L’Ajuntament oferix gratis les escoles d’estiu en els tres col·legis municipals com a projecte pilot

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València oferix enguany de forma gratuïta el servei d’escoles d’estiu en els tres col·legis municipals de la ciutat, dins d’un projecte pilot específic que encara està subjecte a modificacions de cara al futur, amb l’objectiu és analitzar com responen les famílies i quins són les seues necessitats.

Es tracta d’una iniciativa per a afavorir la conciliació de les famílies en període estival, així com per a facilitar i ampliar l’accés a l’educació. Fins ara, les escoles d’estiu eren pagades per les mares i pares i organitzades per les associacions de pares i mares d’alumnes.

“Per primera vegada, les famílies podran gaudir de manera gratuïta d’estes places per a escolars durant el mes de juliol, la qual cosa entenem que és una gran ajuda per a tots els pares i mares que treballen en estes dates”, destaca la regidora d’Educació, Rocío Gil, a més de subratllar “l’esforç per a oferir estes places sense cap cost afegit per a les famílies interessades”.

De cara als pròxims cursos, la intenció de l’Ajuntament és “seguir implementant millores en favor de la conciliació i l’educació dels menors en la ciutat”.

Últimes notícies

Sindicats convoquen una vaga indefinida en Groundforce al Prat i altres onze aeroports

CC.OO., UGT i ÚS criden a una vaga indefinida en Groundforce des del 30 de març en els principals aeroports, en plena disputa per salaris i poder adquisitiu.

El president de la Cambra de Comerç d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, sosté després de la seua detenció per un presumpte frau en els bons consum que mai s'ha emportat diners. Defén la seua trajectòria i confirma que optarà a la reelecció al juny.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació de la seua Consell i l’abandó de les infraestructures

Juanfran Pérez Llorca respondrà en Les Corts sobre la situació de la seua Consell i el suposat abandó del Govern central a les infraestructures de la Comunitat Valenciana, en una sessió de control marcada per les crítiques de l'oposició.

Cau una xarxa que va defraudar 32,8 milions amb el comerç de begudes alcohòliques

L'Agència Tributària i la Policia Nacional han desmantellat una xarxa que utilitzava empreses pantalla i factures falses per a defraudar 32,8 milions d'euros en el comerç de begudes alcohòliques entre 2019 i 2025.

La plantilla de CaixaBank va a la vaga per a denunciar la pressió comercial i exigir canvis laborals

La plantilla de CaixaBank secunda una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial, la sobrecàrrega de treball i el seu impacte en la salut mental.

Detinguda al Campello una fugitiva reclamada per Rússia per suborns en un hospital

Una dona de 34 anys ha sigut arrestada al Campello en estar reclamada per Rússia, que l'acusa de subornar al cap mèdic d'un hospital per a aconseguir avantatge en diversos contractes.

Pérez Llorca elogia el tracte cordial d’Arcadi España però tem que canvie en el Govern de Sánchez

Juanfran Pérez Llorca destaca el tracte cordial i dialogant del nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, però advertix que altres socialistes van canviar en entrar en la cúpula del Govern de Pedro Sánchez i exigix solucions a l'infrafinançament valencià.

Detinguts dos jóvens per robar més de deu milions de dades per a estafes i identitats falses

La Policia Nacional deté a València i Torreblanca a dos jóvens acusats de robar més de deu milions de registres confidencials per a ciberestafas, usurpació d'identitats i venda a altres delinqüents.