L’Ajuntament sorteja 375 llotges de la Batalla de Flors entre les 14.715 persones inscrites

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha sortejat este dimarts davant de notari 375 llotges de la Batalla de Flors entre els 14.715 sol·licitants, que rebran una notificació per correu en cas de ser seleccionats i podran consultar el resultat del sorteig en la web de l’esdeveniment.

Durant el període de sol·licitud, la web específica creada per a l’esdeveniment ha rebut un total de 157.000 visites, amb entrades des de països com França, Regne Unit, Alemanya i Holanda, segons ha detallat l’Ajuntament de València en un comunicat.

Cada persona inscrita va rebre un nombre per a participar. En este sentit, el sorteig s’ha dut a terme mitjançant un programa informàtic que emet sis nombres a l’atzar, amb una separació mínima entre nombres de 73.

Dels sis nombres generats, els cinc primers són els que inicien els trams de nombres premiats (72 per cada nombre més el mateix nombre) i el sisè nombre marca l’inici de la llista d’espera.

D’esta forma, els cinc primers nombres que inicien el tram dels premiats han sigut el 1757 (fins al 1829), el 5998 (fins al 6070), el 8231 (fins al 8303), el 7077 (fins al 7149) i el 1923 (fins al 1995). Per la seua banda, el nombre que inicia el tram d’espera és el 1293 (fins al 1365).

El regidor de Falles, Santiago Ballester, ha qualificat el sorteig d'”èxit total” i ha assenyalat que es “demostra que la Batalla de Flors és, dins del calendari de la Fira de Juliol, un dels actes més esperats per tot el món, enguany es tiraran prop d’un 1.3 milions de clavells, que estan repartits en quatre camps diferents, per la qual cosa estem molt contents amb la promoció aconseguida per a este esdeveniment”, ha conclòs.

Cada llotja té capacitat per a huit persones, i un cost de 40 euros per llotja, la seua compra es podrà efectuar a partir de les 08.30 hores del dimecres, dia 24, i fins a les 11.00 hores del dia 26.

A partir d’este moment, els no venuts s’oferiran telefònicament a les persones de la llista d’espera, que també podrà consultar-se en la web.

Estes persones podran exercir la seua opció de compra fins a les 10.00 hores del dissabte 27 de juliol. Quant a la compra de les llotges en taquilla, les persones interessades podran fer-ho el dissabte 27 de juliol, des de les 10.00 fins a les 13.30 hores o, si escau, fins que s’esgoten els tiquets.

Últimes notícies

L’ampliació de capital del Llevant col·loca 383.000 euros en accions i entra en la seua recta final

L'ampliació de capital del Llevant, oberta des del 4 de març i amb un topall de 8 milions d'euros, suma 6.372 noves accions subscrites per uns 383.000 euros i encara el seu tancament el 2 d'abril.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.

Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm

El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza per la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'enfronta al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Copa de la Reina, amb una plaça en la final en joc i l'opció de trencar la seua mala ratxa davant el líder de lliga.

Hosbec espera una Setmana Santa amb ocupació hotelera estable en la Comunitat Valenciana

Hosbec anticipa una ocupació hotelera estable i en nivells habituals per a Setmana Santa en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana prevista entre el 75 i el 77,4% i pics per damunt del 80% en destins clau com Benidorm, València i Peníscola.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps més primaveral fins al Divendres Sant

La Comunitat Valenciana encadenarà un cap de setmana fred i ventós, amb un Diumenge de Rams especialment desapacible, abans d'un ambient més primaveral fins al Divendres Sant i major incertesa per al final de la Setmana Santa.

Huit detinguts i tres plantacions de marihuana desmantellades a la província de València

La Policia Nacional deté a huit persones i desmantella tres plantacions de marihuana amb més d'un miler de plantes i 33 quilos de cabdells a la província de València. Quatre dels arrestats han ingressat ja a la presó provisional per organització criminal, tràfic de drogues i frau elèctric.