La selecció espanyola masculina rebrà a Suïssa a Tenerife el 18 de novembre en la Lliga de Nacions

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

L’Estadi Heliodoro Rodríguez, a Santa Cruz de Tenerife, serà l’escenari el pròxim 18 de novembre del duel entre la selecció espanyola i Suïssa, corresponent a la Lliga de Nacions masculina, segons va confirmar este divendres la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

D’esta manera, l’actual campiona d’Europa i de la Lliga de Nacions tornarà al feu del CD Tenerife 28 anys després de mesurar-se a Eslovàquia el 1996, amb victòria per 4-1, en la fase de classificació per al Mundial de França del 1998. Abans, també va jugar un amistós davant de Polònia (1-1) el 1994 com a preparació per a la Copa del Món d’Estats Units.

A més, el passat 31 de maig, la selecció femenina, actual campiona del món, va jugar en l’illa davant de Dinamarca, a la qual va remuntar per a guanyar per 3-2 i segellar la seua classificació per a l’Eurocopa de Suïssa de l’any que ve.

El partit contra Suïssa serà l’últim que dispute el combinat que entrena Luis de la Font en la fase de grups de la Lliga de Nacions 2024-2025, on el combinat nacional també es mesurarà a Dinamarca i Sèrbia a la recerca de repetir presència en la ‘Final a Quatre’.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.