L’administració de loteria d’Alaquàs tatua a més de 60 clients el número de la Grossa

Loteria Castillo l’ha tornat a fer. L’Administració valenciana ha convocat a clients, amics i valents a tatuar-se un dels dècims de Nadal que només estan a la venda en Loteria Castillo. Sota el lema «Es busquen valents», més de 60 persones han acudit avui a gravar-se en la pell el 13441, número que el pròxim dia 22 podria ser el guanyador de la Gran Grossa de Nadal.

Desenes de persones acudien avui a veure este espectacle, digne de pel·lícula, que no ha deixat indiferent a ningú. El gran Sorteig de Nadal és un dels jocs més aclamats a Espanya i que a més genera llargues cues d’espera, compres massives de dècims o adquisicions d’última hora. No obstant això, la inclinació pot arribar a ser tal que alguns han volgut dibuixar hui la seua sort per a tota la vida. A canvi s’emportaran un dècim amb el número que portaran gravat en la seua pell.

«Cada any tractem de fer una cosa nova que sorprenga els nostres clients i, que a més, comporte un premi per a tots els que participen. Tenim famílies completes que desitgen tenir el mateix número tatuat, número tatuat, parelles que han volgut gravar-se este número com a símbol de compromís i fins a un noi que s’ha tatuat el número perquè és casualment la mateixa data de naixement de la seua mare. Confie en la sort i espere que este número resulte premiat«- confirma Marcos Bernabéu, gerent i responsable de Màrqueting de Loteria Castillo.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA dona una nova oportunitat a Mazón per a entregar els seus missatges

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de València ha tornat a requerir a l’expresident Carlos Mazón que entregue voluntàriament els seus registres de telefonades i missatges del dia de les riuades, després d’acceptar-se la seua personació en la causa.

Toni Pérez es posa a la faena per als objectius econòmics d’Ineca fins a 2031

El president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, ha assumit els objectius econòmics marcats per Ineca fins a 2031 i ha promés posar-se ‘a la faena’ per millorar el creixement, la productivitat i la governança a la província.

A la presó per atracar amb violència una gasolinera a Monforte del Cid

Un home de 49 anys ha ingressat a la presó després d’atracar amb un encaputxat fugitiu una gasolinera de Monforte del Cid, d’on es van emportar 500 euros.

Pérez Llorca carrega contra el Govern central per finançar trasvasaments a Marroc i negar-los a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca denuncia que el Govern d’Espanya bloqueja trasvasaments a la Comunitat Valenciana per motius mediambientals mentres finança projectes similars a Marroc, al qual qualifica de gran competidor agrícola.

Pérez Llorca dona per feta la suspensió de militància de Bellver en el PP després de l’Azud

Pérez Llorca ha demanat al PP que aplique els estatuts amb Jorge Bellver, investigat en el cas Azud, i considera lògic suspendre’l de militància mentre continua al càrrec de director general de Transparència.

Les empreses podran agilitzar des d’esta setmana els expedients d’Energia a la Comunitat

Les Entitats Col·laboradores de Certificació podran intervindre des d’esta setmana en la tramitació d’expedients d’Energia. El nou sistema busca reduir burocràcia i accelerar els projectes elèctrics i renovables.

Pérez Llorca defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per incomplir les normes de soroll

El Festival de Les Arts s'ha cancel·lat este dissabte a València després de superar els decibels permesos. Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha complit les resolucions judicials i les regles fixades.

Així et pot afectar la nova jornada de vaga en Metrovalencia i el TRAM d’Alacant

La vaga convocada pel sindicat SEMAF viu este dimarts una nova jornada de parades en Metrovalencia i TRAM d’Alacant, amb un 75 % de servicis mínims i sense incidències destacades.