L’administració de loteria d’Alaquàs tatua a més de 60 clients el número de la Grossa

Loteria Castillo l’ha tornat a fer. L’Administració valenciana ha convocat a clients, amics i valents a tatuar-se un dels dècims de Nadal que només estan a la venda en Loteria Castillo. Sota el lema «Es busquen valents», més de 60 persones han acudit avui a gravar-se en la pell el 13441, número que el pròxim dia 22 podria ser el guanyador de la Gran Grossa de Nadal.

Desenes de persones acudien avui a veure este espectacle, digne de pel·lícula, que no ha deixat indiferent a ningú. El gran Sorteig de Nadal és un dels jocs més aclamats a Espanya i que a més genera llargues cues d’espera, compres massives de dècims o adquisicions d’última hora. No obstant això, la inclinació pot arribar a ser tal que alguns han volgut dibuixar hui la seua sort per a tota la vida. A canvi s’emportaran un dècim amb el número que portaran gravat en la seua pell.

«Cada any tractem de fer una cosa nova que sorprenga els nostres clients i, que a més, comporte un premi per a tots els que participen. Tenim famílies completes que desitgen tenir el mateix número tatuat, número tatuat, parelles que han volgut gravar-se este número com a símbol de compromís i fins a un noi que s’ha tatuat el número perquè és casualment la mateixa data de naixement de la seua mare. Confie en la sort i espere que este número resulte premiat«- confirma Marcos Bernabéu, gerent i responsable de Màrqueting de Loteria Castillo.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.