12.3 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

La selecció espanyola masculina rebrà a Suïssa a Tenerife el 18 de novembre en la Lliga de Nacions

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

L’Estadi Heliodoro Rodríguez, a Santa Cruz de Tenerife, serà l’escenari el pròxim 18 de novembre del duel entre la selecció espanyola i Suïssa, corresponent a la Lliga de Nacions masculina, segons va confirmar este divendres la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

D’esta manera, l’actual campiona d’Europa i de la Lliga de Nacions tornarà al feu del CD Tenerife 28 anys després de mesurar-se a Eslovàquia el 1996, amb victòria per 4-1, en la fase de classificació per al Mundial de França del 1998. Abans, també va jugar un amistós davant de Polònia (1-1) el 1994 com a preparació per a la Copa del Món d’Estats Units.

A més, el passat 31 de maig, la selecció femenina, actual campiona del món, va jugar en l’illa davant de Dinamarca, a la qual va remuntar per a guanyar per 3-2 i segellar la seua classificació per a l’Eurocopa de Suïssa de l’any que ve.

El partit contra Suïssa serà l’últim que dispute el combinat que entrena Luis de la Font en la fase de grups de la Lliga de Nacions 2024-2025, on el combinat nacional també es mesurarà a Dinamarca i Sèrbia a la recerca de repetir presència en la ‘Final a Quatre’.

Últimes notícies

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.