L’Ajuntament sorteja 375 llotges de la Batalla de Flors entre les 14.715 persones inscrites

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha sortejat este dimarts davant de notari 375 llotges de la Batalla de Flors entre els 14.715 sol·licitants, que rebran una notificació per correu en cas de ser seleccionats i podran consultar el resultat del sorteig en la web de l’esdeveniment.

Durant el període de sol·licitud, la web específica creada per a l’esdeveniment ha rebut un total de 157.000 visites, amb entrades des de països com França, Regne Unit, Alemanya i Holanda, segons ha detallat l’Ajuntament de València en un comunicat.

Cada persona inscrita va rebre un nombre per a participar. En este sentit, el sorteig s’ha dut a terme mitjançant un programa informàtic que emet sis nombres a l’atzar, amb una separació mínima entre nombres de 73.

Dels sis nombres generats, els cinc primers són els que inicien els trams de nombres premiats (72 per cada nombre més el mateix nombre) i el sisè nombre marca l’inici de la llista d’espera.

D’esta forma, els cinc primers nombres que inicien el tram dels premiats han sigut el 1757 (fins al 1829), el 5998 (fins al 6070), el 8231 (fins al 8303), el 7077 (fins al 7149) i el 1923 (fins al 1995). Per la seua banda, el nombre que inicia el tram d’espera és el 1293 (fins al 1365).

El regidor de Falles, Santiago Ballester, ha qualificat el sorteig d'”èxit total” i ha assenyalat que es “demostra que la Batalla de Flors és, dins del calendari de la Fira de Juliol, un dels actes més esperats per tot el món, enguany es tiraran prop d’un 1.3 milions de clavells, que estan repartits en quatre camps diferents, per la qual cosa estem molt contents amb la promoció aconseguida per a este esdeveniment”, ha conclòs.

Cada llotja té capacitat per a huit persones, i un cost de 40 euros per llotja, la seua compra es podrà efectuar a partir de les 08.30 hores del dimecres, dia 24, i fins a les 11.00 hores del dia 26.

A partir d’este moment, els no venuts s’oferiran telefònicament a les persones de la llista d’espera, que també podrà consultar-se en la web.

Estes persones podran exercir la seua opció de compra fins a les 10.00 hores del dissabte 27 de juliol. Quant a la compra de les llotges en taquilla, les persones interessades podran fer-ho el dissabte 27 de juliol, des de les 10.00 fins a les 13.30 hores o, si escau, fins que s’esgoten els tiquets.

Anuncios

Últimes notícies

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.

Les operacions immobiliàries cauen un 4,6% en la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

Les immobiliàries valencianes detecten una desacceleració del mercat de vivenda en la Comunitat, amb menys operacions i captacions, mentres el lloguer seguix molt tensionado i amb poca oferta.

Tres candidatures es disputen el Col·legi de Farmacèutics de València en les eleccions del diumenge

El Col·legi de Farmacèutics de València celebra este diumenge eleccions per a triar a la nova junta que succeirà a Jaime Giner, amb 5.155 col·legiats cridats a votar i tres candidatures en lliça.

Detingut a Alacant per fer-se passar per policia i parar cotxes per a tirar-se uns riures

Un home de 51 anys ha sigut detingut a Alacant acusat si es fes passar per policia per a detindre vehicles en la via pública amb l'excusa de tirar-se uns riures, utilitzant un cotxe amb rotatiu blau i peces amb emblemes policials.

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.