L’Ajuntament prepara un dispositiu de trànsit per a la Batalla de Flors

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha previst un dispositiu de trànsit per a la Batalla de Flors, que este pròxim diumenge, 28 de juliol, tanca la Gran Fira 2024.

Així, a les huit d’este matí ha començat el muntatge de la tribuna i les llotges de la Batalla de Flors, per la qual cosa ja està prohibit estacionar en ambdues costats i en la zona central de l’Albereda entre el carrer de Muñoz Seca i el Pla del Real.

Igualment, des del dissabte, 27 de juliol, a les 22 hores, estarà prohibit estacionar a l’Albereda, entre el carrer de Muñoz Seca i la plaça de Saragossa; a la plaça de Galícia, entre el carrer de l’Arquitecte Mora i el carrer de Muñoz Seca; i en el vial del passeig de l’Albereda, entre els carrers de Monforte i Palacio Valdés.

La Batalla de Flors tindrà lloc este pròxim diumenge, de 20 a 22 hores, al passeig de l’Albereda, entre el Pla del Real i la plaça de Saragossa, la qual cosa generarà corts de trànsit en la zona al llarg de tota la vesprada.

Últimes notícies

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.