L’Ajuntament oferix gratis les escoles d’estiu en els tres col·legis municipals com a projecte pilot

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València oferix enguany de forma gratuïta el servei d’escoles d’estiu en els tres col·legis municipals de la ciutat, dins d’un projecte pilot específic que encara està subjecte a modificacions de cara al futur, amb l’objectiu és analitzar com responen les famílies i quins són les seues necessitats.

Es tracta d’una iniciativa per a afavorir la conciliació de les famílies en període estival, així com per a facilitar i ampliar l’accés a l’educació. Fins ara, les escoles d’estiu eren pagades per les mares i pares i organitzades per les associacions de pares i mares d’alumnes.

«Per primera vegada, les famílies podran gaudir de manera gratuïta d’estes places per a escolars durant el mes de juliol, la qual cosa entenem que és una gran ajuda per a tots els pares i mares que treballen en estes dates», destaca la regidora d’Educació, Rocío Gil, a més de subratllar «l’esforç per a oferir estes places sense cap cost afegit per a les famílies interessades».

De cara als pròxims cursos, la intenció de l’Ajuntament és «seguir implementant millores en favor de la conciliació i l’educació dels menors en la ciutat».

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.