l’actual campiona d’Europa i de la Lliga de Nacions tornarà al feu del CD Tenerife 28 anys després de mesurar-se a Eslovàquia el 1996, amb victòria per 4-1, en la fase de classificació per al Mundial de França del 1998. Abans, també va jugar un amistós davant de Polònia (1-1) el 1994 com a preparació per a la Copa del Món d’Estats Units.

A més, el passat 31 de maig, la selecció femenina, actual campiona del món, va jugar en l’illa davant de Dinamarca, a la qual va remuntar per a guanyar per 3-2 i segellar la seua classificació per a l’Eurocopa de Suïssa de l’any que ve.

El partit contra Suïssa serà l’últim que dispute el combinat que entrena Luis de la Font en la fase de grups de la Lliga de Nacions 2024-2025, on el combinat nacional també es mesurarà a Dinamarca i Sèrbia a la recerca de repetir presència en la ‘Final a Quatre’.

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.