10 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

L’Ajuntament prepara un dispositiu de trànsit per a la Batalla de Flors

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha previst un dispositiu de trànsit per a la Batalla de Flors, que este pròxim diumenge, 28 de juliol, tanca la Gran Fira 2024.

Així, a les huit d’este matí ha començat el muntatge de la tribuna i les llotges de la Batalla de Flors, per la qual cosa ja està prohibit estacionar en ambdues costats i en la zona central de l’Albereda entre el carrer de Muñoz Seca i el Pla del Real.

Igualment, des del dissabte, 27 de juliol, a les 22 hores, estarà prohibit estacionar a l’Albereda, entre el carrer de Muñoz Seca i la plaça de Saragossa; a la plaça de Galícia, entre el carrer de l’Arquitecte Mora i el carrer de Muñoz Seca; i en el vial del passeig de l’Albereda, entre els carrers de Monforte i Palacio Valdés.

La Batalla de Flors tindrà lloc este pròxim diumenge, de 20 a 22 hores, al passeig de l’Albereda, entre el Pla del Real i la plaça de Saragossa, la qual cosa generarà corts de trànsit en la zona al llarg de tota la vesprada.

Últimes notícies

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

Les pràctiques clíniques s'han tornat més planificades i rotatòries, però la massificació impulsa la simulació amb maniquins i centres especialitzats. Les diferències entre models públic i privat marquen el ritme de l'aprenentatge.

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.

Octava jornada de busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

La busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi del KM Putri Sakinah va entrar en la seua octava jornada amb quatre sonares i una àrea més delimitada. La Policia manté oberta una investigació per a esclarir responsabilitats.

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.