L’Ajuntament prepara un dispositiu de trànsit per a la Batalla de Flors

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha previst un dispositiu de trànsit per a la Batalla de Flors, que este pròxim diumenge, 28 de juliol, tanca la Gran Fira 2024.

Així, a les huit d’este matí ha començat el muntatge de la tribuna i les llotges de la Batalla de Flors, per la qual cosa ja està prohibit estacionar en ambdues costats i en la zona central de l’Albereda entre el carrer de Muñoz Seca i el Pla del Real.

Igualment, des del dissabte, 27 de juliol, a les 22 hores, estarà prohibit estacionar a l’Albereda, entre el carrer de Muñoz Seca i la plaça de Saragossa; a la plaça de Galícia, entre el carrer de l’Arquitecte Mora i el carrer de Muñoz Seca; i en el vial del passeig de l’Albereda, entre els carrers de Monforte i Palacio Valdés.

La Batalla de Flors tindrà lloc este pròxim diumenge, de 20 a 22 hores, al passeig de l’Albereda, entre el Pla del Real i la plaça de Saragossa, la qual cosa generarà corts de trànsit en la zona al llarg de tota la vesprada.

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.