L’administració de loteria d’Alaquàs tatua a més de 60 clients el número de la Grossa

Loteria Castillo l’ha tornat a fer. L’Administració valenciana ha convocat a clients, amics i valents a tatuar-se un dels dècims de Nadal que només estan a la venda en Loteria Castillo. Sota el lema «Es busquen valents», més de 60 persones han acudit avui a gravar-se en la pell el 13441, número que el pròxim dia 22 podria ser el guanyador de la Gran Grossa de Nadal.

Desenes de persones acudien avui a veure este espectacle, digne de pel·lícula, que no ha deixat indiferent a ningú. El gran Sorteig de Nadal és un dels jocs més aclamats a Espanya i que a més genera llargues cues d’espera, compres massives de dècims o adquisicions d’última hora. No obstant això, la inclinació pot arribar a ser tal que alguns han volgut dibuixar hui la seua sort per a tota la vida. A canvi s’emportaran un dècim amb el número que portaran gravat en la seua pell.

«Cada any tractem de fer una cosa nova que sorprenga els nostres clients i, que a més, comporte un premi per a tots els que participen. Tenim famílies completes que desitgen tenir el mateix número tatuat, número tatuat, parelles que han volgut gravar-se este número com a símbol de compromís i fins a un noi que s’ha tatuat el número perquè és casualment la mateixa data de naixement de la seua mare. Confie en la sort i espere que este número resulte premiat«- confirma Marcos Bernabéu, gerent i responsable de Màrqueting de Loteria Castillo.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.