18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

La selecció espanyola masculina rebrà a Suïssa a Tenerife el 18 de novembre en la Lliga de Nacions

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

L’Estadi Heliodoro Rodríguez, a Santa Cruz de Tenerife, serà l’escenari el pròxim 18 de novembre del duel entre la selecció espanyola i Suïssa, corresponent a la Lliga de Nacions masculina, segons va confirmar este divendres la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

D’esta manera, l’actual campiona d’Europa i de la Lliga de Nacions tornarà al feu del CD Tenerife 28 anys després de mesurar-se a Eslovàquia el 1996, amb victòria per 4-1, en la fase de classificació per al Mundial de França del 1998. Abans, també va jugar un amistós davant de Polònia (1-1) el 1994 com a preparació per a la Copa del Món d’Estats Units.

A més, el passat 31 de maig, la selecció femenina, actual campiona del món, va jugar en l’illa davant de Dinamarca, a la qual va remuntar per a guanyar per 3-2 i segellar la seua classificació per a l’Eurocopa de Suïssa de l’any que ve.

El partit contra Suïssa serà l’últim que dispute el combinat que entrena Luis de la Font en la fase de grups de la Lliga de Nacions 2024-2025, on el combinat nacional també es mesurarà a Dinamarca i Sèrbia a la recerca de repetir presència en la ‘Final a Quatre’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.

El vent deixa més de cent incidències en la Comunitat Valenciana amb ratxes de fins a 107 km/h

En les últimes hores, els bombers han atés més de cent avisos pel temporal, amb el major registre a La Pobla de Benifassà-Fredes. Les alertes per vent i risc d'incendis continuen actives.

Sánchez felicita el triomf de ‘T Estimaré’ al Benidorm Fest amb ‘Més amor i menys odi’

Pedro Sánchez ha felicitat a Tony Grox i LucyCalys per la seua victòria al Benidorm Fest amb 'T Estimaré'. Va compartir en X el vídeo de l'actuació i el missatge 'Més amor i menys odi'.

75-107: València Basket atropella al MoraBanc després d’un primer quart igualat

València Basket va véncer 75-107 en la pista del MoraBanc Andorra amb un vendaval de triples i un joc coral. Kameron Taylor va anotar 22 punts i Sergio de Larrea 17; Kyle Kuric va arribar a 25 en els locals.

Vent limita a 80 km/h l’AP-7 a Castelló i la pluja curta quatre vies principals

La DGT manté l'AP-7 limitada a 80 km/h entre Castelló i Vinaròs per ratxes de vent. Quatre carreteres de la xarxa principal seguixen tallades per pluja i hi ha desviament en l'A-6.

La interacció del públic desferma la guerra en l’obra de teamLab en el CAHH de València

La instal·lació 'The World of Irreversible Change' de teamLab, en el CAHH, replica el clima local i reacciona al tacte fins a escalar en una guerra irreversible. El centre obri en horari excepcional perquè el públic seguisca la seua evolució.

Demanen 8 anys per a un exdirector de banc d’Alacant per apropiar-se de quasi 300.000 euros

La fiscalia d'Alacant sol·licita 8 anys de presó per a un exdirector d'una entitat de la ciutat per presumpta apropiació de quasi 300.000 euros de clients majors o morts. El juí oral està previst per a este dilluns i dimarts en l'Audiència Provincial.

El Festival Antonio Ferrandis distingix a Alberto Sant Joan per la seua trajectòria

El Gran Teatre de Paterna ha reconegut la carrera de l'actor en l'onzena edició del certamen. La gala va repassar l'any i va premiar curtmetratges entre 230 obres.