L’Ajuntament oferix gratis les escoles d’estiu en els tres col·legis municipals com a projecte pilot

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València oferix enguany de forma gratuïta el servei d’escoles d’estiu en els tres col·legis municipals de la ciutat, dins d’un projecte pilot específic que encara està subjecte a modificacions de cara al futur, amb l’objectiu és analitzar com responen les famílies i quins són les seues necessitats.

Es tracta d’una iniciativa per a afavorir la conciliació de les famílies en període estival, així com per a facilitar i ampliar l’accés a l’educació. Fins ara, les escoles d’estiu eren pagades per les mares i pares i organitzades per les associacions de pares i mares d’alumnes.

“Per primera vegada, les famílies podran gaudir de manera gratuïta d’estes places per a escolars durant el mes de juliol, la qual cosa entenem que és una gran ajuda per a tots els pares i mares que treballen en estes dates”, destaca la regidora d’Educació, Rocío Gil, a més de subratllar “l’esforç per a oferir estes places sense cap cost afegit per a les famílies interessades”.

De cara als pròxims cursos, la intenció de l’Ajuntament és “seguir implementant millores en favor de la conciliació i l’educació dels menors en la ciutat”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guitarricadelafuente enlluerna a Nova York amb ‘Spanish Leather’ en l’inici del seu gira pels EUA

Primera nit en The Bowery Ballroom amb entrades esgotades i una versió enriquida de 'Spanish Leather' que va fer cantar i ballar a la sala. L'artista va alternar intimisme i eufòria amb arranjaments electrònics i proximitat constant amb el públic.

Febrer s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més núvols, possible pluja i màximes a la baixa

El cap de setmana arriba amb més nuvolositat i amb precipitacions puntuals en el sud de València i nord d'Alacant. Les màximes baixaran, més a l'interior el dissabte, amb vents de l'est i nord-est.

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.