L’Ajuntament prepara un dispositiu de trànsit per a la Batalla de Flors

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha previst un dispositiu de trànsit per a la Batalla de Flors, que este pròxim diumenge, 28 de juliol, tanca la Gran Fira 2024.

Així, a les huit d’este matí ha començat el muntatge de la tribuna i les llotges de la Batalla de Flors, per la qual cosa ja està prohibit estacionar en ambdues costats i en la zona central de l’Albereda entre el carrer de Muñoz Seca i el Pla del Real.

Igualment, des del dissabte, 27 de juliol, a les 22 hores, estarà prohibit estacionar a l’Albereda, entre el carrer de Muñoz Seca i la plaça de Saragossa; a la plaça de Galícia, entre el carrer de l’Arquitecte Mora i el carrer de Muñoz Seca; i en el vial del passeig de l’Albereda, entre els carrers de Monforte i Palacio Valdés.

La Batalla de Flors tindrà lloc este pròxim diumenge, de 20 a 22 hores, al passeig de l’Albereda, entre el Pla del Real i la plaça de Saragossa, la qual cosa generarà corts de trànsit en la zona al llarg de tota la vesprada.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.