VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)
L’Ajuntament de València ha decidit convertir l’oficina única postemergència creada el passat 31 d’octubre “per a adoptar les mesures necessàries” encaminades a “assegurar el desenvolupament de l’activitat quotidiana de les persones en les zones afectades per la dana del 29 d’octubre”, en la Mesa Tècnica de Coordinació.
Així ho ha indicat l’edil portaveu de l’executiu municipal Juan Carlos Caballero en la roda de premsa posterior a la Junta de Govern Local, en la qual s’ha acordat esta mesura “a la llum de la normativa sobre ajudes a les entitats locals afectades per la dana”.
L’executiu de la ciutat ha assegurat que enfortix “la coordinació de les diferents delegacions per a optimitzar l’administració de les ajudes per la dana”.
El regidor de Grans Projectes, José María Olano, presidirà esta taula tècnica, cercant així “impulsar i ordenar les actuacions de les diferents delegacions i servicis competents per a una millor gestió de les ajudes concedides a l’Ajuntament de València”.
La Junta de Govern Local ha encomanat a María Olano “l’impuls i la coordinació de totes les ajudes atorgades a l’Ajuntament per les diferents administracions públiques”.
Les reunions de la mesa tècnica de coordinació comptaran amb la participació dels diferents regidors i secretaris municipals competents en funció dels assumptes a tractar. A més, participarà la intervenció municipal de comptabilitat i pressupostos. Els respectius delegats podran anar acompanyats dels caps i responsables dels servicis que es considere necessari, ha precisat el consistori.