Anuncios

L’Ajuntament oferix gratis les escoles d’estiu en els tres col·legis municipals com a projecte pilot

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València oferix enguany de forma gratuïta el servei d’escoles d’estiu en els tres col·legis municipals de la ciutat, dins d’un projecte pilot específic que encara està subjecte a modificacions de cara al futur, amb l’objectiu és analitzar com responen les famílies i quins són les seues necessitats.

Es tracta d’una iniciativa per a afavorir la conciliació de les famílies en període estival, així com per a facilitar i ampliar l’accés a l’educació. Fins ara, les escoles d’estiu eren pagades per les mares i pares i organitzades per les associacions de pares i mares d’alumnes.

“Per primera vegada, les famílies podran gaudir de manera gratuïta d’estes places per a escolars durant el mes de juliol, la qual cosa entenem que és una gran ajuda per a tots els pares i mares que treballen en estes dates”, destaca la regidora d’Educació, Rocío Gil, a més de subratllar “l’esforç per a oferir estes places sense cap cost afegit per a les famílies interessades”.

De cara als pròxims cursos, la intenció de l’Ajuntament és “seguir implementant millores en favor de la conciliació i l’educació dels menors en la ciutat”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.