L’Ajuntament sorteja 375 llotges de la Batalla de Flors entre les 14.715 persones inscrites

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha sortejat este dimarts davant de notari 375 llotges de la Batalla de Flors entre els 14.715 sol·licitants, que rebran una notificació per correu en cas de ser seleccionats i podran consultar el resultat del sorteig en la web de l’esdeveniment.

Durant el període de sol·licitud, la web específica creada per a l’esdeveniment ha rebut un total de 157.000 visites, amb entrades des de països com França, Regne Unit, Alemanya i Holanda, segons ha detallat l’Ajuntament de València en un comunicat.

Cada persona inscrita va rebre un nombre per a participar. En este sentit, el sorteig s’ha dut a terme mitjançant un programa informàtic que emet sis nombres a l’atzar, amb una separació mínima entre nombres de 73.

Dels sis nombres generats, els cinc primers són els que inicien els trams de nombres premiats (72 per cada nombre més el mateix nombre) i el sisè nombre marca l’inici de la llista d’espera.

D’esta forma, els cinc primers nombres que inicien el tram dels premiats han sigut el 1757 (fins al 1829), el 5998 (fins al 6070), el 8231 (fins al 8303), el 7077 (fins al 7149) i el 1923 (fins al 1995). Per la seua banda, el nombre que inicia el tram d’espera és el 1293 (fins al 1365).

El regidor de Falles, Santiago Ballester, ha qualificat el sorteig d'”èxit total” i ha assenyalat que es “demostra que la Batalla de Flors és, dins del calendari de la Fira de Juliol, un dels actes més esperats per tot el món, enguany es tiraran prop d’un 1.3 milions de clavells, que estan repartits en quatre camps diferents, per la qual cosa estem molt contents amb la promoció aconseguida per a este esdeveniment”, ha conclòs.

Cada llotja té capacitat per a huit persones, i un cost de 40 euros per llotja, la seua compra es podrà efectuar a partir de les 08.30 hores del dimecres, dia 24, i fins a les 11.00 hores del dia 26.

A partir d’este moment, els no venuts s’oferiran telefònicament a les persones de la llista d’espera, que també podrà consultar-se en la web.

Estes persones podran exercir la seua opció de compra fins a les 10.00 hores del dissabte 27 de juliol. Quant a la compra de les llotges en taquilla, les persones interessades podran fer-ho el dissabte 27 de juliol, des de les 10.00 fins a les 13.30 hores o, si escau, fins que s’esgoten els tiquets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.