22.3 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

L’Ajuntament sorteja 375 llotges de la Batalla de Flors entre les 14.715 persones inscrites

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha sortejat este dimarts davant de notari 375 llotges de la Batalla de Flors entre els 14.715 sol·licitants, que rebran una notificació per correu en cas de ser seleccionats i podran consultar el resultat del sorteig en la web de l’esdeveniment.

Durant el període de sol·licitud, la web específica creada per a l’esdeveniment ha rebut un total de 157.000 visites, amb entrades des de països com França, Regne Unit, Alemanya i Holanda, segons ha detallat l’Ajuntament de València en un comunicat.

Cada persona inscrita va rebre un nombre per a participar. En este sentit, el sorteig s’ha dut a terme mitjançant un programa informàtic que emet sis nombres a l’atzar, amb una separació mínima entre nombres de 73.

Dels sis nombres generats, els cinc primers són els que inicien els trams de nombres premiats (72 per cada nombre més el mateix nombre) i el sisè nombre marca l’inici de la llista d’espera.

D’esta forma, els cinc primers nombres que inicien el tram dels premiats han sigut el 1757 (fins al 1829), el 5998 (fins al 6070), el 8231 (fins al 8303), el 7077 (fins al 7149) i el 1923 (fins al 1995). Per la seua banda, el nombre que inicia el tram d’espera és el 1293 (fins al 1365).

El regidor de Falles, Santiago Ballester, ha qualificat el sorteig d'”èxit total” i ha assenyalat que es “demostra que la Batalla de Flors és, dins del calendari de la Fira de Juliol, un dels actes més esperats per tot el món, enguany es tiraran prop d’un 1.3 milions de clavells, que estan repartits en quatre camps diferents, per la qual cosa estem molt contents amb la promoció aconseguida per a este esdeveniment”, ha conclòs.

Cada llotja té capacitat per a huit persones, i un cost de 40 euros per llotja, la seua compra es podrà efectuar a partir de les 08.30 hores del dimecres, dia 24, i fins a les 11.00 hores del dia 26.

A partir d’este moment, els no venuts s’oferiran telefònicament a les persones de la llista d’espera, que també podrà consultar-se en la web.

Estes persones podran exercir la seua opció de compra fins a les 10.00 hores del dissabte 27 de juliol. Quant a la compra de les llotges en taquilla, les persones interessades podran fer-ho el dissabte 27 de juliol, des de les 10.00 fins a les 13.30 hores o, si escau, fins que s’esgoten els tiquets.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.