La selecció espanyola masculina rebrà a Suïssa a Tenerife el 18 de novembre en la Lliga de Nacions

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

L’Estadi Heliodoro Rodríguez, a Santa Cruz de Tenerife, serà l’escenari el pròxim 18 de novembre del duel entre la selecció espanyola i Suïssa, corresponent a la Lliga de Nacions masculina, segons va confirmar este divendres la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

D’esta manera, l’actual campiona d’Europa i de la Lliga de Nacions tornarà al feu del CD Tenerife 28 anys després de mesurar-se a Eslovàquia el 1996, amb victòria per 4-1, en la fase de classificació per al Mundial de França del 1998. Abans, també va jugar un amistós davant de Polònia (1-1) el 1994 com a preparació per a la Copa del Món d’Estats Units.

A més, el passat 31 de maig, la selecció femenina, actual campiona del món, va jugar en l’illa davant de Dinamarca, a la qual va remuntar per a guanyar per 3-2 i segellar la seua classificació per a l’Eurocopa de Suïssa de l’any que ve.

El partit contra Suïssa serà l’últim que dispute el combinat que entrena Luis de la Font en la fase de grups de la Lliga de Nacions 2024-2025, on el combinat nacional també es mesurarà a Dinamarca i Sèrbia a la recerca de repetir presència en la ‘Final a Quatre’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.