12.6 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

L’administració de loteria d’Alaquàs tatua a més de 60 clients el número de la Grossa

Loteria Castillo l’ha tornat a fer. L’Administració valenciana ha convocat a clients, amics i valents a tatuar-se un dels dècims de Nadal que només estan a la venda en Loteria Castillo. Sota el lema “Es busquen valents”, més de 60 persones han acudit avui a gravar-se en la pell el 13441, número que el pròxim dia 22 podria ser el guanyador de la Gran Grossa de Nadal.

Desenes de persones acudien avui a veure este espectacle, digne de pel·lícula, que no ha deixat indiferent a ningú. El gran Sorteig de Nadal és un dels jocs més aclamats a Espanya i que a més genera llargues cues d’espera, compres massives de dècims o adquisicions d’última hora. No obstant això, la inclinació pot arribar a ser tal que alguns han volgut dibuixar hui la seua sort per a tota la vida. A canvi s’emportaran un dècim amb el número que portaran gravat en la seua pell.

Cada any tractem de fer una cosa nova que sorprenga els nostres clients i, que a més, comporte un premi per a tots els que participen. Tenim famílies completes que desitgen tenir el mateix número tatuat, número tatuat, parelles que han volgut gravar-se este número com a símbol de compromís i fins a un noi que s’ha tatuat el número perquè és casualment la mateixa data de naixement de la seua mare. Confie en la sort i espere que este número resulte premiat“- confirma Marcos Bernabéu, gerent i responsable de Màrqueting de Loteria Castillo.

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.