11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

L’Ajuntament oferix gratis les escoles d’estiu en els tres col·legis municipals com a projecte pilot

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València oferix enguany de forma gratuïta el servei d’escoles d’estiu en els tres col·legis municipals de la ciutat, dins d’un projecte pilot específic que encara està subjecte a modificacions de cara al futur, amb l’objectiu és analitzar com responen les famílies i quins són les seues necessitats.

Es tracta d’una iniciativa per a afavorir la conciliació de les famílies en període estival, així com per a facilitar i ampliar l’accés a l’educació. Fins ara, les escoles d’estiu eren pagades per les mares i pares i organitzades per les associacions de pares i mares d’alumnes.

“Per primera vegada, les famílies podran gaudir de manera gratuïta d’estes places per a escolars durant el mes de juliol, la qual cosa entenem que és una gran ajuda per a tots els pares i mares que treballen en estes dates”, destaca la regidora d’Educació, Rocío Gil, a més de subratllar “l’esforç per a oferir estes places sense cap cost afegit per a les famílies interessades”.

De cara als pròxims cursos, la intenció de l’Ajuntament és “seguir implementant millores en favor de la conciliació i l’educació dels menors en la ciutat”.

Últimes notícies

Un home s’atrinxera en la seua vivenda de Teulada i la Guàrdia Civil negocia

Un home roman atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil ha acudit des de migdia i manté contacte perquè depose la seua actitud.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els servicis d’emergències de la Comunitat Valenciana

El president valencià s'ha posat en contacte amb Juanma Moreno per a posar a la disposició d'Andalusia tots els mitjans i servicis d'emergència i traslladar la seua solidaritat. L'oferiment arriba davant la difícil situació meteorològica i amb seguiment continu del temporal.

Luís Castro reivindica el nivell del Llevant i veu marge per a ser més forts

Luís Castro va assegurar que el Llevant ha elevat el seu nivell des de la seua arribada, encara que va remarcar que encara poden ser més fortes. Abans de visitar a l'Athletic, va demanar anar a guanyar.

Corberán reafirma el pla: focus al València i un Mestalla incòmode per al Reial Madrid

El tècnic del València va subratllar que l'equip ha de mirar-se a si mateix i que Mestalla continue sent un camp incòmode per al Reial Madrid. Va restar importància a les baixes del rival, va parlar dels matisos del Madrid de Arbeloa i va demanar llegir els moments del partit.

Corberán posa el focus al València i busca que Mestalla siga incòmode per al Reial Madrid

Corberán va insistir a centrar-se en el València i a mantindre Mestalla com un camp incòmode per al Reial Madrid. Va rebutjar parlar de dubtes en el rival i va apel·lar a la responsabilitat.

Athletic i Llevant se citen en San Mamés amb la permanència en joc

San Mamés acull un encreuament clau entre un Athletic en caiguda en LaLiga i un Llevant en ascens, amb baixes sensibles i onces per perfilar. El xoc arriba després de l'alleujament coper dels bilbaïns i la millora visitant amb Luís Castro.

Espanya empata 1-1 amb Alemanya i s’emporta la prima en els penals (4-2) en la FIH Pro League

Espanya va igualar davant Alemanya a València amb un penal córner de Laura Bosh i es va imposar 4-2 en els 'shoot-out' gràcies a dos parades de Clara Pérez.

Avís taronja des de les 18.00 en el litoral d’Alacant per ones de quatre metres

Aemet ha establit l'avís taronja en la costa d'Alacant este dissabte a la vesprada per onatge de 3-4 metres i vent del sud-oest. El diumenge hi haurà avisos grocs en la costa alacantina de matinada i per vent a l'interior de Castelló, Alacant i sud de València.