L’administració de loteria d’Alaquàs tatua a més de 60 clients el número de la Grossa

Loteria Castillo l’ha tornat a fer. L’Administració valenciana ha convocat a clients, amics i valents a tatuar-se un dels dècims de Nadal que només estan a la venda en Loteria Castillo. Sota el lema “Es busquen valents”, més de 60 persones han acudit avui a gravar-se en la pell el 13441, número que el pròxim dia 22 podria ser el guanyador de la Gran Grossa de Nadal.

Desenes de persones acudien avui a veure este espectacle, digne de pel·lícula, que no ha deixat indiferent a ningú. El gran Sorteig de Nadal és un dels jocs més aclamats a Espanya i que a més genera llargues cues d’espera, compres massives de dècims o adquisicions d’última hora. No obstant això, la inclinació pot arribar a ser tal que alguns han volgut dibuixar hui la seua sort per a tota la vida. A canvi s’emportaran un dècim amb el número que portaran gravat en la seua pell.

Cada any tractem de fer una cosa nova que sorprenga els nostres clients i, que a més, comporte un premi per a tots els que participen. Tenim famílies completes que desitgen tenir el mateix número tatuat, número tatuat, parelles que han volgut gravar-se este número com a símbol de compromís i fins a un noi que s’ha tatuat el número perquè és casualment la mateixa data de naixement de la seua mare. Confie en la sort i espere que este número resulte premiat“- confirma Marcos Bernabéu, gerent i responsable de Màrqueting de Loteria Castillo.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La soledat empitjora la memòria dels majors però no accelera la seua deterioració

Un estudi europeu amb més de 10.000 majors conclou que la soledat s'associa a pitjor memòria, però no accelera la deterioració cognitiva al llarg de set anys.

Awa Fam fa història en la WNBA en ser número 3 del draft i liderar la gran nit espanyola

Awa Fam va ser triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm i va firmar la millor elecció d'un jugador espanyol en la història de la NBA i la WNBA, en una nit amb triple presència espanyola.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts de cels poc nuvolosos i temperatures a l'alça, amb vent del nord-oest fort en el nord de Castelló i un dimecres més estable.

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.