L’Ajuntament sorteja 375 llotges de la Batalla de Flors entre les 14.715 persones inscrites

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València ha sortejat este dimarts davant de notari 375 llotges de la Batalla de Flors entre els 14.715 sol·licitants, que rebran una notificació per correu en cas de ser seleccionats i podran consultar el resultat del sorteig en la web de l’esdeveniment.

Durant el període de sol·licitud, la web específica creada per a l’esdeveniment ha rebut un total de 157.000 visites, amb entrades des de països com França, Regne Unit, Alemanya i Holanda, segons ha detallat l’Ajuntament de València en un comunicat.

Cada persona inscrita va rebre un nombre per a participar. En este sentit, el sorteig s’ha dut a terme mitjançant un programa informàtic que emet sis nombres a l’atzar, amb una separació mínima entre nombres de 73.

Dels sis nombres generats, els cinc primers són els que inicien els trams de nombres premiats (72 per cada nombre més el mateix nombre) i el sisè nombre marca l’inici de la llista d’espera.

D’esta forma, els cinc primers nombres que inicien el tram dels premiats han sigut el 1757 (fins al 1829), el 5998 (fins al 6070), el 8231 (fins al 8303), el 7077 (fins al 7149) i el 1923 (fins al 1995). Per la seua banda, el nombre que inicia el tram d’espera és el 1293 (fins al 1365).

El regidor de Falles, Santiago Ballester, ha qualificat el sorteig d'»èxit total» i ha assenyalat que es «demostra que la Batalla de Flors és, dins del calendari de la Fira de Juliol, un dels actes més esperats per tot el món, enguany es tiraran prop d’un 1.3 milions de clavells, que estan repartits en quatre camps diferents, per la qual cosa estem molt contents amb la promoció aconseguida per a este esdeveniment», ha conclòs.

Cada llotja té capacitat per a huit persones, i un cost de 40 euros per llotja, la seua compra es podrà efectuar a partir de les 08.30 hores del dimecres, dia 24, i fins a les 11.00 hores del dia 26.

A partir d’este moment, els no venuts s’oferiran telefònicament a les persones de la llista d’espera, que també podrà consultar-se en la web.

Estes persones podran exercir la seua opció de compra fins a les 10.00 hores del dissabte 27 de juliol. Quant a la compra de les llotges en taquilla, les persones interessades podran fer-ho el dissabte 27 de juliol, des de les 10.00 fins a les 13.30 hores o, si escau, fins que s’esgoten els tiquets.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.